Etterhvert satt det cb17.FAB skrev:Ja, de er vel ment for å spille i mindre volum.
Det er vel de seas elementene wilson brukte i sin
puppy konstruksjon.
Helt til å begynne med brukte de samme element som i H6, Seas c17rc.
Håvard
|
Etterhvert satt det cb17.FAB skrev:Ja, de er vel ment for å spille i mindre volum.
Det er vel de seas elementene wilson brukte i sin
puppy konstruksjon.
Såpass altså ? Trond stiller sikkert sine til rådighet så vi kan sprette de opp ? !Haavard skrev:Da skal du vente lenge, veldig lenge vil jeg tro ;D
Har hatt kontakt med fyren som er ansvarlig for sidene du linket til.
Tror han har prøvd å kopiere H2 i tre år nå. Ser ikke ut som han kommer noen vei. HVorfor? Vet ikke.
Hvis en tegning skulle dukke opp, så gjenstår problemet med å få tak i elementer.
Håvard
Stiller med Jobu'n jeg ;DRune S skrev:Såpass altså ? Trond stiller sikkert sine til rådighet så vi kan sprette de opp ? !![]()
Skal ikke du på et gestaltseminar i Harstad snart?impulse skrev:Gærninger! Her skal det fanken ikke sprettes opp noen høyttalere, nei! Med mindre dere tar med en møbelsnekker, så det blir like pent igjen, selvfølgelig..... ;D
Jeg har lagt et tynt lag med vatt bak i mine.Kabeldragern skrev:Hei!
Jeg hadde ett sett originale H6 en gang på 90-tallet. Jeg var veldig imponert over lyden, den var både rask, åpen og "live-aktig". Men jeg slet med et problem; betoninger og resonans i mellomtonen. En nokså sjenerende lang etterklang spesielt på vokal var mest hørbart. Solgte de i original embalasje til en kar på Østlandet. De var spesiallevert til meg med fugleøyebjørk. De var kjempeflotte å se på...
Noen som vet hvor de er nå??
Næmmen, er det liv i deg også da.?HCS skrev:På tide med noen nye bilder snart H ?![]()
Rotekroken skrev:Næmmen, er det liv i deg også da.?HCS skrev:På tide med noen nye bilder snart H ?![]()
Trodde du hadde druknet i musikk jeg nå ;D
Du vet det at du ikke kan stresse H.!
Da kan han jo lett gjøre feil og det er jo ikke han det går utover![]()
Skar u ha no'n bilder ta håsæx ut i dænna trå'n, må ru nåkk ta ræm sjæl.! ;DHCS skrev:Nå gamlefar må du komme med en oppdatering snart...... Jeg vet hvor du bor.. 8)
Haavard skrev:Sjefen sjøl
65finger skrev:super lyd I ht Haavard. Grisebanket Revel. Takk for besøket! Skriver på tlf så det blir knapt
Jeg er inhabil ;Dimpulse skrev:Sirup har da ingenting i en høyttaler å gjøre. Grisebanket, med andre ord.![]()
Du må komme å måle en dag.norcad skrev:Er det Vifa diskanten du tester ut nå Haavard?
For tro det er en vinner. Det blir jo så mye enklere å forsenke den i baffelen og mye spart arbeid for deg som har startet med serieproduksjon!![]()