Nei man hører noe i bakgrunn vist man lytter det er althehe ja om ho sov så var det nok ikke så høyt inne på rommet
Jepp vet det og den varer til 31.10.15 så må ha litt is i magen enda , kan dukke opp et bra annet tilbud også om det er nytt eller brukt , vist jeg skulle ha kjøpt nytt nå har jeg gått for 2 stk svs pb 1000 , disse har imponert meg mest av det jeg har lest når det kommer til fart , punsh og dybde + di er enkle og integrere i anlegget10 % på ALT hos Lsound nå.
De kan jo bare reklamere med gratisvarer for meg, så lenge man ikke kommer inn på produktene på siden Deres så er det jo ikke mulig å handle. Bra 10 års jubile ingen tilgjengelige produkter10 % på ALT hos Lsound nå.
du skal ikke være litt crazy willie nillie og vente til en av de store dukker opp brukt da? de tar jo ikke mer av gulvet uansett. de er jo folk som selger dem brukt fra tid til annen og må jo ikke ha begge på likt.Blir nok 2 stk svs pc 2000 på meg disse subbene vil ta plass , men trur jaggu jeg vil ha glede av disse i mange år framover Jeg elsker når det trykker skikkelig på film altså punsh når det skal og at du får dybden med i tillegg , så dere vil nok se 2 nye sylindere i mitt oppsett når jeg flytter inn i ny huset
Dukker det opp selfølgelig av di største på brukten så kan det bli , ellers går jeg får 2 stk svs pc 2000 disse vil rocke ganske bra både på musikk og filmgår fint å komme inn på ting her.
du skal ikke være litt crazy willie nillie og vente til en av de store dukker opp brukt da? de tar jo ikke mer av gulvet uansett. de er jo folk som selger dem brukt fra tid til annen og må jo ikke ha begge på likt.Blir nok 2 stk svs pc 2000 på meg disse subbene vil ta plass , men trur jaggu jeg vil ha glede av disse i mange år framover Jeg elsker når det trykker skikkelig på film altså punsh når det skal og at du får dybden med i tillegg , så dere vil nok se 2 nye sylindere i mitt oppsett når jeg flytter inn i ny huset
når du handler og i handle kurven skriver du 10years sammen så trekker di avDe kan jo bare reklamere med gratisvarer for meg, så lenge man ikke kommer inn på produktene på siden Deres så er det jo ikke mulig å handle. Bra 10 års jubile ingen tilgjengelige produkter10 % på ALT hos Lsound nå.
Eller er det bare jeg som har det problemet
Ok skal teste på nyttgår fint å komme inn på ting her.
Får fram denne siden men når jeg trykker eks. sub så blir den highlight men ikke noe mere som skjer.
Prøv en annen nett leser da , eller rett og slett handle fra mobilen , jeg skal vente fram til slutten av oktober og bestille for og se om det dukker opp noe annet , men som sagt så er det bestemt finner jeg ikke noe fram til 30 , så blir det 2 stk SVs PC 2000 på meg disse subbene trenger ikke et hjørne for og yte best , på YouTube er det rewie på akkurat denne subben og han fikk best bass ved og plassere den i midten. Han begynte og teste dem på musikk og helt på slutten på film , han skrytet virkelig hva disse subbene klarte i både mellom store rom til store rom og dette var bare 1. Og jeg skal ha 2 stk av samme sort. Blir vel at jeg handler nytt kan jeg tenke meg man får jo 45 dager åpent kjøp også hos l sound det liker jeg får da får man testet skikkelig.Vis vedlegget 344721
Får fram denne siden men når jeg trykker eks. sub så blir den highlight men ikke noe mere som skjer.
enig med imagine, lurt å prøve annen nettleser. jeg bruker både firefox og chrome og begge fungerer hos lsound.Prøv en annen nett leser da , eller rett og slett handle fra mobilen , jeg skal vente fram til slutten av oktober og bestille for og se om det dukker opp noe annet , men som sagt så er det bestemt finner jeg ikke noe fram til 30 , så blir det 2 stk SVs PC 2000 på meg disse subbene trenger ikke et hjørne for og yte best , på YouTube er det rewie på akkurat denne subben og han fikk best bass ved og plassere den i midten. Han begynte og teste dem på musikk og helt på slutten på film , han skrytet virkelig hva disse subbene klarte i både mellom store rom til store rom og dette var bare 1. Og jeg skal ha 2 stk av samme sort. Blir vel at jeg handler nytt kan jeg tenke meg man får jo 45 dager åpent kjøp også hos l sound det liker jeg får da får man testet skikkelig.
Imagine
Håper du tar spøken. Men du må forte deg å bestille. Kjedelig om du rett før fristen blir bustet på fødeavdelinga av en fødende, rasende dame. Og du sier noe sånt som : "Æ må fort mæ å bæstill 2 subba fra Lsound for nå er det 10 % på dæm. Fristen går ut om 20 minutt."Jepp vet det og den varer til 31.10.15 så må ha litt is i magen enda , kan dukke opp et bra annet tilbud også om det er nytt eller brukt , vist jeg skulle ha kjøpt nytt nå har jeg gått for 2 stk svs pb 1000 , disse har imponert meg mest av det jeg har lest når det kommer til fart , punsh og dybde + di er enkle og integrere i anlegget10 % på ALT hos Lsound nå.
Imagine
Jeg tar spøken på strak armHåper du tar spøken. Men du må forte deg å bestille. Kjedelig om du rett før fristen blir bustet på fødeavdelinga av en fødende, rasende dame. Og du sier noe sånt som : "Æ må fort mæ å bæstill 2 subba fra Lsound for nå er det 10 % på dæm. Fristen går ut om 20 minutt."Jepp vet det og den varer til 31.10.15 så må ha litt is i magen enda , kan dukke opp et bra annet tilbud også om det er nytt eller brukt , vist jeg skulle ha kjøpt nytt nå har jeg gått for 2 stk svs pb 1000 , disse har imponert meg mest av det jeg har lest når det kommer til fart , punsh og dybde + di er enkle og integrere i anlegget10 % på ALT hos Lsound nå.
Imagine
For det er vel termin 28. Oktober om jeg husker riktig. Så da er man i faresonen
Ingen problem bare glad for og hjelpe , si i fra om du fikk det til datja, tenkte ikke på det, safari er muligens problemet, får teste på pc senere, takker for tips Imagine
Da viste jeg dama disse sylinder subwooferene , og hun sa hvorfor kjøpte du ikke di i stedet for klipsch sine den gangen , hun likte virkelig disse og fikk klar signal så nå har jeg bestilt 2 stk svs pc-2000 , dette gleder jeg meg virkelig til trur disse vil gi meg en fet opplevelseBlir nok 2 stk svs pc 2000 på meg disse subbene vil ta plass , men trur jaggu jeg vil ha glede av disse i mange år framover Jeg elsker når det trykker skikkelig på film altså punsh når det skal og at du får dybden med i tillegg , så dere vil nok se 2 nye sylindere i mitt oppsett når jeg flytter inn i ny huset
Vis vedlegget 344624 Vis vedlegget 344625 Vis vedlegget 344627 Vis vedlegget 344626
Imagine
Ja trur dette skal gå greit , skal prøve og ikke plage på meg naboene , men vist naboene klager midt på dagen så kan di bare ryke og dra , kommer til og bli litt bråk når jeg skal stille inn dette. Skal også bruke dsp i mellom på subwooferene for og få mest mulig potent kurve , og disse subwooferene trengte ikke og bli trykt oppi et hjørne for og yte best , men det blir stående 1 på hver side men litt ute fra veggen og side veggene få di litt ut på gulvet , så jeg slipper så mye vibrasjoner i veggene litt blir det nok men skal få til dette.Grattis med grovsort'n, måtte du få tilgivende nye naboer
Ja og ved siden av dette er enden av et rekkehus , men jeg bekymrer meg ikke så mye av dette. Er jo regler i slik rekke hus og blokker at det ikke skal være bråk etter kl 23.00 på kvelden , men det er ikke så mye lytt der. Er nok bassen som vil høres best , men nå bruker jeg mest bass når jeg ser film og når jeg har di på musikk så liker jeg at det skal gå likt med frontene at det blir en fin integrering Nå er jo jeg uføre trygdet og har dagene på og kose meg , hun under oss jobber på dagene samme di på andre siden så dette skal gå fintHehe ja en kan jo alltid håpe, men det er nok volumet som avgjør til slutt, skal godt gjøres at bassen forblir bare i det rom det spilles i. Får du naboer under deg?
Ja gleder meg stort til dette og takk for gratulasjon , disse blir perfekt for min del , glad jeg kjøpte 2 man må ha såpassGratulerer så mye med tøffe sub`er! Disse vil GARANTERT blåse sunfire`ne du sjeska på av banen! ! KOnge!
Takker for det siden alle som har gratulert meg her nå , har sagt dette med naboer så er dette rette subwoofrene forstår jeg , vist man vil terge på seg naboer he he ja jaGrattis med ny bestilling T. Måtte naboene dine være av den musikalske og tilgivende rasen
Takker for gratulasjonen ja dama likte disse , og fargen på toppen matsher prikk lik frontene mine , nå skal jeg ta over 1 soverommet der oppe og ordne meg en man cave , nå er jeg på jakt etter 3 seter sofa men har kanskje allerede en på hånden Har en del planer nå og håper rommet blir stort nok til anlegget , men har en del og gjøre framover nå og gleder meg til og høre slutt resultatet Trur kanskje jeg skal få tak i meg ny tv rack også , plasma tven vil jeg ikke henge opp så den vil bli stående øverst , centeren under der , integrerte forsterkeren , hjemmekino forsterkeren og ps4. Teppe skal jeg også ha foran racken så jeg fjerner eco så tar jeg litt løsninger etterhvert som lyden trenger det akustisk settkjempestor gratulasjon fra meg også. dette tror jeg kommer til å sette igang en euforisk gledesrus som vil vare i opptil flere måneder, og jeg vil tippe dama di liker resultatet også. med det utgangspunktet du har ift. måling og integrasjon, så tror jeg du kommer til å få noe du blir veldig fornøyd med. blir kjempespennende å se hvordan du synes dette blir imagine. gratulerer igjen.
Å nå skal jeg lage enda bedre hjemmekino enn jeg har nå , skal øke den til 7.2 men fortsatt er 2.0 stereo musikk med ren integrert som er best , for det er musikk som står høyest for meg. Men jeg begynte jo tidelig med hjemmekino så jeg har litt erfaring innen det , ren integrert forsterker nå er nyere for meg men lærte det fort å Dette skal bli en artig reise framover nå og takk for gratulasjonenGratulerer så mye med nye SVS sub'er på vei Imagine! Det blir nok helt sikkert masse fart og moro i hjemmekinoen nå
Er en hennsyns full person jeg , selfølgelig kan jeg overdrive på volum knotten av og til , men jeg elsker rett og slett musikk og da blir det litt for høyt av og tilTyst mellom 23 og 06.. men hennsyn må vises 24/7