Alle vet jo at de er solgt i Oslo.. Les setningen min "hadde stått". Så med andre ord var det du som kjøpte disse eros... Grattis..
.. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
|
Denne er SKAPT for soverommet - får ikke foten til å gå, men helt andre ting - så der er vi på linje HCS. (den så du ikke komme ;D)HCS skrev:.. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
H.R skrev:Denne er SKAPT for soverommet - får ikke foten til å gå, men helt andre ting - så der er vi på linje HCS. (den så du ikke komme ;D)HCS skrev:.. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
Ble godkjent av den bedre halvdel på flekken, tror sannelig det er hun som må låne meg penger til de også. :H.R skrev:Denne er SKAPT for soverommet - får ikke foten til å gå, men helt andre ting - så der er vi på linje HCS. (den så du ikke komme ;D)HCS skrev:.. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
Er de ikke?Haavard skrev:Er Impulsene mine solgt
Det visste jeg ikke.
Ja ja, sånt skjer.
Håvard
Godt du fikk greie på det da slik at ting ikke blir solgt flere ganger falleri- falleraHaavard skrev:Er Impulsene mine solgt
Det visste jeg ikke.
Ja ja, sånt skjer.
Håvard
Hehehe... Det må jeg si... ;DH.R skrev:Denne er SKAPT for soverommet - får ikke foten til å gå, men helt andre ting - så der er vi på linje HCS. (den så du ikke komme ;D)HCS skrev:.. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
Jeg har noen bokser med den gode typen rød Bengalac, så det er bare å si fra når du har kommet såpass at det er på tide å male.Haavard skrev:Har mer enn nok her hel.
Skal jobbe litt med de nye Impulsene til helga.
Håvard
Dream on ;DRoberten skrev:Jeg har noen bokser med den gode typen rød Bengalac, så det er bare å si fra når du har kommet såpass at det er på tide å male.Haavard skrev:Har mer enn nok her hel.
Skal jobbe litt med de nye Impulsene til helga.
Håvard
Nei, bare på ferie herhel skrev:Hedlundhorna skulle jeg gjerne hørt ja. Har du overtatt dem?
De er superfeteRoberten skrev:Dum som jeg er har jeg lovet både Fingern og Eros bilde av gaytårna i fri utfoldelse.
Heldigvis har jeg gått fotoskole hos Fingern, så det er i hvert fall ypperste kvalitet på det fotografiske håndtverket.
Nu vel, her følger der homoerotische zukunft auf lautsprecher.
![]()
fyttipokker for et snitt - hifierotikk på høyt nivå!Roberten skrev:Dum som jeg er har jeg lovet både Fingern og Eros bilde av gaytårna i fri utfoldelse.
Heldigvis har jeg gått fotoskole hos Fingern, så det er i hvert fall ypperste kvalitet på det fotografiske håndtverket.
Nu vel, her følger der homoerotische zukunft auf lautsprecher.
![]()
Det er vanskelig å se for seg at fotografier av hifi kan gjøres bedre ja, helt enig der, H.R. ;DH.R skrev:fyttipokker for et snitt - hifierotikk på høyt nivå!
Støttes - dette må jeg nesten be om å få se live og få en introduksjon til hvorledes et slikt mesterverk kan komponeres.Roberten skrev:Det er vanskelig å se for seg at fotografier av hifi kan gjøres bedre ja, helt enig der, H.R. ;DH.R skrev:fyttipokker for et snitt - hifierotikk på høyt nivå!
Naturligvis, du som har bøghønna på kontoret vil ha umåtelig stort utbytte av et kjapt introduksjonskurs i erotisk hififotografering, så det må vi få til.H.R skrev:Støttes - dette må jeg nesten be om å få se live og få en introduksjon til hvorledes et slikt mesterverk kan komponeres.Roberten skrev:Det er vanskelig å se for seg at fotografier av hifi kan gjøres bedre ja, helt enig der, H.R. ;DH.R skrev:fyttipokker for et snitt - hifierotikk på høyt nivå!
Jeg har da aldri sagt noe pent om disse ;DOED skrev:Skal være mint ifølge selger, men de er jo noen år, og er kjøpt usett pga godt HFS rykte som ikke minst trådstarter har bidratt til![]()