Impulsive (?) oppgraderinger

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Overveldende, mine herrer. Hva kan jeg si? Sesongkortet er kjøpt. Jeg skal ikke glemme at jorda tidvis ikke er rund, Eros. Takk for steintøff musikk! Nevaton, den første låta du la ut her var et avdrag på skjærsilden. Vokalisten ser ut som en krysning mellom Kjetil Rolness, Jan Thomas og en Duracellkanin. Tror faen ikke jeg får sove etter dette! ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.628
    Jeg synes det er morsomt at du for et øyeblikk trodde vi ville gi slipp på deg, impulse. Det skulle tatt seg ut. Vi har jo ikke hørt gjennom Wolf remastringene av Waitskonsertene som spenner fra sytti til utpå nittitallet enda. For ikke å snakke om alt du skal lære meg om platespillere og klassisk, nei gitt, så billig slipper du ikke unna :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Hvis du forsvinner skal jeg finne ut hvor du bor, og så svinger jeg innom og plager deg, neste gang jeg skal til svigermor i Pocket Valley

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Det er helt i orden, Robert. Jeg har det ikke med å slippe billig unna noenting. ;D Dessuten gleder jeg meg til det du lister opp, så da,så....

Med en så heftig trussel hengende over hodet har jeg vel egentlig ikke noe valg, Eros......? ;D Apropos trusler, dette med å ha svigermor i Lommedalen har vi vært inne på før. Det har jeg også hatt engang, og det er pokker ingen spøk! ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Hvis du forsvinner skal jeg finne ut hvor du bor, og så svinger jeg innom og plager deg, neste gang jeg skal til svigermor i Pocket Valley
    Jeg blir med og vet hvor han bor :mad:

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Takk for at du tok en ny sesong her inne Impulse. En ting er råd en kan få, en annen tilg er VELMENTE gode råd bygget på erfaring og et godt hjerte. Dette får en ikke av å lese Toole eller noen annen teoretiker, ei heller av diverse kurver og målinger.. Dette er noe en INNEHAR og bruker for de som søker kunnskap basert på kjærlighet til musikk primært for så å få tips om hvordan en kan målbære sitt ønske om dyp musikkglede i sitt eget hjem! :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    HCS skrev:
    Takk for at du tok en ny sesong her inne Impulse. En ting er råd en kan få, en annen tilg er VELMENTE gode råd bygget på erfaring og et godt hjerte. Dette får en ikke av å lese Toole eller noen annen teoretiker, ei heller av diverse kurver og målinger.. Dette er noe en INNEHAR og bruker for de som søker kunnskap basert på kjærlighet til musikk primært for så å få tips om hvordan en kan målbære sitt ønske om dyp musikkglede i sitt eget hjem! :)
    Takk, HCS, det varmet. :)

For riktig å markere at en ikke lar seg målbinde av betonghodenes gnåling, kliner jeg likegodt til med en ny anbefaling. Jazz denne gangen, en sjanger jeg ikke får nok av, rett og slett. Denne omtalte jeg riktignok i salige Audio engang, men det er vel ikke så mange som har de gamle blekkene liggende.

Charlie Haden / Kennny Barron : Night and the city. Verve.
    Dette opptaket er foretatt på restaurant Iridium i N.Y.C, september 1996. Ikke helt nytt, altså. Kenny Barron hører til blant mine definitive jazzfavoritter, og sammen med Haden leveres et sett med standardlåter så avsindig glitrende spilt at dette er en plate jeg kommer tilbake til igjen og igjen. Det er poetisk og ganske lavmelt men likevel eksplosivt swingende til tider. Er du glad i pianobasert jazz, er dette et must. Om du liker jazz i det hele tatt, forresten. Og gjør du ikke det enda, er det et nydelig sted å begynne. Det spilles ikke en tone for mye, og det er så tett og musikalsk at jeg alltid lurer på om det er snakk om samspill eller tankeoverføring. I min bok har hverken Barron eller Haden toppet dette siden. Stemningen er magisk, og at herrene frydet seg, er det ingen tvil om. Lyden er alldeles fantastisk om anlegget strekker til, og det eer ingen sak å høre publikum hviske, hysje og skrangle med bestikket mens det spilles. Heller ikke en klønete kelner som tryner med et brett ute på kjøkkenet eller en kjøkkensjef som brøler i ny og ne. Det har kanskje ikke så mye med selve musikken å gjøre, men morro er´e læll. Magisk musikk, grensesprengende tolkninger, glimrende lyd og uovertruffen stemning. Dette er en av mine øde øy-plater, rett og slett. Hva venter du etter?? Løp og kjøp!

Vedlegg

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.950
    Torget vurderinger
    3
    Det var godt å at du ikke ville kaste inn håndkle impulse.
    musikk anbefalinger i tråden er ett godt tegn :)

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Heisann T
    Godt å sjå at du er tilbake i gammal og god stil...

mvh :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takker, begge to. Jeg har det ikke med å kaste inn håndklær, rett og slett. Frustrasjonen har lagt seg litt, det var nok awe og tkr som fikk meg på andre tanker.... ;) Som sagt, jeg har løst nytt sesongkort og blir nok en god stund til. Jeg må bare lære meg å navigere utenom alle disse "det-er-pokker-ikke-forskjell-på-noenting-for-det kan-nemlig-ikke-måles"-trådene. De folkene får bare holde på med sitt.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    impulse skrev:
    Takker, begge to. Frustrasjonen har lagt seg litt, det var nok awe og tkr som fikk meg på andre tanker.... ;) Som sagt, jeg har løst nytt sesongkort og blir nok en god stund til. Jeg må bare lære meg å navigere utenom alle disse "det-er-pokker-ikke-forskjell-på-noenting-for-det kan-nemlig-ikke-måles"-trådene. De folkene får bare holde på med sitt.
    +1

Amademus

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.09.2008
    Antall liker
    120
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    impulse skrev:
    Takker, begge to. Frustrasjonen har lagt seg litt, det var nok awe og tkr som fikk meg på andre tanker.... ;) Som sagt, jeg har løst nytt sesongkort og blir nok en god stund til. Jeg må bare lære meg å navigere utenom alle disse "det-er-pokker-ikke-forskjell-på-noenting-for-det kan-nemlig-ikke-måles"-trådene. De folkene får bare holde på med sitt.
    +1
    ;D

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Nå er det høytidsstund i lyttestua. I kveld fikk jeg fjorårets beste album inn døra, den siste utgivelsen til heltinnen over alle heltinner, "The Dutchess of Coolsville", Rickie Lee Jones. Tittelen kan tyde på at det var en helende prosess å spille inn "Balm in Gilead". . Jeg hadde nesten gitt henne opp, nemlig. Ikke fikk jeg særlig fot for hennes siste utgivelser, og dessuten overvar jeg en konsert i Arendal Kulturhus for etpar somre siden som var katastrofalt dårlig og bare til å bli deprimert av. Hun var høy som en flaggstang, ute av stand til å begripe hvor hun var, og gav bare inntrykk av å burde beskyttes mot seg selv. Jeg gikk derfra med vissheten om at jeg hadde sett henne for siste gang. Nå virker det ikke sånn, gitt! Det er nok ingen tilfeldighet at en av låtene på dette albumet heter "Rehab"..
    For dette er vitalt som rakker´n, og fruen tar kontrollen fra første akkord. Her snakker vi låter som er skrevet over en tjueårsperiode, inkludert en av hennes far. Coole poplåter som bare hun kan gjøre dem, sløy doo-wop og stringswingjazzinfluenser, intens country som binger tankene i retning av Townes, Gram og Emmylou, soul som riktignok er hvit, men ganske svart også. Og ikke minst hudløse og såre ballader om tapt kjærlighet og brustne drømmer. Selvutleverende, men aldri klamt privat. Det er ikke hennes stil. Den sløye åpningslåta "Wild Girl" ble egentlig skrevet til 1989-utgivelsen "Flying Cowboys". Den setter stemningen med en gang. Klassisk Rickie, men løsere i snippen produksjonsmessig. Mer Daniel Lanois enn vestkyst, for å si det sånn. Det kler virkelig musikken perfekt. Apropos stemning, det er noe ved denne musikken som stadig får meg til å tenke på Plant/Krauss´"Raising Sand". Så gjennomgripende musikalsk, så grenseløst vakkert og bevegende.
    Hun har forresten med seg både Krauss, Ben Harper og nylig avdøde Vic Chestnutt. Det laget sier litt om kvaliteten. Dette er klassisk Americana, i alle fall om vi tidvis tøyer begrepet ørlite. Jeg har fulgt hertuginne Rickie siden debuten i 79. (Vel, jeg la vel først merke til henne på coveret til ekskjæreste Tom Waits´"Blue Valentines" i 1978. Det er hun som ligger på panseret til Chevrolet´en på baksida.) Det har vært både opp- og nedturer. Dette er noe av det gledeligste jeg har lyttet på på årevis. Dama er så definitivt tilbake!

Vedlegg

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.242
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    fikk den til jul av unga sammen med inglorious bastards og det var fulltreff med begge deler
    mvh
    Leif

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    impulse skrev:
    Nå er det høytidsstund i lyttestua. I kveld fikk jeg fjorårets beste album inn døra, den siste utgivelsen til heltinnen over alle heltinner, "The Dutchess of Coolsville", Rickie Lee Jones. Tittelen kan tyde på at det var en helende prosess å spille inn, "Balm in Gilead". . Jeg hadde nesten gitt henne opp, nemlig. Ikke fikk jeg særlig fot for hennes siste utgivelser, og dessuten overvar jeg en konsert i Arendal Kulturhus for etpar somre siden som var katastrofalt dårlig og bare til å bli deprimert av. Hun var høy som en flaggstang, ute av stand til å begripe hvor hun var, og gav bare inntrykk av å burde beskyttes mot seg selv. Jeg gikk derfra med vissheten om at jeg hadde sett henne for siste gang. Nå virker det ikke sånn, gitt! Det er nok ingen tilfeldighet at en av låtene på dette albumet heter "Rehab"..
    For dette er vitalt som rakker´n, og fruen tar kontrollen fra første akkord. Her snakker vi låter som er skrevet over en tjueårsperiode, inkludert en av hennes far. Coole poplåter som bare hun kan gjøre dem, sløy doo-wop og stringswingjazzinfluenser, intens country som binger tankene i retning av Townes, Gram og Emmylou, og ikke minst hudløse og såre ballader om tapt kjærlighet og brustne drømmer. Selvutleverende, men aldri klamt privat. Det er ikke hennes stil. Den sløye åpningslåta "Wild Girl" ble egentlig skrevet til 1989-utgivelsen "Flying Cowboys". Den setter stemningen med en gang. Klassisk Rickie, men løsere i snippen produksjonsmessig. Mer Daniel Lanois enn vestkyst, for å si det sånn. Det kler virkelig musikken perfekt. Apropos stemning, det er noe ved denne musikken som stadig får meg til å tenke på Plant/Krauss´"Raising Sand". Så gjennomgripende musikalsk, så grenseløst vakkert og bevegende.
    Hun har forresten med seg både Krauss, Ben Harper og nylig avdøde Vic Chestnutt. Det laget sier litt om kvaliteten. Jeg har fulgt hertuginne Rickie siden debuten i 79. (Vel, jeg la vel først merke til henne på coveret til Waits-skiva "Blue Valentines" i 1978. Det er hun som ligger på panseret til Chevrolet´en på baksida.) Det har vært både opp- og nedturer. Dette er noe av det gledeligste jeg har lyttet på på årevis. Dama er så definitivt tilbake!
    Takk for anbefalingen T
    Denne må hentes hjem... :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    65finger skrev:
    Fantastisk plate!! Gåsehud og tårer i øynene
    Netopp! Om ikke denne selger i bøtter og spann (og kommer på vinyl snart!), finnes det ikke rettferdighet i verden.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Verden har aldri vært rettferdig, men to tomler opp fra denne kanten ihvertfall
    En av fjorårets virkelig store positive overraskelser. (har aldri hatt noe forhold til dama før, men skjønner at jeg må begynne å grave litt.)

Det må du, Eros. Jeg kan gi deg "The Dutchess of Coolsville 101" neste gang du egentlig er på vei til svigermor! ;)

Wergeland

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2009
    Antall liker
    81
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    En av fjorårets virkelig store positive overraskelser. (har aldri hatt noe forhold til dama før, men skjønner at jeg må begynne å grave litt.)
    Start med de to første platene; s/t og Pirates, samt samlingen Dutchess of Coolsville. Og så kan du kjøpe deg konsertbillett til Sentrum Scene i mars. Jeg fikk konsertbilletter av madamen til jul.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    den konserten håper jeg det går ann å få billetter til

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    ErosLoveking skrev:

Det må du, Eros. Jeg kan gi deg "The Dutchess of Coolsville 101" neste gang du egentlig er på vei til svigermor! ;)
    Oops! Jeg trykket visst litt feil der! Blir aldri helt fortrolig med at jeg har redigeringsmuligheter! Sorry!

M

musicus

Gjest
    impulse skrev:
    Nå er det høytidsstund i lyttestua. I kveld fikk jeg fjorårets beste album inn døra, den siste utgivelsen til heltinnen over alle heltinner, "The Dutchess of Coolsville", Rickie Lee Jones. Tittelen kan tyde på at det var en helende prosess å spille inn, "Balm in Gilead". . Jeg hadde nesten gitt henne opp, nemlig. Ikke fikk jeg særlig fot for hennes siste utgivelser, og dessuten overvar jeg en konsert i Arendal Kulturhus for etpar somre siden som var katastrofalt dårlig og bare til å bli deprimert av. Hun var høy som en flaggstang, ute av stand til å begripe hvor hun var, og gav bare inntrykk av å burde beskyttes mot seg selv. Jeg gikk derfra med vissheten om at jeg hadde sett henne for siste gang. Nå virker det ikke sånn, gitt! Det er nok ingen tilfeldighet at en av låtene på dette albumet heter "Rehab"..
    For dette er vitalt som rakker´n, og fruen tar kontrollen fra første akkord. Her snakker vi låter som er skrevet over en tjueårsperiode, inkludert en av hennes far. Coole poplåter som bare hun kan gjøre dem, sløy doo-wop og stringswingjazzinfluenser, intens country som binger tankene i retning av Townes, Gram og Emmylou, soul som riktignok er hvit, men ganske svart også. Og ikke minst hudløse og såre ballader om tapt kjærlighet og brustne drømmer. Selvutleverende, men aldri klamt privat. Det er ikke hennes stil. Den sløye åpningslåta "Wild Girl" ble egentlig skrevet til 1989-utgivelsen "Flying Cowboys". Den setter stemningen med en gang. Klassisk Rickie, men løsere i snippen produksjonsmessig. Mer Daniel Lanois enn vestkyst, for å si det sånn. Det kler virkelig musikken perfekt. Apropos stemning, det er noe ved denne musikken som stadig får meg til å tenke på Plant/Krauss´"Raising Sand". Så gjennomgripende musikalsk, så grenseløst vakkert og bevegende.
    Hun har forresten med seg både Krauss, Ben Harper og nylig avdøde Vic Chestnutt. Det laget sier litt om kvaliteten. Dette er klassisk Americana, i alle fall om vi tidvis tøyer begrepet ørlite. Jeg har fulgt hertuginne Rickie siden debuten i 79. (Vel, jeg la vel først merke til henne på coveret til ekskjæreste Tom Waits´"Blue Valentines" i 1978. Det er hun som ligger på panseret til Chevrolet´en på baksida.) Det har vært både opp- og nedturer. Dette er noe av det gledeligste jeg har lyttet på på årevis. Dama er så definitivt tilbake!
    Gledelig lesning, jeg har vel også kammet hjem alt damen har sluppet tidligere, mer eller mindre, denne derimot er ikke hentet enda, mye grunnet de samme grunner du nevner her, damen har ikke värt så inspirerende på de siste utgivelsene, men det leser jeg at hun er nu, det betyr en tur i platesjappa igjen, takk for tipset.

mvh

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Bare hyggelig, om.s. Godt å høre at det er flere der ute som har et forhold til musikken hennes. Ellers har den gått noen flere runder siden jeg skrev dette, og denne skiva vokser rett og slett for hver gjennomhøring. Jeg opplever mye av den samme gleden som for altfor mange år siden, da en ny utgivelse fra en artist man hadde et forhold til, nesten var grunn til å flagge. ;D Det er lenge siden jeg tenkte sånn sist.

M

musicus

Gjest
    F¨år svinge innom Bengans her i Gbg etter jobben idag, pussig du nevner "Flying Cowboy´s", det var vel inngangen for meg til RLJ og siden har man värt fast :) ...

mvh

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.950
    Torget vurderinger
    3
    Det er det jeg sier sånne tråder er gull verd spiller nå Rickie Lee Jones
    på spotify og koser meg glugg i hjel Takker og bukker Impulse :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Steinbra kabel, Fredd. Og i denne tråden slipper du å bli steinet for å påstå det! ;D Fint bilde!

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Nikko03 skrev:
    Det er det jeg sier sånne tråder er gull verd spiller nå Rickie Lee Jones
    på spotify og koser meg glugg i hjel Takker og bukker Impulse :)
    Bare hyggelig, Nikko! ;D Fint at du likte skiva, den hører med blant fjorårets aller beste i min bok, og rent personlig den aller mest gledelige. Den minst like fine, men veldig vemodige avskjedsplata til Alfred Brendel er kanskje den beste, Rickie leverte en knallsterk toer. Kanskje den toppduoen sier litt om at jeg er født for endel år siden, but so it goes... ;D

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    impulse skrev:
    Steinbra kabel, Fredd. Og i denne tråden slipper du å bli steinet for å påstå det! ;D Fint bilde!
    Reknet ikke med det - at en kan bli steinet for å komme med positivie ytringer om kabler
    på din tråd. Og i hvertfall ikke vedr denne kabelen ;D
    Bildet kan fritt bruke om du vil Trond :)

PS. Flere bilder av Energetic på min tråd... Du er velkommen på besøk... :)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    Og i denne tråden slipper du å bli steinet for å påstå det! ;D
    Da skal jeg våge meg til å si at Audioquest Type 2 er ingen sinke heller (i budsjett klassen ;) )

Flott tråd Trond, peis på.

/jan

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    56fwb skrev:
    impulse skrev:
    Reknet ikke med det - et en kan bli steinet for å komme med positivie ytringer om kabler
    på din tråd. Og i hvertfall ikke vedr denne kabelen ;D
    Bildet kan fritt bruke om du vil Trond :)

PS. Flere bilder av Energetic på min tråd... Du er velkommen på besøk... :)
    Takker, Fredd. Jeg tror jammen jeg skal sende deg en PM når jeg på vei til din del av landet neste gang. Har nemlig familie i de traktene, dessuten er det jo ikke sååå langt unna åstedet for landets cooleste festival heller, og akkurat den har jeg lovet meg selv å besøke i år.

Takk skal du ha, Jan. Hyggelig at du liker tråden! Du har forresten helt rett, Audioquest lager gode kabler,de. Jeg har lyttet endel til noen eldre toppkabler derfra som virkelig gjorde jobben, og budsjettvariantene deres har alltid funket veldig bra. Det er det du bruker nå om dagen da, skjønner jeg? Eller...?

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Stein, stein, stein, stein stein Fredd ;D
    Du har herved fått en kabeldom etter Shrarialovgivningen. ;D

Håvard

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Hei igjen T.

Send PM du. Den vil bli imøtekommende tatt i mot.... ;) ;D

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Haavard skrev:

Håvard
    Altså STEINET :'( ;D
    Håper jeg er i Nirva - musikk-nirvana.. hvor man blir servert den herligste musikk (kun det?!?) av skjønne piger/nymfer/musér .... ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    Takk skal du ha, Jan. Hyggelig at du liker tråden! Du har forresten helt rett, Audioquest lager gode kabler,de. Jeg har lyttet endel til noen eldre toppkabler derfra som virkelig gjorde jobben, og budsjettvariantene deres har alltid funket veldig bra. Det er det du bruker nå om dagen da, skjønner jeg? Eller...?
    Kjøpte endel meter fra Håkon R.
    Måtte ha noe til kjerringa sitt anlegg først og fremst. Der gjør de virkelig en god jobb, til og med kjerringa bemerket det.
    I samme slengen så slengte (hehe elsker det ordet) så Håkon sammen 2x3m m/bananplugger til meg. Man må jo teste litt forskjellig. Så ja, satte de på i går og hadde tenkt å la de stå der noen dager så får vi sammenligne litt med WW Atlantis/Equinox og SC 6kv.

Men første inntrykket er positivt. Hvor positivt vil vise seg ;)
    Men at det er morro med kabler, fan ja ! ;D

/jan

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    56fwb skrev:
    Haavard skrev:

Håvard
    Håper jeg er i Nirva - musikk-nirvana.. hvor man blir servert den herligste musikk (kun det?!?) av skjønne piger/nymfer/musér .... ;D

Tror det er mer som dette, hifinirvana altså 8)

Vedlegg

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    HCS skrev:
    56fwb skrev:
    Haavard skrev:

Håvard

Tror det er mer som dette, hifinirvana altså 8)
    He,he,he... :D
    MEN HUFF:: HUFFF.. HUUUFFFF.. ;D ;D ;D
    Jeg vil ikke dit, JEG VIL IKKE DIT..... :eek: :'(

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn