sånne som gutta tidligere i tråden har, elller noen andre? Forslag?tofter skrev:Du kan jo kose deg med billiard mens du venter på diskanter!
Hva slags outriggers har du i tankene?
Malte over med mørk grå bengalakk i går. Over halve 0,7 dl boksen gikk med. Her må det minst 3 strøk til før det blir pent. Flyter meget bra ut. Endene ble mildt sagt matte og ulne som du sa.Haavard skrev:Ser bra ut dette hel.
Håvard
Jeg tenker:hel skrev:sånne som gutta tidligere i tråden har, elller noen andre? Forslag?tofter skrev:Du kan jo kose deg med billiard mens du venter på diskanter!
Hva slags outriggers har du i tankene?
Dette høres da veldig merkelig ut, Soundcare har jo bare en metallspiss som hviler på en metallplate, akkurat som alle andre spikes?Haavard skrev:Ikke bruk Soundcare.
De funker ikke på H6. Har prøvd selv.
Bruk det som andre har brukt, flatjern og gjengestål. Ikke pent men funksjonelt.
Evt kjøp dem som duden i Haldn bruker, husker ikke navnet hans akkurat nå.
Håvard
Soundcare funket ikke for meg nårjeg hadde H&tofter skrev:Dette høres da veldig merkelig ut, Soundcare har jo bare en metallspiss som hviler på en metallplate, akkurat som alle andre spikes?Haavard skrev:Ikke bruk Soundcare.
De funker ikke på H6. Har prøvd selv.
Bruk det som andre har brukt, flatjern og gjengestål. Ikke pent men funksjonelt.
Evt kjøp dem som duden i Haldn bruker, husker ikke navnet hans akkurat nå.
Håvard
Det er forøvrig ikke noe stort problem for meg å bruke noe annet, synes bare de er veldig praktiske.
Jeg noterer meg dette.Haavard skrev:Jeg kan ikke forklare det Tofter.
Kan også være at furugulvet mitt også spilte inn.
Ordentlige spikes på spikesbeskyttere funker best hos meg, kjøpte en audiophile utgave i metall.
Håvard
Jøss! der var du, long time no see. Kan jo da bare skyte inn at HL6ène, går fra åpenbaring til åpenbaring, min personlige signatur skjer fyllest i disse dager 8)..impulse skrev:"Til det ugjenkjennelige", Haavard? Jøsses, det må jeg si.
Spikeshøyde er alt fra 4-6cm.hel skrev:Hva er anbefalt spikeshøyde?
Er det noen som har vurdert 4 stk enkle lange spikes ala originalen?
@ Håvard: hva er diameteren på originalspikesene?
Og hva er verdiene på L-paden?
Takk skal du ha! Synes selv det er gøy å se hva man klarer å lage med egne hender.Sonny skrev:Nok et praktverk har sett dagens lys tofter.
Det er morsomt å se hva man kan få til i DIY verden.
Lytteinntrykk - jeg sier vel som Hel at låter det ikke tålig bra med en gang - kommer det ikke til å gjøre det. Men jeg regner med at du er storfornøyd med lyden så langt. Du skal bare være litt kostbar. Bare la superlativene flyte, du har lov til det.
Sonny