Imagine sitt lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Hva har du tenkt å angripe først når det kommer til akustiske tiltak?

    Hører du noe som mangler eller noe det er formye av når du ser film eller hører musikk?
    Er her problemet er jeg synes ingenting er for mye av , men hornet kunne vert bittelitt rundere på en måte , men det plager meg ikke for det har jeg fikset med litt eq. Men nå har jeg ikke sittet og lyttet etter ting eller så mye , og jeg er en som pleier og irritere seg over slike ting , men jeg er nødt og dempe her inne for litt etter klang er det.

    Imagine
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Kjenner du igjen disse? Svigerinnen er nå kommet på plass i nytt (gammelt) hus og anlegget er koblet opp.
    Hun er nå fornøyd med lyden så da er alt bra :rolleyes:

    Vis vedlegget 350449
    Kjenner disse ganske godt ja fint hjem har di fått passet inn gjorde di også , har det vert opp til meg har jeg hadd 2 10 tommere bak meg i lytte posisjon , men det vil bli for voldsomt her inne med disse syke svs subbene jeg fikk tak i.

    Imagine
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nå skulle dama ta litt hus vask så tok med lille leon oppe , spiller litt musikk i bakgrunn så sovnet han he he ja ja , di spiser nå og sover mye den 1 mnd men han er våken 4-5 timer på kvelden og spiser seg opp for og sove natten rundt.

    image.jpg



    Imagine
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Litt stusselige fronthøyttalere i forhold til subbene der? ;)
    Jo det kan eg absolutt si meg enig i :p , men nå har hun i det minste fått litt bass i stuen sin. :)
    Ser nå nesten omvendt her nå frontene mine ser stusselig i forhold til bassene , men lyden er jo ikke det da SVs subbene var større enn jeg trodde + di er helt råe lydmessig og integrert godt med frontene ;)

    image.jpg
    image.jpg


    Imagine
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    992
    Antall liker
    752
    Torget vurderinger
    8
    Nå skulle dama ta litt hus vask så tok med lille leon oppe , spiller litt musikk i bakgrunn så sovnet han he he ja ja , di spiser nå og sover mye den 1 mnd men han er våken 4-5 timer på kvelden og spiser seg opp for og sove natten rundt.

    Vis vedlegget 350600


    Imagine
    Så bedårende, virkelig en flott gutt han Leon. Gratulerer så mye med det :)
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Nå har jeg fått testet og spille litt høyt her inne både på musikk og film , og jeg må si meg fornøyd med lyden her inne , prøvde på dette i begynnelsen og da ble det litt for mye ulyder nede med klingring i skap og glass , men nå var det ganske bra der nede sa dama hun hører det når jeg spiller høyt men er nok at hun og andre snakker eller har på litt TV lyd for og ikke hører det , det er bra med tanke på at jeg har ikke fått opp noe akustiske tiltak enda , er jo 2 store kommoder her inne og 2 sofa stoler med puff men det hjelper jo bare litt og teppet hjelper jo på litt med eco delen , største frykten var at subwooferene skulle plage men den biten er stabil for meg og henne , rart egentlig med tanke på at jeg kjenner trykket bra fra disse subbene her oppe di slår virkelig bra fra seg + di går dypt slik jeg har ønsket det , men nede så hører det ut som det tordner ute herlig for di spiller perfekt på musikk og film nå :) Men tiltak blir det og her kommer jeg til og tenke først og fremst på frontene mine , har satte og lyttet litt i dag og tenkt litt på vor mange akustiske plater jeg trenger , noen plater på rundt 50x100 med 5-10 cm tykke og 8 stk av dem skal holde her inne og noen bass feller i front så trur jeg dette skal være så si perfekt :) Ja og målinger vil komme før tiltak :)

    Imagine
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Pokker denne platen var bra av smokie , bruker egentlig og hoppe over noen sanger men ble ikke mange av det her , bra lyd var det på denne også :)

    smokie hits.jpg


    Tidal Hifi

    Imagine
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Er nødt til og kjøpe 1 olje ovn og ha i huset blir for lite varme om natten og om morgenen , er greit nok med ved fyring og slikt på dagene og kvelden men det slukner fort i løpet av natten , for også kjøpe en baby caller til leon er større her og jeg er en som må ha kontroll over han. For se om jeg finner en delogni olje ovn di skal være bra husket fattern hadde 2 slike.

    Imagine
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.559
    Antall liker
    9.670
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    P37 kan nok bli store kontra rp260f.. men forsterkeren vil nok gjøre en grei jobb.. og skulle det nå bli lite power er jo ikke en exposure 3010s2 effektforsterker så alt for dyr.. vips så biamper du og har nok power :)
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.338
    Sted
    Smurfeland
    Ser ut som man sitter ganske nærme høyttalerne i det rommet. Tro om ikke P 17 hadde vært et tryggere valg og enklere å få til med tanke på romintegrasjon? Ville nok fortsatt vært et skritt opp rent lydmessig fra RP260, tipper jeg.
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    P37 kan nok bli store kontra rp260f.. men forsterkeren vil nok gjøre en grei jobb.. og skulle det nå bli lite power er jo ikke en exposure 3010s2 effektforsterker så alt for dyr.. vips så biamper du og har nok power :)
    Jeg får se nå framover dette er en god stund framover , for vist jeg skal skifte frontene så må jeg gjøre det med centeren å , 3 høyttalerne jeg har tenkt på er PSB imagine t3 , klipsch palladium p37 og martin logan motion 60 xt og må si martin sine her frister sinnsykt mye , etter jeg leste den utlandske testen gjort av motion 60 blir man paff av va disse gir for pengene ??????

    Imagine
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Ser ut som man sitter ganske nærme høyttalerne i det rommet. Tro om ikke P 17 hadde vært et tryggere valg og enklere å få til med tanke på romintegrasjon? Ville nok fortsatt vært et skritt opp rent lydmessig fra RP260, tipper jeg.
    er faktisk ikke så mye nermere stolene skal lengre bak og det har jeg gjort i dag , skal ta nye bilder igjen jeg hadde det litt større rundt meg i gamle huset , men bytter aldri ut eget lytterom bare for litt exstra plass.

    Imagine
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.338
    Sted
    Smurfeland
    Ser ut som man sitter ganske nærme høyttalerne i det rommet. Tro om ikke P 17 hadde vært et tryggere valg og enklere å få til med tanke på romintegrasjon? Ville nok fortsatt vært et skritt opp rent lydmessig fra RP260, tipper jeg.
    er faktisk ikke så mye nermere stolene skal lengre bak og det har jeg gjort i dag , skal ta nye bilder igjen jeg hadde det litt større rundt meg i gamle huset , men bytter aldri ut eget lytterom bare for litt exstra plass.

    Imagine
    Neida. Ville heller ikke byttet ut eget lytterom. Mente bare at P 17 kanskje var lettere å få integrert i rommet og til sub'ene dine. Vil tro P 37 krever en del plass hvis man skal få ut potensialet i dem skikkelig.
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Ser ut som man sitter ganske nærme høyttalerne i det rommet. Tro om ikke P 17 hadde vært et tryggere valg og enklere å få til med tanke på romintegrasjon? Ville nok fortsatt vært et skritt opp rent lydmessig fra RP260, tipper jeg.
    er faktisk ikke så mye nermere stolene skal lengre bak og det har jeg gjort i dag , skal ta nye bilder igjen jeg hadde det litt større rundt meg i gamle huset , men bytter aldri ut eget lytterom bare for litt exstra plass.

    Imagine
    Neida. Ville heller ikke byttet ut eget lytterom. Mente bare at P 17 kanskje var lettere å få integrert i rommet og til sub'ene dine. Vil tro P 37 krever en del plass hvis man skal få ut potensialet i dem skikkelig.
    Det er jeg enig i at palladium trenger plass , skal prøve og finne testen gjort av martin logan motion 60 , trur jaggu di hadde vert fet her inne , men jeg gir meg ikke med klipsch enda rp260 f spiller som en drøm :) Edit stativ vil jeg helst ikke ha , vil ha gulv høyttalere det er jeg låst på :)

    Imagine
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.338
    Sted
    Smurfeland
    Du skal såklart kjøpe det du har mest lyst på, og det kan vel tenkes jeg også ville gått for gulvstående nesten uansett selv. :)

    Men har du prøvd RB-61 som fronthøyttalere på musikk i rommet du har nå?
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Du skal såklart kjøpe det du har mest lyst på, og det kan vel tenkes jeg også ville gått for gulvstående nesten uansett selv. :)

    Men har du prøvd RB-61 som fronthøyttalere på musikk i rommet du har nå?
    nei men det skal jeg jaggu prøve , kjøpte jo meg nye høyttaler stativer , så det skal jeg få testet ut :) Har prøvd ut atmos delen men det ble nedgradering av lyden , dolby atmos slo ikke gjennom hos meg , men min onkyo skal være dts x ready og trur jeg , kommer vel firmware til min onkyo tx-nr 838.

    Imagine
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.338
    Sted
    Smurfeland
    Sikkert ikke så dumt, jeg syns iallfall det er nyttig å høre litt annet utstyr i vante omgivelser for å få litt overblikk over hva som er hva. I noen rom syns jeg små høyttalere funker best, og omvendt.
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Sikkert ikke så dumt, jeg syns iallfall det er nyttig å høre litt annet utstyr i vante omgivelser for å få litt overblikk over hva som er hva. I noen rom syns jeg små høyttalere funker best, og omvendt.
    Ja skal få tstet ut dette :)

    Imagine
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Skal jeg gi et godt tips til når det kommer til damene , når di sier di har rett i noe så har di det lel om det ikke alltid stemmer ;) Var på black friday på elkjøp kjøpte meg et nytt nettbrett , skjønner datter mi har ødelagt 2 nettbrett nå et lenovo og 1 samsung s4 koster mye penger dette , så i dag kjøpte jeg meg et huwaei mediapad på elkjøp bare til 1000 kr og du verden var jo bra dette , har mettal rundt og slik mettal deksel bak var bra kvalitet på det , raskt og bruker vennlig var det å anbefales:) Trengte nytt nettbrett + vi kjøpte nytt til datter mi til jule gave men nå skal hun få ta vare på det , hun får ikke låne mitt ødelegger hun sitt selv denne gangen. Det som er kjekt med nettbrettet er at jeg kan styre onkyoen , tven , ps4 og sonos på dette så nå er det bare og sette seg i god stolen og nyte musikken :)

    Imagine
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.766
    Antall liker
    9.183
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Er nødt til og kjøpe 1 olje ovn og ha i huset blir for lite varme om natten og om morgenen , er greit nok med ved fyring og slikt på dagene og kvelden men det slukner fort i løpet av natten , for også kjøpe en baby caller til leon er større her og jeg er en som må ha kontroll over han. For se om jeg finner en delogni olje ovn di skal være bra husket fattern hadde 2 slike.

    Imagine
    En slik må du da skaffe deg, men kontroller att gulvet tåler det.
    Helt unike ovner som holder varmen hele natta.
    Hadde dette i det første huset vårt.
    Veldig god utnyttelse av veden.
    Forbruket gikk ned med ca 30%
    Varmen setter seg i stenen ikke i pipa.
    last ned.jpg
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.338
    Sted
    Smurfeland
    Er nødt til og kjøpe 1 olje ovn og ha i huset blir for lite varme om natten og om morgenen , er greit nok med ved fyring og slikt på dagene og kvelden men det slukner fort i løpet av natten , for også kjøpe en baby caller til leon er større her og jeg er en som må ha kontroll over han. For se om jeg finner en delogni olje ovn di skal være bra husket fattern hadde 2 slike.

    Imagine
    En slik må du da skaffe deg, men kontroller att gulvet tåler det.
    Helt unike ovner som holder varmen hele natta.
    Hadde dette i det første huset vårt.
    Veldig god utnyttelse av veden.
    Forbruket gikk ned med ca 30%
    Varmen setter seg i stenen ikke i pipa. Vis vedlegget 350924
    Klebersteinsovn er fint, men man må vel fyre en stund for å få varmet opp all den steinen? Og som du sier, ganske viktig at gulvet tåler vekta. :)
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Er nødt til og kjøpe 1 olje ovn og ha i huset blir for lite varme om natten og om morgenen , er greit nok med ved fyring og slikt på dagene og kvelden men det slukner fort i løpet av natten , for også kjøpe en baby caller til leon er større her og jeg er en som må ha kontroll over han. For se om jeg finner en delogni olje ovn di skal være bra husket fattern hadde 2 slike.

    Imagine
    En slik må du da skaffe deg, men kontroller att gulvet tåler det.
    Helt unike ovner som holder varmen hele natta.
    Hadde dette i det første huset vårt.
    Veldig god utnyttelse av veden.
    Forbruket gikk ned med ca 30%
    Varmen setter seg i stenen ikke i pipa. Vis vedlegget 350924
    Klebersteinsovn er fint, men man må vel fyre en stund for å få varmet opp all den steinen? Og som du sier, ganske viktig at gulvet tåler vekta. :)
    Er skips gulv dem kaller det vi har her i hus , men vekta på den der trur jeg den har havnet under til naboen , vi har en jotul ovn her utrollig stor og fin er den å far får store kuber inni den , men skjønner hva du mente her :)

    Imagine
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.766
    Antall liker
    9.183
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Fra kald ovn til god og varm, ca 30-45 min.
    Så det er ikke så ille som man skulle tro.
    ca 400 kg 10 KW. Høres ikke mye ut på en så stor ovn i watt, men det er kwt som teller.

    Steinar.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.338
    Sted
    Smurfeland
    30-45 minutter var raskt, det er omtrent så lang tid det tar for at min lille Jøtul støpejernsovn skal bli passe varm.
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Her ser du bedre at jeg sitter lengere unna , dette bildet er tatt med taben fikk ikke beste , kvaliteten på bildet da jeg har nylig tatt i bruk dette nett brettet. Lurer på om jeg skal kjøpe 8 stk pyramide refleksjons plater her inne fra surround.no , så ordner jeg 2 fete bass feller selv og har i front det skal holde her inne :)

    IMG_20151127_124034.jpg


    Imagine
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.766
    Antall liker
    9.183
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Snodige ovner egentlig, fort varm sent kald.
    Meget fornøyd etter 13 år med fyring i den.
    Tenkte litt på å ha en slik på hytta også, men en vanlig ovn synes jeg er mer brutal til å komme igang.

    Steinar.

    Steinar.
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.960
    Antall liker
    4.665
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Er nødt til og kjøpe 1 olje ovn og ha i huset blir for lite varme om natten og om morgenen , er greit nok med ved fyring og slikt på dagene og kvelden men det slukner fort i løpet av natten , for også kjøpe en baby caller til leon er større her og jeg er en som må ha kontroll over han. For se om jeg finner en delogni olje ovn di skal være bra husket fattern hadde 2 slike.

    Imagine
    Det du gjør min venn er å kjøpe deg parasound jc-1. så slipper du å tenke mer på varmen i huset;) spør meg!
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.338
    Sted
    Smurfeland
    Snodige ovner egentlig, fort varm sent kald.
    Meget fornøyd etter 13 år med fyring i den.
    Tenkte litt på å ha en slik på hytta også, men en vanlig ovn synes jeg er mer brutal til å komme igang.

    Steinar.

    Steinar.
    Har hatt lyst på klebersteinsovn en stund selv, så jeg var kjent med de varmelagrende egenskapene. Det overrasket meg mer at de ble så fort oppvarmet, jeg trodde egentlig det tok flere timer for en så stor ovn.

    Når det gjelder hva som blir raskest varmt tror jeg kanskje plateovner er det kjappeste, men liker best støpejern selv og syns de er mer behagelige i bruk. Dessuten sprekker de ikke så lett heller, som plateovner kan gjøre.

    Syns uansett vedfyring er genialt, både til nytte og kos.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.338
    Sted
    Smurfeland
    Her ser du bedre at jeg sitter lengere unna , dette bildet er tatt med taben fikk ikke beste , kvaliteten på bildet da jeg har nylig tatt i bruk dette nett brettet. Lurer på om jeg skal kjøpe 8 stk pyramide refleksjons plater her inne fra surround.no , så ordner jeg 2 fete bass feller selv og har i front det skal holde her inne :)

    Vis vedlegget 350953

    Imagine
    Ser det er litt mer avstand enn hva det så ut som på noen tidligere bilder, ja. Men fortsatt nærme nok til at stativhøyttalere kan være verdt å teste, bare for å ha gjort det.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.547
    Antall liker
    7.265
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Tja.... Hvorfor skal man ha stativhøyttalere egentlig, når de med stativer under tar like mye plass i rommet som et par gulvstående likevel. Da kan man like gjerne ta den ekstra pondusen man får med det ekstra kassevolumet, IMNSHO.

    ...Om rommet blir "mettet" av all luften man flyttet i større grad med større gulvstående enn med små stativhøyttalere? ...Vel, i dette rommet tror jeg ikke det er på fronthøyttalerne man skal se etter akkurat det. ;)
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Tja.... Hvorfor skal man ha stativhøyttalere egentlig, når de med stativer under tar like mye plass i rommet som et par gulvstående likevel. Da kan man like gjerne ta den ekstra pondusen man får med det ekstra kassevolumet, IMNSHO.

    ...Om rommet blir "mettet" av all luften man flyttet i større grad med større gulvstående enn med små stativhøyttalere? ...Vel, i dette rommet tror jeg ikke det er på fronthøyttalerne man skal se etter akkurat det. ;)
    He he du mener subbene di flytter luft men di blir for disse var råe , liker og ha bassen min til hjemmekino , har brukt di til musikk også er integrert til begge bruk bare jeg bruker 60 hz på musikk , ellers stor koser jeg meg med det jeg har som sagt nye høyttaler er bare en tanke enda og blir , ikke med det første med nye fronter det kan jeg garantere , men si om noen år da blir det nok at jeg prøver nye fronter og jeg skal teste stativer i front. Nå blir akustiske tiltak neste og her vil jeg prøve med 8 plater og 2 bass feller , det skal holde her inne til og få det jeg er ute etter i lyden , men jeg har ikke hørt at det har vert for mye eller lite av noe litt etterklang er det , så gleder meg til og begynne med det håper og være ferdig før jul :)

    Imagine
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.547
    Antall liker
    7.265
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg mener ikke at det er noe problem. Bare at hvis man skulle bekymre seg om at gulvstående høyttalere var for store for rommet, så man burde se etter stativhøyttalere, så vet jeg ikke hva man skulle tro om subbene. Selvsagt blir de. Det samme med gulvstående fronthøyttalere. :D
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.559
    Antall liker
    9.670
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Blir morro og høre hva du syns om rb61mk2 som fronter... bigger is nor allways better... ;)
     

    Lokie

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.12.2005
    Innlegg
    104
    Antall liker
    62
    Sted
    Hordaland, Øygarden
    Blir morro og høre hva du syns om rb61mk2 som fronter... bigger is nor allways better... ;)
    Eg går for at større er bedre :rolleyes: så da er et par RF-7 Mk II på vei til meg :) Ble for kjedelig og oppgradere fra RF-82 Mk I til RP-280F.
    Skylder på Imagine siden det var hans gamle subber som gjorde at eg følte eg måtte ha litt mer krutt i snikkerbua min :p
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.559
    Antall liker
    9.670
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Blir morro og høre hva du syns om rb61mk2 som fronter... bigger is nor allways better... ;)
    Eg går for at større er bedre :rolleyes: så da er et par RF-7 Mk II på vei til meg :) Ble for kjedelig og oppgradere fra RF-82 Mk I til RP-280F.
    Skylder på Imagine siden det var hans gamle subber som gjorde at eg følte eg måtte ha litt mer krutt i snikkerbua min :p
    Har man rom til større er alt bra.. men man kan fort finne bedre lyd med mindre ;)
     

    Lokie

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.12.2005
    Innlegg
    104
    Antall liker
    62
    Sted
    Hordaland, Øygarden
    Blir morro og høre hva du syns om rb61mk2 som fronter... bigger is nor allways better... ;)
    Eg går for at større er bedre :rolleyes: så da er et par RF-7 Mk II på vei til meg :) Ble for kjedelig og oppgradere fra RF-82 Mk I til RP-280F.
    Skylder på Imagine siden det var hans gamle subber som gjorde at eg følte eg måtte ha litt mer krutt i snikkerbua min :p


    Har man rom til større er alt bra.. men man kan fort finne bedre lyd med mindre ;)
    Vi får se ka Imagine kommer fram til, skal nok rocke rommet hans med bare RB61 også. Med hjelp av SVS subbene så skal det ikkje mangle på bass heller :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn