audionut
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 05.01.2005
- Antall liker
- 0
Dette er skikkelig vanskelig.
Wow...Lydfreak skrev:Jeg bygde de litt annerledes enn de andre i tråden. Mine plater er saget 45 grader i alle ender. Skjøtene er i hjørnene og har ikke sprukket enda hvertfall. Tok nye bilder av en høyttaler litt tidligere. Valgte å ta det utendørs for å få et litt bedre bilde av hvordan de egentlig ser uthel skrev:Sparkel løsningen virker veldig solid på mine høyttalere. Hvor lang tid tok det før dere andre gutta fikk tynne sprekker i lakken over skjøten?
Hans Erik
Litt lim og delefilterkomponenter... og vips starter du en byggetråd Hvordan tenker du å gjøre siste finish av dem?solbin skrev:Et bilde av mine H6: :
Takker og bukker 65finger Kommer flere bilder bare jeg blir helt ferdig.65finger skrev:Bravo!!! du har overgått deg selv Nikko
Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord
De ser jo veldig ferdig utNikko03 skrev:Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord
Ellers er det fare for at de aldri blir ferdige.
Hva er det som gjenstår?Nikko03 skrev:Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord
Egentlig ikke så mye men jeg må bygge om delefilteret litt og olje opp detaljene i valnøtt så er de klare65finger skrev:Hva er det som gjenstår?Nikko03 skrev:Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord
good!Nikko03 skrev:Egentlig ikke så mye men jeg må bygge om delefilteret litt og olje opp detaljene i valnøtt så er de klare65finger skrev:Hva er det som gjenstår?Nikko03 skrev:Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord
sorry Håvard der kom vi jaggu på side 100 gitt håper det går greit uansett.
Har ikke savnet dem en dag. Men guttungen har fått vinyl.hel skrev:Det var veldig hyggelig lesning, alt sammen, ja bortsett fra det med de 500 vinylplatene da :'(
Jeg er redd for at dette er så close til originalen som det kan gå an.norcad skrev:Hallo Haavard.
Ser at Dynabel selger et "vintage" Seas element; CC17RC. Kunne det være verdt et forsøk?
http://www.seas.no/images/stories/vintage/pdfdataheet/h0630_cc17rc.pdf
Ser ut som om det kan befinne seg noen elementer i Danmark. Senest 29/8 var det en på diyaudio.com som hadde en eske full av ubrukte Vifa C17WH-09-08Haavard skrev:Tror også at side 100 i tråden vil markere slutten på tråden også. Nå er snart 15 par i omløp i Norge, det er vanskelig å få tak i basser, bare et par igjen her hos meg og muligens to i Ungarn, det gjør det hele vanskelig å følge opp tråden. Time will show.
Er det noe å være redd for da Haavard ??? :Haavard skrev:Jeg er redd for at dette er så close til originalen som det kan gå an.norcad skrev:Hallo Haavard.
Ser at Dynabel selger et "vintage" Seas element; CC17RC. Kunne det være verdt et forsøk?
http://www.seas.no/images/stories/vintage/pdfdataheet/h0630_cc17rc.pdf
Kan ikke skjønne noe annet at dette skulle funke. Noe å tenke på til mine originale?
Håvard
Elementer er handlet inn og tegningene av basshornet ligger på min pc.FAB skrev:Når kommer etterfølgeren med 100 sider
Impulse H2 - et forsøk på en clone.
Det hadde vært fint om tråden kunne få leve sitt eget liv slik at vi kan poste finish oppdateringer o.l eller bare skravle heheHaavard skrev:Elementer er handlet inn og tegningene av basshornet ligger på min pc.FAB skrev:Når kommer etterfølgeren med 100 sider
Impulse H2 - et forsøk på en clone.
Sorry for sein oppdatering folkens, men det kommer mer snart. Litt for mye å gjøre, ellers har jeg fått kjeft av 65finger for å antyde at deter på tide å avslutte tråden. Den skal leve sitt eget liv sier han, og da blir det vel sånn ...
Håvard