Imagine sitt lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    det skal faktisk veldig mye til for å få en person kastet ut, også i borettslag, se her Utkastelse - strenge krav til utkastelse av bolig - AdvokatenHjelperDeg

mener ikke at man skal spekulere i dette, men naboer som ikke tåler annet enn tikkingen fra sitt eget veggur får langt mer respekt enn de burde få. at man kanskje får en naboklage for å se en film med litt mye bass er ikke noe trivelig, men samtidig så er det ikke noe som står på kontinuerlig og hemmer deres livskvalitet. jeg har alltid ment at respekt for andre må gå begge veier, også i favør av den som ønsker å bråke litt.

jeg tror det skal veldig mye til å bli kastet ut av borettslaget fordi du hører en låt eller to med høyt volum og ser noen filmer i uka med mye bass. at du kan få en reaksjon er ganske sikkert hvis du har litt hårsåre naboer, men da er det strengt tatt bare å bagatellisere det.

for lenge siden bodde jeg i en delt tomannsbolig med ei over meg, og da fikk jeg beskjed fra en singel og sur dame om at det titt og ofte "tordnet nedenfra" på kveldstid. jeg lo bare og svarte at hvis det var så lytt opp så var det jammen godt jeg ikke var en av bråkebøttene som hadde fester gående til langt ut på morgenkvisten. hørte aldri noe mer fra det holdet og fortsatte i samme tralt.

det gjelder å sette ting i perspektiv for endel folk, og hvis de bare fortsetter å klage, så får det stå for deres regning og man må bare heve seg over det. det er i hovedsak de det går utover, for de får ikke gjort noe med det, med mindre vi snakker om sykt alvorlige ting.
    Husefruts dette var i grunne såpass bra skrevet at det godt kan repeteres :)

De som bor i flermannsbolig bør ikke forlange at det er stille rundt dem til enhvær tid, da bør de flytte i enebolig ut på landet.
    Det skulle vært organisert en bytteordning i boretslag :) bråkeblokk og stille blokk

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Håper det ikke blir slik nabo faen ut av dette nå og at jeg har kjøpt rette subwoofrene , tru meg jeg vet vor vill svs subbene kan bli nå skal den ny serien være enda råere. Men jeg er ikke en person som ikke tør og si meningen sin , si jeg spiller en film nå på kvelden og det kommer litt drønn fra filmen , da skal det bli vanskelig fra ho helt nede i bunnen og høre dette så lenge jeg ikke overdriver , beklager at jeg spør men jeg har aldri bodd så tett med mye folk , heldigvis er dette enden av et rekkehus og ikke midt i det har ikke fungert for meg. Vet en ting når jeg skal bruke dsp til og stille inn subbene skal jeg varsku hun under , for da blir det during og ja you name it i over 30 min :)

Imagine

Sist redigert:

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Tok en liten test på anlegget her i mårres med you and your friend med dire straits :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.122
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    det skal faktisk veldig mye til for å få en person kastet ut, også i borettslag, se her Utkastelse - strenge krav til utkastelse av bolig - AdvokatenHjelperDeg

mener ikke at man skal spekulere i dette, men naboer som ikke tåler annet enn tikkingen fra sitt eget veggur får langt mer respekt enn de burde få. at man kanskje får en naboklage for å se en film med litt mye bass er ikke noe trivelig, men samtidig så er det ikke noe som står på kontinuerlig og hemmer deres livskvalitet. jeg har alltid ment at respekt for andre må gå begge veier, også i favør av den som ønsker å bråke litt.

jeg tror det skal veldig mye til å bli kastet ut av borettslaget fordi du hører en låt eller to med høyt volum og ser noen filmer i uka med mye bass. at du kan få en reaksjon er ganske sikkert hvis du har litt hårsåre naboer, men da er det strengt tatt bare å bagatellisere det.

for lenge siden bodde jeg i en delt tomannsbolig med ei over meg, og da fikk jeg beskjed fra en singel og sur dame om at det titt og ofte "tordnet nedenfra" på kveldstid. jeg lo bare og svarte at hvis det var så lytt opp så var det jammen godt jeg ikke var en av bråkebøttene som hadde fester gående til langt ut på morgenkvisten. hørte aldri noe mer fra det holdet og fortsatte i samme tralt.

det gjelder å sette ting i perspektiv for endel folk, og hvis de bare fortsetter å klage, så får det stå for deres regning og man må bare heve seg over det. det er i hovedsak de det går utover, for de får ikke gjort noe med det, med mindre vi snakker om sykt alvorlige ting.
    Utkastelse skal litt til ja.. men er også stor forskjell på om man eier eller leier. De fleste borettslag skal "godkjenne" framleie og ofte leietaker.
    Og om man eier og det går så langt at det trues med utkastelse så kommer en annen faktor inn.. og det er jo at det kan bli direkte utrivelig å bo der.

Men vis snittaldern ikke er 89år + så løser det meste seg. :)

I dag bor jeg selv i en tomanns bolig der jeg har et identisk hus hengende fast.. har nå ikke fått klager enda, men her er det privat alt. Ikke noe sameie så jeg gjør som jeg vil før 23 på kvelden :) også prøver jeg generelt å vise normal folkeskikk og hensyn.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Utkastelse skal litt til ja.. men er også stor forskjell på om man eier eller leier. De fleste borettslag skal "godkjenne" framleie og ofte leietaker.
    Og om man eier og det går så langt at det trues med utkastelse så kommer en annen faktor inn.. og det er jo at det kan bli direkte utrivelig å bo der.

I dag bor jeg selv i en tomanns bolig der jeg har et identisk hus hengende fast.. har nå ikke fått klager enda, men her er det privat alt. Ikke noe sameie så jeg gjør som jeg vil før 23 på kvelden :) også prøver jeg generelt å vise normal folkeskikk og hensyn.
    Så lenge man er hensyns full så går dette bra , til og med her vi bor nå i det lille huset kan jeg spille til jeg bli døv , men hvem er det som gjør det ikke jeg i hvertfall , får meg noen utblåsninger av og til men det er sundt :) Ellers når man bor i rekke hus er denne 06.00-23.00 regelen som gjelder som folk må tenke på , og dette skjønner jeg for når mange drikker blir vettet vekke. Si jeg spiller rundt 75 db nå kl 5 på dagen og får klage , da skal jeg ha en laaaang prat med di for da er det ikke noe som stemmer.

Imagine

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.122
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12

Så lenge man er hensyns full så går dette bra , til og med her vi bor nå i det lille huset kan jeg spille til jeg bli døv , men hvem er det som gjør det ikke jeg i hvertfall , får meg noen utblåsninger av og til men det er sundt :) Ellers når man bor i rekke hus er denne 06.00-23.00 regelen som gjelder som folk må tenke på , og dette skjønner jeg for når mange drikker blir vettet vekke. Si jeg spiller rundt 75 db nå kl 5 på dagen og får klage , da skal jeg ha en laaaang prat med di for da er det ikke noe som stemmer.

Imagine
    Det er forskjell på folk.. noen hsr det jo stille som graven og hører alt.. eller så har du de som er så tunghørt at selv nyhetene fra de små tvboksene høres gjennom veggene :)

I blokken jeg vokste opp i vsr normale lyttenivå ikke heldig for det var lytt. Så kjøpte jeg egen leilighet og der kunne man ha fest pga blokkens oppbygging.
    Så forskjell på både folk og bygg. Men vis det nå er litt nyere byggealder på rekkehuset så ordner det seg nå litt.

Her vi bor nå er bygget i 2009 så godt isolert osv. Har som sagt ikke fått noen klager.. å får jeg klager så har jeg ting å ta opp selv.. de har flere ganger klart å hive seg rundt å snekkre etter klokken 23. Og det i ukene jeg hsr guttongen som ligger å sover.. :)

Hadde guttungen våknet hadde jeg nok stått på døren.. ;)

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Ja litt tidligere enn det men dette er etter issolert i veggene , gulvet som ble laget på stuen er nytt og der ble det issolert på nytt , å jeg for nå ikke tak i hva som helst heller , men det som er så kjekt med dette er at det blir enklere for meg , da jeg ikke har lappen på bil pågrunn av medisinen jeg står på smertene mine , har jeg nå alt mulig rundt meg senter , posten , skolen til emily er nærme osv osv. Så gleder meg og flytte og plage på meg naboer med di nye subbene , nei da bare spøker litt eller gjør jeg det ;)

Imagine

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.122
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Ja litt tidligere enn det men dette er etter issolert i veggene , gulvet som ble laget på stuen er nytt og der ble det issolert på nytt , å jeg for nå ikke tak i hva som helst heller , men det som er så kjekt med dette er at det blir enklere for meg , da jeg ikke har lappen på bil pågrunn av medisinen jeg står på smertene mine , har jeg nå alt mulig rundt meg senter , posten , skolen til emily er nærme osv osv. Så gleder meg og flytte og plage på meg naboer med di nye subbene , nei da bare spøker litt eller gjør jeg det ;)

Imagine
    Altid kjekt å bo litt sentralt ;)

Glad mine små klipsch ikke vekket så stor oppmerksomhet når de blei bært inn... værre med at de har output på 110db ved 30hz :)

Joppe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.06.2003
    Antall liker
    705
    Sted
    Sydpolen
    Torget vurderinger
    2

De som bor i flermannsbolig bør ikke forlange at det er stille rundt dem til enhvær tid, da bør de flytte i enebolig ut på landet.
    Det skulle vært organisert en bytteordning i boretslag :) bråkeblokk og stille blokk
    takk for det.

helt enig. flytter man en plass hvor det bor mange, så må man regne med støy. synes ikke det er noe morsomt å få klager i det heletatt, for det er jo ikke meningen å ødelegge for andre. men samtidig så synes jeg hysteriet rundt hensyn til ro har gått fullstendig av hempene. det handler om normal folkeskikk som x-cell sier, men det er ikke god folkeskikk å gå rundt og klage på alle rundt seg fordi de ikke gjør som en vil heller.

her jeg bor nå er det langt mellom husene, og man kan gjøre som man vil, men jeg kunne fint gjort det jeg gjør her i en blokk også.

helt klart at man ikke skal ligge å presse på grensene uansett om man leier eller eier, det er ikke det jeg mener, men en må regne med at naboen rører på seg. det er mange som er veldig redd for at naboen skal høre antydning til bass for eksempel. "kan ikke ha subwoofer pga naboene" type utsagn, da synes jeg det har gått for langt.

nordmenn er jo generelt veldig hensynsfulle, og jeg tror kanskje frykten for å være til bry for andre har gått litt langt, og så får de som klager på den minste ting for mye respekt.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

takk for det.

helt enig. flytter man en plass hvor det bor mange, så må man regne med støy. synes ikke det er noe morsomt å få klager i det heletatt, for det er jo ikke meningen å ødelegge for andre. men samtidig så synes jeg hysteriet rundt hensyn til ro har gått fullstendig av hempene. det handler om normal folkeskikk som x-cell sier, men det er ikke god folkeskikk å gå rundt og klage på alle rundt seg fordi de ikke gjør som en vil heller.

her jeg bor nå er det langt mellom husene, og man kan gjøre som man vil, men jeg kunne fint gjort det jeg gjør her i en blokk også.

helt klart at man ikke skal ligge å presse på grensene uansett om man leier eller eier, det er ikke det jeg mener, men en må regne med at naboen rører på seg. det er mange som er veldig redd for at naboen skal høre antydning til bass for eksempel. "kan ikke ha subwoofer pga naboene" type utsagn, da synes jeg det har gått for langt.

nordmenn er jo generelt veldig hensynsfulle, og jeg tror kanskje frykten for å være til bry for andre har gått litt langt, og så får de som klager på den minste ting for mye respekt.
    Enig i det du skriver her og jeg har uansett kommet til og kjøpt meg subber om det har vert i blokk etc etc :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Er så deilig og høre musikk om morgenen med en kopp kaffe , er om morgenen jeg er lettest på volumet merker jeg ;) Men en ting skal exposure ha fy faen for en god forsterker musikken er så klar og fin og den spiller perfekt over hele registeret , nå er livet herlig rett og slett stor koser meg her jeg sitter :)

Imagine

• Liker
    Reaksjoner: EiK

Lokie

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.12.2005
    Antall liker
    63
    Sted
    Hordaland, Øygarden
    Regner med de nye subbene blir stående i eskene når dem ankommer, i hvert fall fram til du er kommet deg inn i nye huset :p

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Regner med de nye subbene blir stående i eskene når dem ankommer, i hvert fall fram til du er kommet deg inn i nye huset :p
    nei di blir testet for og sjekke at alt er bra med dem + jeg vil teste dem ut litt særlig rundt film der jeg vil bruke dem mest , samt jeg vil teste di ut på musikk. Og så har jeg 45 dager prøve tid og det liker jeg med l sound :)

imagine

Lokie

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.12.2005
    Antall liker
    63
    Sted
    Hordaland, Øygarden
    nei di blir testet for og sjekke at alt er bra med dem + jeg vil teste dem ut litt særlig rundt film der jeg vil bruke dem mest , samt jeg vil teste di ut på musikk. Og så har jeg 45 dager prøve tid og det liker jeg med l sound :)

imagine
    Nei tenkte meg det :) Vil tro dem er pakket ut og satt opp minutter etter dem er blitt levert på døren :rolleyes:

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

imagine
    Nei tenkte meg det :) Vil tro dem er pakket ut og satt opp minutter etter dem er blitt levert på døren :rolleyes:
    kanskje det men er jo like rundt termin nå , så venter bare på at dama skal føde. Så tar det som det kommer.

The Last One

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Grattis med to stk. SVS sylinder! :)

(Grattis med ny bolig, pluss kommende barn som er rett rundt hjørnet.)

Skulle det noen gang dukke opp en sub hjemme hos meg så må det være pga. at man vil ha litt mer liv til tv/film. Så ikke så dum ut de der.

L

Larkus

Gjest
    Tror vi alle er like, sjekke sjekke sjekke pakkestatus ;)
    Ja man må følge med spennende vettu :) Har bestilt meg soundcare spikes også til frontene :)

Imagine
    Det kommer du til å angre på. Ble ikke du frarådet å kjøpe slike tidligere i denne tråden, og heller gå for myk avkobling?

Hva vil du oppnå med spikes under høytalerene forresten?
    Avkobling? Eller at de skal stå stødig?

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Tror vi alle er like, sjekke sjekke sjekke pakkestatus ;)
    Ja man må følge med spennende vettu :) Har bestilt meg soundcare spikes også til frontene :)

Imagine
    Det kommer du til å angre på. Ble ikke du frarådet å kjøpe slike tidligere i denne tråden, og heller gå for myk avkobling?

Hva vil du oppnå med spikes under høytalerene forresten?
    Avkobling? Eller at de skal stå stødig?
    Har begge nå det som er med soundcare er at det er lettere og flytte rundt på høyttalerne. sondcare spikes er til og stå på parkett les om di.

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Grattis med to stk. SVS sylinder! :)

(Grattis med ny bolig, pluss kommende barn som er rett rundt hjørnet.)

Skulle det noen gang dukke opp en sub hjemme hos meg så må det være pga. at man vil ha litt mer liv til tv/film. Så ikke så dum ut de der.
    Likte disse sylinderne selv skal bli morro og teste di :)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da ankommer di i morgen sylinder subbene , men jeg får ikke testet di før jeg kommer borti ny boligen , glad jeg har 45 dager på meg her er det mange som skulle ha lært fra l sound.

Status

Sendingsnummer:

2 kolli

Godset er ankommet terminal

28.10.2015 12:07, 5020 BERGEN

Forventet levering: 29.10.2015

Sendingen din scannes på gitte punkter under transporten. Når sendingen befinner seg mellom disse punktene, kan vi dessverre ikke gi deg mer eksakt informasjon om hvor sendingen befinner seg. Vi oppdaterer sporingsinformasjonen ovenfor løpende.

• Kollinummer:

Mål: 99x50x49 cm (LxBxH)
      Vekt: 25 kg

HendelseTidSted
      Godset er ankommet terminal28.10.2015 12:075020 BERGEN
      Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt28.10.2015 12:075020 BERGEN
      Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt28.10.2015 12:015020 BERGEN
      Godset er under transport27.10.2015 15:290024 OSLO
      Godset er ankommet terminal27.10.2015 13:460024 OSLO
      Sendingen er sortert og videresendt27.10.2015 13:040024 OSLO
      Godset er under transport26.10.2015 15:494636 KRISTIANSAND S
      Sendingen er innlevert til terminal og videresendt26.10.2015 15:464606 KRISTIANSAND S
    • Kollinummer:

Mål: 98x50x49 cm (LxBxH)
      Vekt: 25,4 kg

HendelseTidSted
      Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt28.10.2015 10:405020 BERGEN
      Sendingen er sortert og videresendt27.10.2015 13:060024 OSLO
      Godset er under transport26.10.2015 15:484636 KRISTIANSAND S

Imagine

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Regner med du er så sugen på å få de til å spille at du driter i å pakke de ut, og stikker kablene rett i gjennom pappen så du sparer tid:) ( og så slipper du å pakke de ned igjen)
    Det høres no ut som en normal måte å pakke de ut på, skru litt opp og pappen flekkes av pga. trykket :p

Lokie

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.12.2005
    Antall liker
    63
    Sted
    Hordaland, Øygarden
    Da ankommer di i morgen sylinder subbene , men jeg får ikke testet di før jeg kommer borti ny boligen , glad jeg har 45 dager på meg her er det mange som skulle ha lært fra l sound.

Status

Sendingsnummer:

2 kolli

Sendingen din scannes på gitte punkter under transporten. Når sendingen befinner seg mellom disse punktene, kan vi dessverre ikke gi deg mer eksakt informasjon om hvor sendingen befinner seg. Vi oppdaterer sporingsinformasjonen ovenfor løpende.

• Kollinummer:

Hendelse
      Tid
      Sted
      28.10.2015 12:07
      5020 BERGEN
      Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
      5020 BERGEN
      28.10.2015 12:01
      5020 BERGEN
      Godset er under transport
      27.10.2015 15:29
      0024 OSLO
      27.10.2015 13:46
      0024 OSLO
      Sendingen er sortert og videresendt
      27.10.2015 13:04
      0024 OSLO
      26.10.2015 15:49
      4636 KRISTIANSAND S
      Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
      26.10.2015 15:46
      4606 KRISTIANSAND S
    • Kollinummer:

Hendelse
      Tid
      Sted
      5020 BERGEN
      5020 BERGEN
      28.10.2015 10:40
      5020 BERGEN
      28.10.2015 10:40
      5020 BERGEN
      27.10.2015 15:29
      0024 OSLO
      27.10.2015 13:46
      0024 OSLO
      Sendingen er sortert og videresendt
      27.10.2015 13:06
      0024 OSLO
      26.10.2015 15:48
      4636 KRISTIANSAND S

Imagine
    Tenker det er noen postmenn/damer i Kr.Sand/Oslo/Bergen og snart Os som forbanner han som har bestilt de jævla tunge og store kassene som dem må håndtere. Prøver sikkert å smile tappert når dem står på trappen og skal levere. Men vi vet ka dem tenker :rolleyes:

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Status

Sendingsnummer:

2 kolli

• Kollinummer:

HendelseTidSted
      Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt28.10.2015 12:015020 BERGEN
      Sendingen er sortert og videresendt27.10.2015 13:040024 OSLO
      Godset er under transport26.10.2015 15:494636 KRISTIANSAND S
      Sendingen er innlevert til terminal og videresendt26.10.2015 15:464606 KRISTIANSAND S
    • Kollinummer:

HendelseTidSted
      Sendingen er sortert og videresendt27.10.2015 13:060024 OSLO
      Godset er under transport26.10.2015 15:484636 KRISTIANSAND S

Imagine
    Tenker det er noen postmenn/damer i Kr.Sand/Oslo/Bergen og snart Os som forbanner han som har bestilt de jævla tunge og store kassene som dem må håndtere. Prøver sikkert å smile tappert når dem står på trappen og skal levere. Men vi vet ka dem tenker :rolleyes:
    Å di har nok irritert seg ja men mange ganger har kassene kommet fram med hull i seg , helt fram til der komponenten eller høyttaleren ligger og dette tok jeg bilde av hentet ikke ut pakken og ringte opp der jeg kjøpte produktet. Etter dette har pakkene sett ganske så fine ut når di har kommet fra + det står fragile på pakkene nå. Men di bør jo håndtere slike pakker bra er jo subwoofere til 16000 kr dette , men skulle det være noe er l sound greie å ha med og gjøre :) Men en ting står det ikke fragile på pakken er posten værste plassen man kan ha pakker igjennom , her liker jeg post nord mye bedre.

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Regner med du er så sugen på å få de til å spille at du driter i å pakke de ut, og stikker kablene rett i gjennom pappen så du sparer tid:) ( og så slipper du å pakke de ned igjen)
    Dette er både til alphamale og fbh71 :)

Trur jeg må pakke opp 1 og 1 for og teste dem ut for se om alt skal være som det er , trur jeg skal få presset inn det før vi flytter dama hadde termin i dag men ingenting har skjedd. Blir ikke brukt noe dsp i mellom når jeg tester her i gammel huset , men jeg vil uansett få følelsen på hva disse klarer og gi meg av bass. Onkyo tx-nr 838 er veldig flink når det kommer til rom korrigering. Så det blir og pakke opp 1 sub sjekk den og pakk den ned igjen , test nr 2 selfølgelig litt exstra og pakke den 2 dager før vi skal ut herifra ;):cool:

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Når er du flytter? Gratulerer forresten med ny bolig :)
    6 november skal vi få presset inn nå , og takk for gratulasjonen :)

Imagine
    Da skjønner jeg du venter til du er inne i ny bolig. Flyttet selv i fjor høst og husker det pakkekaoset som er rett før man flytter :)
    Skal nok få presset ut en test før vi flytter , vi har pakket det meste nå er bare små ting igjen , er mye som skal kastes etc etc. Nå venter jeg bare at dama må på sykehuset tipper det skjer innen helgen , kanskje i natt eller i helgen eller så kan det gå lenger.

Imagine

alphamale

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Antall liker
    5.094
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3

Trur jeg må pakke opp 1 og 1 for og teste dem ut for se om alt skal være som det er , trur jeg skal få presset inn det før vi flytter dama hadde termin i dag men ingenting har skjedd. Blir ikke brukt noe dsp i mellom når jeg tester her i gammel huset , men jeg vil uansett få følelsen på hva disse klarer og gi meg av bass. Onkyo tx-nr 838 er veldig flink når det kommer til rom korrigering. Så det blir og pakke opp 1 sub sjekk den og pakk den ned igjen , test nr 2 selfølgelig litt exstra og pakke den 2 dager før vi skal ut herifra ;):cool:

Imagine
    Pass nå bare på at Bamse ikke reker avgårde i skrekk å vantro, og ho mor ikke føder før terminen:cool:
    Blir gøy å høre hva du syntes om de.

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Imagine
    Pass nå bare på at Bamse ikke reker avgårde i skrekk å vantro, og ho mor ikke føder før terminen:cool:
    Blir gøy å høre hva du syntes om de.
    Passer på slikt bamse får ikke være i rommet når jeg tester høyt , dama har termin i dag men lillegutten vil ikke ut enda , men det kan skje når som helst at hun havner på sjukehuset bagen er pakket og alt klart :) Ei venninne skal være med på fødselen , og jeg skal være her med bamse og datter mi ;)

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nå har jeg lest meg opp en del om disse svs pc-2000 sylinder subwoofrene , alt fra tester og video fra rewie fra youtube. Grunnen til at jeg valgte og gikk for svs pc-2000 portet sylinder subwoofrene er at di tar ikke så stor plass , di var utrolig råe og rett og slett fine synes jeg , di går dypere enn kompakt subwoofrene fra 2000 serien , og spiller bra på musikk og er heftige på film og gleder meg og kjenne på hva , di klarer under 20 hz dette er ikke det viktigste nei , rett og slett få subwoofere der man kjenner det på kroppen og nå får jeg 2 av dem ;). Gleder meg virkelig og få testet disse og høre hva di klarer på musikk og film , hva di klarer oppover og nedover frekvens skal love dere at di skal få testet seg :cool: Her er litt bilder :)

svs pc-2000 1.jpg
    svs pc-2000.jpg

Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nå har jeg lest meg opp en del om disse svs pc-2000 sylinder subwoofrene , alt fra tester og video fra rewie fra youtube. Grunnen til at jeg valgte og gikk for svs pc-2000 portet sylinder subwoofrene er at di tar ikke så stor plass , di var utrolig råe og rett og slett fine synes jeg , di går dypere enn kompakt subwoofrene fra 2000 serien , og spiller bra på musikk og er heftige på film og gleder meg og kjenne på hva , di klarer under 20 hz dette er ikke det viktigste nei , rett og slett få subwoofere der man kjenner det på kroppen og nå får jeg 2 av dem ;). Gleder meg virkelig og få testet disse og høre hva di klarer på musikk og film , hva di klarer oppover og nedover frekvens skal love dere at di skal få testet seg :cool: Her er litt bilder :)

Vis vedlegget 345791 Vis vedlegget 345792

Imagine
    Da er di ankommet post kontoret :) Da må jeg få hentet disse da blir vel i løpet av dagen , dama ligger og sover nå sliten men forståelig , kanskje jeg får testet di i løpet av kvelden eller i morgen. Vi venter jo bare at lillegutt skal komme nå spennende :)

Imagine

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn