K
Kaare G. Opsahl
Gjest
De røde seiler opp til å bli mine favoritt H6er. Knall farve
|
Men foten roberten.Roberten skrev:Sjå no, blir det jaggu rødt her ja. Og alle hjerter gleder seg.
den foten skjønner jeg ikke ???Haavard skrev:Men foten roberten.Roberten skrev:Sjå no, blir det jaggu rødt her ja. Og alle hjerter gleder seg.
Den er ikke fin, eller?
Håvard
Jeg tror rett og slett jeg er nødt til å si meg enig med Fingern her.65finger skrev:den foten skjønner jeg ikke ???Haavard skrev:Men foten roberten.Roberten skrev:Sjå no, blir det jaggu rødt her ja. Og alle hjerter gleder seg.
Den er ikke fin, eller?
Håvard
Ser hvor du vil hen, og er forsåvidt enig, men det er jo såpass mye gayparade når du og jeg henger sammen at jeg føler at høyttalerne ikke nødvendigvis trenger å være et fyrtårn til ære for vårt forhold.ErosLoveking skrev:likte best den første rødrosa ujevne kamofargen. Gayparade neste.
*sukk* jeg er så takknemlig for at vi klarer å holde gløden og romantikken levende i forholdet ! Æ glær mæ !ErosLoveking skrev:tenk deg deg oss to på en lasteplatting til sommeren. Lett ålende rundt hver vår rødrosa bauta, gjennom Grønland og Karl Johan, kunne vært no´
jepp, det er vakkertRoberten skrev:*sukk* jeg er så takknemlig for at vi klarer å holde gløden og romantikken levende i forholdet ! Æ glær mæ !ErosLoveking skrev:tenk deg deg oss to på en lasteplatting til sommeren. Lett ålende rundt hver vår rødrosa bauta, gjennom Grønland og Karl Johan, kunne vært no´
Bruker bare en skumgummi rull.hel skrev:Lekkert. Tynner du malingen? Bruker du fordriver?
HE
Man får en opptur når ting blir til det bedre vettu.Roberten skrev:Stakkars Håvard, han kommer for all fremtid til å prosjektilspy hver gang han ser en rødfarge.
Godt det ikke er mange trafikklys på Toten.
Sant nokNikko03 skrev:Det tenker jeg var greit. Før du ble rød i toppen pga dårlig dekkevne ;D
Hva med gule?pengesluk skrev:Næhh.. Se! Pene! Bruker vel hansker på disse? Hva er neste prosjekt, om jeg tør være så fri..
Håper å starte en ny tråd i løpet av helgen, så du får følge med.pengesluk skrev:Næhh.. Se! Pene! Bruker vel hansker på disse? Hva er neste prosjekt, om jeg tør være så fri..
Den røde fare er oppstanden. Gode ting.Haavard skrev:De røde er kommet hjem i huset.
Bilder av filter og kasser.
Helga nå så, skulle det meste være på plass. Håper å starte litt knørv i helga, for da kan jg starte på mitt nye prosjekt.
Håvard