K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Utrolig når man ser bilde av de små nusselige klonene hva de leverer av spesielt bass. I forhold til størrelse er det nærmest naturstridig
det må du donnervetter. Vi få planlegge et tokt til toten og Kong Hs rikedonnerwetter skrev:Dette må jeg få lånt øre til
Alt for lang tid da tid er mitt største problem.Brasse skrev:Hvor lang tid bruker kong H på et sett?
Baard vil til Toten på lørdag sa han.donnerwetter skrev:Dette må jeg få lånt øre til
De ukene er borte på et blunkHaavard skrev:Alt for lang tid da tid er mitt største problem.Brasse skrev:Hvor lang tid bruker kong H på et sett?
Hadde du bestilt i dag hadde jeg ikke kunnet love deg levering før i uke 8.
Håvard
Kunne vært en utmerket plan, hadde det ikke vært for diverse familiære forpliktelserHaavard skrev:Baard vil til Toten på lørdag sa han.donnerwetter skrev:Dette må jeg få lånt øre til
Håvard
Det tipper jeg er en kanonplutoniummatch ut av ville helvete (dønn seriøst)donnerwetter skrev:Kunne vært en utmerket plan, hadde det ikke vært for diverse familiære forpliktelserHaavard skrev:Baard vil til Toten på lørdag sa han.donnerwetter skrev:Dette må jeg få lånt øre til
Håvard
Men jeg kommer stert og plutselig tilbake! ;D
Dette må jo være skikkelig Papworth-mat
ville virkelig forbause meg om han mente noe annet om det. Han ville nok uttrykt seg en liten smule mere elegant enn slurvefingerdonnerwetter skrev:Ville slett ikke forbause meg, gitt ;D
Don impulse av Bærums Verk har vel mer enn hintet diskret i den retningen 8)
Oi, det får'n si! Man takker for tilbudetHaavard skrev:Papworth er seriøse ting sies det.
Jeg skal borti vinterferien, gidde du å frakte kan du låne originalene.
Men nå må jeg nesten si god natt. Jobb i morgen, logger innpå i morgen tidlig.
Håvard
Nja, begrepet "en liten smule" er vel allerede nå en soleklar kandidat til tittelen "Understatement of the year".65finger skrev:ville virkelig forbause meg om han mente noe annet om det. Han ville nok uttrykt seg en liten smule mere elegant enn slurvefingerdonnerwetter skrev:Ville slett ikke forbause meg, gitt ;D
Don impulse av Bærums Verk har vel mer enn hintet diskret i den retningen 8)
tar det som en selvfølge at du og resten av familien ikke trenger å følge den samme planen ;D "Ha det bra familie! Ikke tenk på at Donnervetterfar vansmekter alene hjemme! det går greit. Jeg har en bok eller to å lese (sier han med ulveglis og jugekors mens 65finger i spissen for en nøye utvalgt bulkegjeng står og klirrer ondt med lyttedrammen.)donnerwetter skrev:Oi, det får'n si! Man takker for tilbudetHaavard skrev:Papworth er seriøse ting sies det.
Håvard
Må sjekke familiens vinterferieplaner!!
Noe nytt?Nikko03 skrev:Synes det ser veldig flott ut jeg Lydfreak flott stykke arbeide ser det ut til.Lydfreak skrev:Når får vel jeg også tyn for å ha tråkket i salaten iflg enkelte i denne tråden Jeg satser uansett på at et litt mørkt "vintage" utseende blir best ;D Selv om det påstås at hvitt er best ??? Bildet lyver litt ang farge, ser litt mørkere ut i virkeligheten og ikke så mye glans...
Venter på et par småting, så skal jeg forsette. Det som gjenstår er feste elementer, montere høyttalerterminaler, lodde delefilter, intern kabling og lage noen ben til kassene. Nærmer seg endelig slutten etter mye om og men...
Flere bilder hadde vært flott
Jeg har ferie i uke 9donnerwetter skrev:Oi, det får'n si! Man takker for tilbudetHaavard skrev:Papworth er seriøse ting sies det.
Håvard
Må sjekke familiens vinterferieplaner!!
Dessverre ikke. Har vært et dødsfall i familien, så satt prosjektet til side i desember. Tar det opp igjen etter en liten ferie til varmere strøk (les nord-norge) litt senere i januar.65finger skrev:Noe nytt?
Tror du må regne fra 1500 til 1800 pr plate 21mm tykk 120*240 i den kvalitetenHaavard skrev:De ser ikke så værst ut.Nikko03 skrev:oj oj oj detta var flott levert av. The king of the clones
Begynner å bli flink å male. Skal man få malingen fin er det bare en ting å gjøre, mange lag med bengalac med skumgummirulle. På slutten pusse jevnt før en legger de siste lagene.
Neste sett blir i kryssfiner. Bjørk. Er det dyrt nikko? Tenkte på 25mm eller 22mm.
Håvard
Disse så riktig lekre ut!Haavard skrev:Da er de her.
Monacor er på vei sies det.
Håvard
Ja jeg også synes det er dyrt men det blir dyrt når man kjøper kryssfiner i B kvalitetHaavard skrev:Egen patent FallenA.
De var dyre Nikko.
En kompis kjøpte 18mm nå for 600 kroner.
Med en slik pris må nok jeg revurdere tilbudet fallenA fikk ;D
Håvard
Håvard snakker om Oslotur neste helg. Det passer bra!65finger skrev:Det hadde vært gøy å tatt en tur innom om et par uker år det har gått seg litt til. Grattis igjen!!nordpolen skrev:Og jeg som ny eier er meget fornøyd med høytalerne og rådene om å kjøpe Naim Nait 2 og Naim cd 3.5
Takker!
22mm spon er ikke dummere enn mye annet det, problemet var at prisen var MDF, mens platen lignet sponbambadoo skrev:Spon har da ikke så aller værst akustiske egenskaper
Men er målet en stein dau kasse som skal absorbere alt av energi så er mdf valget.
Ikke i denne kulda.nordpolen skrev:Håvard snakker om Oslotur neste helg. Det passer bra!65finger skrev:Det hadde vært gøy å tatt en tur innom om et par uker år det har gått seg litt til. Grattis igjen!!nordpolen skrev:Og jeg som ny eier er meget fornøyd med høytalerne og rådene om å kjøpe Naim Nait 2 og Naim cd 3.5
Takker!
Da høres det ut som vi tenker i samme baner.Haavard skrev:Du er inne på noe ang mdf FallenA.
Men da har jeg noen ideer jeg vil prøve ut.
Legge finer på innsiden av kassen der elementene er. Da kan jeg bruke islagsmutttere til å feste elementene.
Være litt kreativ med kassa. Plywood i front eller på sidene.
Håvard
FallenA skrev:Da høres det ut som vi tenker i samme baner.Haavard skrev:Du er inne på noe ang mdf FallenA.
Men da har jeg noen ideer jeg vil prøve ut.
Legge finer på innsiden av kassen der elementene er. Da kan jeg bruke islagsmutttere til å feste elementene.
Være litt kreativ med kassa. Plywood i front eller på sidene.
Håvard
Kan bli pent det, og enda nærmere utseendemessig mtp. originalene.
De har vel plywood på sidene?! Vil man klare å lime det kraftig nok for å forhindre uheldige resonanser?
Plywood på innsiden for å bruke islagsmuttere høres også fornuftig ut.
[/quote
Originalene.
Håvard