Sit down @ Apollon pt.2
Omsider... The long overdue sequel til
Sit down @ Apollon pt.1
Har vært et helsikkes stress i sommer. Forhåpentligvis er det meste over ila dagen i morgen. Hatt visning i dag, eg aner fint lite om ka man kan forvente, men megleren virket betinget optimistisk om ikkje annet.
For å avreagere skviste eg inn en liten halvtime med "fritid" nå, og fikk omsider tid til å høste fruktene fra en tid tilbake da en kompis og eg måtte ha en alvorsprat over noen kalde på Apollon.
Ingen bombe at det dreide seg om skiver? Nei, seff ikkje. Kompisen er litt sånn passe lei vinyl, det ble lite spilt, og grammofonen var vel heller ikkje 100%, så han var ikkje fremmed for å forhandle om deler av sitt sorte gull. Han sitter (satt
) på en del av min musikalske barndom/oppvaagning som musikalsk - vi snakker en god del indiepoprock fra 90 tallet og lignende, samt eg fikk tettet noen litt flaue hull på 60s fronten.
Ingen
enorm fangst, men noen og 40 skiver er helt greit å hente hem en tirsdagskveld
Vis vedlegget 211518
Her er hele bunten, det lille sekundet de fikk lov å oppholde seg i horisontal stilling.
Et par av godbitene:
Vis vedlegget 211519
Dette er ting som burde vært på propert format for lengst, men bedre seint enn aldri. Grand prix skiva til Teenage er jo ei kremskive av de sjeldne. Ikkje dum de Pavement platene heller...
Vis vedlegget 211520
Posies skiva var opprinnelig min, men inngikk i en beinhard byttehandel på 90 tallet en gang, som også inkluderte noe Motorpsycho og Seigmen dingser om eg husker rett. Ellers, fornøyd med å hanke Lanegan skiva - ble lyttet en del til den da vi var så verst på grungekjøret.
Og til slutt...
Vis vedlegget 211521
Den Sonics skiva var eg sikker på at eg hadde, men fant den ingen steds hen, så den ble med. To MC5 skiver manglet også på vinyl (), men nå er det også rettet opp. Og Flamin groovies er aldri feil
Alt i alt, en bra kveld. Nå spørs det bare om eg får sove i natt - kommer vel til å kverne i hel på evt. budrunde i mårra. Har tenkt meg følgende mulige scenarioer etter en evt budrunde
1. Går det dårlig/ok/greit - Ingenting til Townes
2. Går det bra - Noen ekstra skiver til Townes
3. Går det veldig bra - En god del ekstra skiver til Townes
4. Går det veldig, veldig bra - Noe kan komme til å skje på anleggsfronten
5. Går det helt sinnsykt ånnasbra over all forventning & then some - Noe skjer garantert på anleggsfronten. You just wait and see
6. Sprenger vi salgsrekorden i borettslaget totalt - Smøysa og kidsa kan få velge seg noe på Nille....
Ha en finfin kveld!