- Ble medlem
- 05.01.2005
- Antall liker
- 0
Dette er skikkelig vanskelig.
Wow...Lydfreak skrev:Jeg bygde de litt annerledes enn de andre i tråden. Mine plater er saget 45 grader i alle ender. Skjøtene er i hjørnene og har ikke sprukket enda hvertfall. Tok nye bilder av en høyttaler litt tidligere. Valgte å ta det utendørs for å få et litt bedre bilde av hvordan de egentlig ser uthel skrev:Sparkel løsningen virker veldig solid på mine høyttalere. Hvor lang tid tok det før dere andre gutta fikk tynne sprekker i lakken over skjøten?
Hans Erik
![]()
Litt lim og delefilterkomponenter... og vips starter du en byggetrådsolbin skrev:Et bilde av mine H6: :![]()
Takker og bukker 65finger65finger skrev:Bravo!!! du har overgått deg selv Nikko
Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord![]()
De ser jo veldig ferdig utNikko03 skrev:Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord![]()
Ellers er det fare for at de aldri blir ferdige.
Hva er det som gjenstår?Nikko03 skrev:Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord![]()
Egentlig ikke så mye men jeg må bygge om delefilteret litt og olje opp detaljene i valnøtt så er de klare65finger skrev:Hva er det som gjenstår?Nikko03 skrev:Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord![]()
good!Nikko03 skrev:Egentlig ikke så mye men jeg må bygge om delefilteret litt og olje opp detaljene i valnøtt så er de klare65finger skrev:Hva er det som gjenstår?Nikko03 skrev:Nei desverre har ikke hatt den gleden ennå. Må prøve å ikke gå i fella og fyre opp klonene før de er helt ferdige.65finger skrev:du har ikke lyttet til gromdiskantene med andre ord![]()
sorry Håvard der kom vi jaggu på side 100 gitt håper det går greit uansett.
såså håvard - ikke ta sånn på vei her. ;DHaavard skrev:Gi meg litt tid, så kommer det noe.
Så jeg foreslår litt stillhet en tid
65, du har mange nok innlegg nå ;D
Håvard
Har ikke savnet dem en dag.hel skrev:Det var veldig hyggelig lesning, alt sammen, ja bortsett fra det med de 500 vinylplatene da :'(
Jeg er redd for at dette er så close til originalen som det kan gå an.norcad skrev:Hallo Haavard.
Ser at Dynabel selger et "vintage" Seas element; CC17RC. Kunne det være verdt et forsøk?
http://www.seas.no/images/stories/vintage/pdfdataheet/h0630_cc17rc.pdf
Ser ut som om det kan befinne seg noen elementer i Danmark. Senest 29/8 var det en på diyaudio.com som hadde en eske full av ubrukte Vifa C17WH-09-08Haavard skrev:Tror også at side 100 i tråden vil markere slutten på tråden også. Nå er snart 15 par i omløp i Norge, det er vanskelig å få tak i basser, bare et par igjen her hos meg og muligens to i Ungarn, det gjør det hele vanskelig å følge opp tråden. Time will show.
Er det noe å være redd for da Haavard ??? :Haavard skrev:Jeg er redd for at dette er så close til originalen som det kan gå an.norcad skrev:Hallo Haavard.
Ser at Dynabel selger et "vintage" Seas element; CC17RC. Kunne det være verdt et forsøk?
http://www.seas.no/images/stories/vintage/pdfdataheet/h0630_cc17rc.pdf
Kan ikke skjønne noe annet at dette skulle funke. Noe å tenke på til mine originale?
Håvard
Elementer er handlet inn og tegningene av basshornet ligger på min pc.FAB skrev:Når kommer etterfølgeren med 100 sider
Impulse H2 - et forsøk på en clone.
Det hadde vært fint om tråden kunne få leve sitt eget liv slik at vi kan poste finish oppdateringer o.l eller bare skravle heheHaavard skrev:Elementer er handlet inn og tegningene av basshornet ligger på min pc.FAB skrev:Når kommer etterfølgeren med 100 sider
Impulse H2 - et forsøk på en clone.
Sorry for sein oppdatering folkens, men det kommer mer snart. Litt for mye å gjøre, ellers har jeg fått kjeft av 65finger for å antyde at deter på tide å avslutte tråden. Den skal leve sitt eget liv sier han, og da blir det vel sånn ...
Håvard