Jepp, skikkelige høyttalere for skikkelige folk.Et meget godt valg av høytalere Townes. Jeg kunne ikke gjort det bedre sjøl.
Grattis Townes, og velkommen i Heresy klubben!
Jepp, skikkelige høyttalere for skikkelige folk.Et meget godt valg av høytalere Townes. Jeg kunne ikke gjort det bedre sjøl.
De italienske lakkskoene byttet ut med klogger fra Klipsch ja. That's more like it. Den visuelle synergien steg ihvertfall med ett flere hakk. Kødder ikke – flere hakk!Klipsch Heresy III...
steike, ikke mitt problem at du var misunnelig.Skylde på Eros funker også bra. Jeg skylder på alle som beskyldes kan, jeg. Også strilen.
Jäger er skummelt. Jævla skummelt...Enjoy Life
Selvom jeg ble veldig usikker med den jeger`n![]()
Jobber med sakenJj, du raser rundt på sentralen og leter etter kitsh høyttalere?
Fader, du må bli mer opptatt av kompresjonsdrivere mann.
Jäger er skummelt. Jævla skummelt...Enjoy Life
Jepp... Been there, done that...Jäger er skummelt. Jævla skummelt...Enjoy Life
Og med gøyttalere som fordrer mer og mer musikk, så ser jeg spiralen......![]()
Kjørte ikke du en del Frankplater for en tid tilbake?Ja, det var tøffe ting som ble spilt i Helvetes Forgård.
Må nok skaffe meg litt mer av Frankefar.
Jo, eg prøvde meg jo (noe naivt og ambisiøst) å ta hele diskografien systematisk og kronologisk, gikk vel på en smell da eg var kommet til sånn 1976 eller deromkring.Kjørte ikke du en del Frankplater for en tid tilbake?Ja, det var tøffe ting som ble spilt i Helvetes Forgård.
Må nok skaffe meg litt mer av Frankefar.
Grattis med det beste fra Klipsch!
HVA? Mener du at jeg kan få alle gullkornene uten å måtte kjøpe dem, og samtidig få den sitrende spenningen om hvile låt som er neste ut?Spilles det ikke bare fra P3-rotasjonen hos H.R ispedd gullet fra P4-rotasjonen
Feita Townes, slitan! Det var godsakene sine det.Utpakkings-post for utålmodige sjeler
Ikkje sånn superfan av laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange utpakkingstråder sjøl om de kan ha sin sjarm de også.
Så:
WAM
Vis vedlegget 218555
BAM
Vis vedlegget 218556
THANK YOU MAM
Juppsann
Tenkt som innflyttingspresang til meg sjøl, fra meg sjøl, men nå ble det utflyttingspresang i samme slengen.
Vært ei laaaaaaaaaaaaaaaaang veke. Posten somla som bare fy (den ene kom flere dager etter den andre), men nå er det altså nye talatuter på plass i ståvo. Besøket hos H.R. ble dyrt - han mente at disse ville låte mindre bæsj enn de eg hadde, og joda joda - Klipsch Heresy III kan virke å være et ganske så riktig valg (etter hele 15 minutters lytting til musikk, ikke lyd!)
Tror de gamle rett og slettt var litt for tungdrevne for pingleampen min. H III er oppgitt til 99 dB, og det skulle kunne passe 2x20 watt bedre skulle ein tru.
Savnet punch og trøkk når det ble spilt lavt/middels på de andre, måtte lissom dra på noe voldsomt for å få fram bass - det problemet ser ut til å være borte allerede
Hadde tenkt å vente med å kople de opp til vi var på plass i nye kåken, men siden Artesuono'ene er nedpakket nå kunne det blitt ei helg uten lyd - ei meiningslaus helg altså. Nå skal de få stå her og godgjøre seg noen dager før flytte-infernoet starter neste veke.
Og eg som tenkte å ta tidlig kveld i kveld...