Imagine sitt lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    hehe ja om ho sov så var det nok ikke så høyt inne på rommet ;)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da ble det ikke noe kjøp på disse sylinder subbene , så jakten fortsetter etter subber. Men har da god tid enda , kjenner jeg meg rett blir det vel at jeg kjøper nytt , men dukker det opp noe bra på brukten her inne eller på Finn så slår jeg til.

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    10 % på ALT hos Lsound nå.
    Jepp vet det og den varer til 31.10.15 så må ha litt is i magen enda , kan dukke opp et bra annet tilbud også om det er nytt eller brukt , vist jeg skulle ha kjøpt nytt nå har jeg gått for 2 stk svs pb 1000 , disse har imponert meg mest av det jeg har lest når det kommer til fart , punsh og dybde + di er enkle og integrere i anlegget :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Blir nok 2 stk svs pc 2000 på meg disse subbene vil ta plass , men trur jaggu jeg vil ha glede av disse i mange år framover ;) Jeg elsker når det trykker skikkelig på film altså punsh når det skal og at du får dybden med i tillegg , så dere vil nok se 2 nye sylindere i mitt oppsett når jeg flytter inn i ny huset ;)

pc-2000_ba_iso_small.jpeg
    pc-2000_detail_feet_1_small.jpeg
    pc-2000_pg_back_1_grande.jpeg
    pc-2000_detail_port_1_small.jpeg

Imagine

Sist redigert:

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    De kan jo bare reklamere med gratisvarer for meg, så lenge man ikke kommer inn på produktene på siden Deres så er det jo ikke mulig å handle. Bra 10 års jubile ingen tilgjengelige produkter :)
    Eller er det bare jeg som har det problemet:confused:

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    går fint å komme inn på ting her.

Blir nok 2 stk svs pc 2000 på meg disse subbene vil ta plass , men trur jaggu jeg vil ha glede av disse i mange år framover ;) Jeg elsker når det trykker skikkelig på film altså punsh når det skal og at du får dybden med i tillegg , så dere vil nok se 2 nye sylindere i mitt oppsett når jeg flytter inn i ny huset ;)
    du skal ikke være litt crazy willie nillie og vente til en av de store dukker opp brukt da? de tar jo ikke mer av gulvet uansett. de er jo folk som selger dem brukt fra tid til annen og må jo ikke ha begge på likt.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

du skal ikke være litt crazy willie nillie og vente til en av de store dukker opp brukt da? de tar jo ikke mer av gulvet uansett. de er jo folk som selger dem brukt fra tid til annen og må jo ikke ha begge på likt.
    Dukker det opp selfølgelig av di største på brukten så kan det bli , ellers går jeg får 2 stk svs pc 2000 disse vil rocke ganske bra både på musikk og film :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    De kan jo bare reklamere med gratisvarer for meg, så lenge man ikke kommer inn på produktene på siden Deres så er det jo ikke mulig å handle. Bra 10 års jubile ingen tilgjengelige produkter :)
    Eller er det bare jeg som har det problemet:confused:
    når du handler og i handle kurven skriver du 10years sammen så trekker di av :)

Imagine

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3

Ok skal teste på nytt

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    image.jpg

Får fram denne siden men når jeg trykker eks. sub så blir den highlight men ikke noe mere som skjer.

Lokie

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.12.2005
    Antall liker
    63
    Sted
    Hordaland, Øygarden
    Får fram denne siden men når jeg trykker eks. sub så blir den highlight men ikke noe mere som skjer.

Er vel 10% på alt om du bruker rabattkoden ved kjøp. Se under ;)

"Men siden vi er blitt 10 år ønsker vi å gi alle våre kunder 10% rabatt på alle varene på lsound.no fra og med 23.10 til 30.10. Til og med på allerede rabatterte produkter i vår populære outlet der du gjøre store kupp for pengene dine og likevel får samme garanti- og returrettigheter som ved kjøp av nye produkter."

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Joda den er grei, men når jeg prøver å velge kategori f.eks sub så skjer det ikke annet enn at teksten subwoofer blir highlightet, kommer ikke inn på noen produkter på siden deres. Merkelig siden andre tydeligvis får bla i produktene deres.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Vis vedlegget 344721

Prøv en annen nett leser da , eller rett og slett handle fra mobilen , jeg skal vente fram til slutten av oktober og bestille for og se om det dukker opp noe annet , men som sagt så er det bestemt finner jeg ikke noe fram til 30 , så blir det 2 stk SVs PC 2000 på meg disse subbene trenger ikke et hjørne for og yte best , på YouTube er det rewie på akkurat denne subben og han fikk best bass ved og plassere den i midten. Han begynte og teste dem på musikk og helt på slutten på film , han skrytet virkelig hva disse subbene klarte i både mellom store rom til store rom og dette var bare 1. Og jeg skal ha 2 stk av samme sort. Blir vel at jeg handler nytt kan jeg tenke meg man får jo 45 dager åpent kjøp også hos l sound det liker jeg får da får man testet skikkelig.

Imagine

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    Prøv en annen nett leser da , eller rett og slett handle fra mobilen , jeg skal vente fram til slutten av oktober og bestille for og se om det dukker opp noe annet , men som sagt så er det bestemt finner jeg ikke noe fram til 30 , så blir det 2 stk SVs PC 2000 på meg disse subbene trenger ikke et hjørne for og yte best , på YouTube er det rewie på akkurat denne subben og han fikk best bass ved og plassere den i midten. Han begynte og teste dem på musikk og helt på slutten på film , han skrytet virkelig hva disse subbene klarte i både mellom store rom til store rom og dette var bare 1. Og jeg skal ha 2 stk av samme sort. Blir vel at jeg handler nytt kan jeg tenke meg man får jo 45 dager åpent kjøp også hos l sound det liker jeg får da får man testet skikkelig.

Imagine
    enig med imagine, lurt å prøve annen nettleser. jeg bruker både firefox og chrome og begge fungerer hos lsound.

imagine, husk at black friday er om en måneds tid også. noen som husker hvordan lsound gjorde det i fjor?

tenk om du kjøper den mellommodellen og blir kjempefornøyd da, da er det jo surt at du ikke kjøpte den beste brukt, he he he. :) nei, bass er så viktig at der ville jeg ikke ha satt inn sparekniven eller vært rask på foten. der hadde jeg vært tålmodig og handlet til smertegrensen, men samtidig fokusert på "top value"-produkter som svs når du ikke skal bygge.

Focalius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Hutsefruts. I fjor hadde Lsound opptil 10 % på Black Friday. Så dette tilbudet er sikkert bedre.

Focalius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Jepp vet det og den varer til 31.10.15 så må ha litt is i magen enda , kan dukke opp et bra annet tilbud også om det er nytt eller brukt , vist jeg skulle ha kjøpt nytt nå har jeg gått for 2 stk svs pb 1000 , disse har imponert meg mest av det jeg har lest når det kommer til fart , punsh og dybde + di er enkle og integrere i anlegget :)

Imagine
    Håper du tar spøken. Men du må forte deg å bestille. Kjedelig om du rett før fristen blir bustet på fødeavdelinga av en fødende, rasende dame. Og du sier noe sånt som : "Æ må fort mæ å bæstill 2 subba fra Lsound for nå er det 10 % på dæm. Fristen går ut om 20 minutt."
    For det er vel termin 28. Oktober om jeg husker riktig. Så da er man i faresonen :cool:

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    tja, tenkte ikke på det, safari er muligens problemet, får teste på pc senere, takker for tips Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Imagine
    Håper du tar spøken. Men du må forte deg å bestille. Kjedelig om du rett før fristen blir bustet på fødeavdelinga av en fødende, rasende dame. Og du sier noe sånt som : "Æ må fort mæ å bæstill 2 subba fra Lsound for nå er det 10 % på dæm. Fristen går ut om 20 minutt."
    For det er vel termin 28. Oktober om jeg husker riktig. Så da er man i faresonen :cool:
    Jeg tar spøken på strak arm :)

focalius : Å hun vet om dette sa klart i fra at jeg skulle ha nye subber , og jeg skal ikke være med på fødselen denne gang , for jeg har hund og 1 datter til jeg må ha her. Så ei venninne skal være med. Å tru meg jeg skal ikke være for sein.

Hutsefruts : Denne SVs PC 2000 og den outputten den har , trenger jeg ikke og gå hele tiden fra øverste hylle , 2 stk av disse skal jeg vedde på at jeg gir meg før bassen gjør det. Jeg trur SVs PC 2000 som har 500 digitale watt , jobber lettere nedover i frekvens enn xtz sine , SVs er jo kjent for dette og lage utrolig bra bass både nedover i frekvens samt oppover i frekvens , fra 16 Hz til 300 Hz det er ganske bra. Så lenge jeg får det jeg vil på film og musikk så er jeg fornøyd , jeg har heller valgt 4 stk svs pc 2000 enn 2 stk svs pc 2000 plus dsp.

Imagine

Sist redigert:

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Vis vedlegget 344624 Vis vedlegget 344625 Vis vedlegget 344627 Vis vedlegget 344626

Imagine
    Da viste jeg dama disse sylinder subwooferene , og hun sa hvorfor kjøpte du ikke di i stedet for klipsch sine den gangen , hun likte virkelig disse og fikk klar signal så nå har jeg bestilt 2 stk svs pc-2000 , dette gleder jeg meg virkelig til trur disse vil gi meg en fet opplevelse 😀

Imagine

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Grattis med grovsort'n, måtte du få tilgivende nye naboer :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Grattis med grovsort'n, måtte du få tilgivende nye naboer :)
    Ja trur dette skal gå greit , skal prøve og ikke plage på meg naboene , men vist naboene klager midt på dagen så kan di bare ryke og dra , kommer til og bli litt bråk når jeg skal stille inn dette. Skal også bruke dsp i mellom på subwooferene for og få mest mulig potent kurve , og disse subwooferene trengte ikke og bli trykt oppi et hjørne for og yte best , men det blir stående 1 på hver side men litt ute fra veggen og side veggene få di litt ut på gulvet , så jeg slipper så mye vibrasjoner i veggene litt blir det nok men skal få til dette.

Dette stod også om subbene at det er dempe føtter og dempe materiale fra før av 😀

Sylinderdesign i den prisbelønte 2000 serien
    PC-2000 er utstyrt med den samme kraftige 500w forsterkeren med innebygget DSP som sine brødre i samme serie, SB-2000 og PB-2000. PC-2000 subwooferen gir enda bedre ytelse enn sine velrenommerte forgjengere i sylinderserien. Med et fotavtrykk på kun 42cm i diameter, leverer sylinderen en kraft som kun store portede subwoofere klarer, og det med et fotavtrykk som en liten lukket subwoofer. Dette er bokstavelig talt en skikkelig kruttønne!

I tillegg til ny forsterker har den nye sylinderen også blitt oppgradert med et nytt 12” element fra 2000 serien, som gir meget bra utstrekning i dypbassen i tillegg til et potent trykk i mellombassen. PC-2000 vil gi en ny dimensjon av både kjellerdyp bass helt ned mot 16Hz som virkelig rister i ryggmargen, i tillegg til en kontant og presis gjengivelse ved musikkavspilling. For å gi en best mulig bassgjengivelse som ikke kobler seg like kraftig i gulv og vegger blir PC-2000 også levert med ferdig installert SoundPath Isolation System, elastomer føtter som isolerer vibrasjonene fra subwooferen mot underlaget. Bassgjengivelsen oppleves som mer kontant ved å unngå at vibrasjonene kobles til underlaget, dette gjør også sitt til at naboer ikke plages i like stor grad.

Imagine

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Hehe ja en kan jo alltid håpe, men det er nok volumet som avgjør til slutt, skal godt gjøres at bassen forblir bare i det rom det spilles i. Får du naboer under deg?

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Hehe ja en kan jo alltid håpe, men det er nok volumet som avgjør til slutt, skal godt gjøres at bassen forblir bare i det rom det spilles i. Får du naboer under deg?
    Ja og ved siden av dette er enden av et rekkehus , men jeg bekymrer meg ikke så mye av dette. Er jo regler i slik rekke hus og blokker at det ikke skal være bråk etter kl 23.00 på kvelden , men det er ikke så mye lytt der. Er nok bassen som vil høres best , men nå bruker jeg mest bass når jeg ser film og når jeg har di på musikk så liker jeg at det skal gå likt med frontene at det blir en fin integrering 😀 Nå er jo jeg uføre trygdet og har dagene på og kose meg , hun under oss jobber på dagene samme di på andre siden så dette skal gå fint 😀

Imagine

Zeke1983

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.11.2007
    Antall liker
    417
    Gratulerer så mye med tøffe sub`er! Disse vil GARANTERT blåse sunfire`ne du sjeska på av banen! ! KOnge!

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Gratulerer så mye med tøffe sub`er! Disse vil GARANTERT blåse sunfire`ne du sjeska på av banen! ! KOnge!
    Ja gleder meg stort til dette og takk for gratulasjon , disse blir perfekt for min del , glad jeg kjøpte 2 man må ha såpass ;)

imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Grattis med ny bestilling T. Måtte naboene dine være av den musikalske og tilgivende rasen:)
    Takker for det siden alle som har gratulert meg her nå , har sagt dette med naboer så er dette rette subwoofrene forstår jeg , vist man vil terge på seg naboer he he ja ja :cool:

Imagine

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    kjempestor gratulasjon fra meg også. dette tror jeg kommer til å sette igang en euforisk gledesrus som vil vare i opptil flere måneder, og jeg vil tippe dama di liker resultatet også. med det utgangspunktet du har ift. måling og integrasjon, så tror jeg du kommer til å få noe du blir veldig fornøyd med. blir kjempespennende å se hvordan du synes dette blir imagine. gratulerer igjen.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    kjempestor gratulasjon fra meg også. dette tror jeg kommer til å sette igang en euforisk gledesrus som vil vare i opptil flere måneder, og jeg vil tippe dama di liker resultatet også. med det utgangspunktet du har ift. måling og integrasjon, så tror jeg du kommer til å få noe du blir veldig fornøyd med. blir kjempespennende å se hvordan du synes dette blir imagine. gratulerer igjen.
    Takker for gratulasjonen ja dama likte disse , og fargen på toppen matsher prikk lik frontene mine , nå skal jeg ta over 1 soverommet der oppe og ordne meg en man cave , nå er jeg på jakt etter 3 seter sofa men har kanskje allerede en på hånden :) Har en del planer nå og håper rommet blir stort nok til anlegget , men har en del og gjøre framover nå og gleder meg til og høre slutt resultatet :) Trur kanskje jeg skal få tak i meg ny tv rack også , plasma tven vil jeg ikke henge opp så den vil bli stående øverst , centeren under der , integrerte forsterkeren , hjemmekino forsterkeren og ps4. Teppe skal jeg også ha foran racken så jeg fjerner eco så tar jeg litt løsninger etterhvert som lyden trenger det akustisk sett :)

Imagine

nait$

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.03.2014
    Antall liker
    444
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer så mye med nye SVS sub'er på vei Imagine! Det blir nok helt sikkert masse fart og moro i hjemmekinoen nå :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.123
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Tyst mellom 23 og 06.. men hennsyn må vises 24/7 :)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Gratulerer så mye med nye SVS sub'er på vei Imagine! Det blir nok helt sikkert masse fart og moro i hjemmekinoen nå :)
    Å nå skal jeg lage enda bedre hjemmekino enn jeg har nå , skal øke den til 7.2 men fortsatt er 2.0 stereo musikk med ren integrert som er best , for det er musikk som står høyest for meg. Men jeg begynte jo tidelig med hjemmekino så jeg har litt erfaring innen det , ren integrert forsterker nå er nyere for meg men lærte det fort å :) Dette skal bli en artig reise framover nå og takk for gratulasjonen :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Tyst mellom 23 og 06.. men hennsyn må vises 24/7 :)
    Er en hennsyns full person jeg , selfølgelig kan jeg overdrive på volum knotten av og til , men jeg elsker rett og slett musikk og da blir det litt for høyt av og til ;)

Imagine

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.123
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Oppvokst i blokk med ec elektronikk og 4x10".. de andre beboerne skjønte hvorfor lysekronene sluttet å svaie når jeg flytta hjemmefra.. de slapp å ringe åndenes makt ;)

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2
    det skal faktisk veldig mye til for å få en person kastet ut, også i borettslag, se her Utkastelse - strenge krav til utkastelse av bolig - AdvokatenHjelperDeg

mener ikke at man skal spekulere i dette, men naboer som ikke tåler annet enn tikkingen fra sitt eget veggur får langt mer respekt enn de burde få. at man kanskje får en naboklage for å se en film med litt mye bass er ikke noe trivelig, men samtidig så er det ikke noe som står på kontinuerlig og hemmer deres livskvalitet. jeg har alltid ment at respekt for andre må gå begge veier, også i favør av den som ønsker å bråke litt.

jeg tror det skal veldig mye til å bli kastet ut av borettslaget fordi du hører en låt eller to med høyt volum og ser noen filmer i uka med mye bass. at du kan få en reaksjon er ganske sikkert hvis du har litt hårsåre naboer, men da er det strengt tatt bare å bagatellisere det.

for lenge siden bodde jeg i en delt tomannsbolig med ei over meg, og da fikk jeg beskjed fra en singel og sur dame om at det titt og ofte "tordnet nedenfra" på kveldstid. jeg lo bare og svarte at hvis det var så lytt opp så var det jammen godt jeg ikke var en av bråkebøttene som hadde fester gående til langt ut på morgenkvisten. hørte aldri noe mer fra det holdet og fortsatte i samme tralt.

det gjelder å sette ting i perspektiv for endel folk, og hvis de bare fortsetter å klage, så får det stå for deres regning og man må bare heve seg over det. det er i hovedsak de det går utover, for de får ikke gjort noe med det, med mindre vi snakker om sykt alvorlige ting.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Å ja di skal bare få tåle litt rett og slett uansett kommer dette til og gå begge veier , men dette med bassen skal jeg få til slik at det blir minst mulig spredning i veggene når jeg spiller på det verste , jeg kjenner folk som har bodd mitt i mellom rekke hus og han klarte og begrense spredningen litt av bass , og når han så film og di verste drønnene kom fra subbene , så spurte naboene om han hørte noe den kvelden dette var i 18.00 tiden på kvelden og han sa bare ja , og naboen sa trur di holder på å sprenger en plass det kan nok stemme sa han bare og gikk inn , di viste ikke hvilket anlegg han hadde og la oss si det sånn det var et temmelig stort oppsett han hadde. Har ikke tenkt og leke idiot uansett jeg og det har jeg ikke gjort her vi bor heller , gleder meg rett og slett til dette når subbene kommer og får begynt skikkelig og bygge opp kinoen igjen , på dagen kommer jeg nok til og spille sikkert at di hører litt during i veggene når jeg ser film og spille musikk slik jeg pleier , og når kvelden kommer uansett så er det automatisk at volumet går ned og bruker jeg subbene da har jeg natt modus på hjemmekino forsterkeren for subbene. Nå over tar jeg et av somrommene der oppe og skal lage meg et rom der jeg kan gå til , og der skal jeg ordne meg opp skikkelig at jeg kan trekke meg vekk når jeg vil slappe av med mitt ??????

Imagine

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn