Gladmelding fra Lydfreak, som yter en service av en annen verden.
Har akkurat kommet tilbake fra Strömstad. Har brukt halve dagen på å forsøke å spore opp mysteriet. Var innom samtlige postkontor i den småvakre kystbyen og til slutt fant jeg en pen ung mørkhåret tjei som var villig til å hjelpe meg. Hun fant omsider esken etter at jeg hadde forklart omtrentlig størrelse og vekt på sendingen. Så nå ligger alle focalene oppbevart hos meg her i Halden.
Historien er som følger. Sendingen ble sendt den 14.9 fra tyskland og ankom sverige den 16.9. Den ble "forsøkt utlevert" sier de den 17.9, men at ingen var hjemme. Det merkelige er at NN selv var hjemme denne dagen med sykt barn. Men dette er jo ikke helt uvanlig fra Norge heller...at de ikke orker å kjøre ut pakken, men gjør det på den enkle måten. Etter dette forsvant alle spor av pakken. Jeg tok kontakt med det lokale DHL utleveringskontoret i Strömstad og de hadde den ikke hos seg. Eneste jeg fikk som ledetråd fra DHL i tyskland var at de nok sannsynligvis hadde sendte den inn i posten sitt system. Men hverken DHL i Tyskland eller i Sverige (som faktisk ikke har noe med hverandre å gjøre) hadde noe pakkesporingsnummer til meg. Spør du meg er jo bare det horribelt! Tok igjen kontakt med posten i Strömstad, men fikk ikke hjelp...2 GANGER :/ Før i dag, da jeg tok turen på nytt til kystbyen og endelig fikk uttelling
Jeg må innrømme at jeg begynte å få bange anelser og at kanskje feil personer hadde fått utleveringseddelen, men det løser seg heldigvis for snille folk til slutt...heh. Så nå får vi avtale henting av "godsakene" Jeg jobber i morgen kveld. Har fri på fredag, men er nok en tur i Sarpsborg (kan uansett møte deg for levering). Helgen jobber jeg, men vi løser det uansett
Stian
Igjen takk Stian