Det var ikke akkurat en overraskelse, Eivind.
En mann med både Linn LP 12 og klassiske Thorens har i grunnen tydeliggjort det. Og jeg er enig, men gjør et unntak for noen få, utsøkte ting fra Micro, WB, Reed, Nottingham og etpar andre.
DEt er litt som skjer ja, Karmana. Ikke alt er like gjennomtenkt heller kan det virke som. Racket ankom akkurat, og der har jeg nok handlet litt i blinde, for målene som ble oppgitt stemte ikke helt med virkeligheten, så hele greia er egentlig litt for grunn. Det er mulig det går seg til, men sånn som det er nå, blir CD-drevet stående på toppen av preampen. Det ser ikke videre lekkert ut. Ellers er det i grunnen helt i orden estetisk sett. Sidevangene er i lakkert eik, og passer godt til parketten. Hyllene i opalisert glass er nesten lyseblå, ikke ulikt veggen bak anlegget. I det hele tatt ser det mye mer ut som et møbel enn det som sto her før. Smalere er det også. Husets førstedame kommer nok til å like det, men om jeg kan leve med det, må gudene vite. Hvordan det innvirker på lyden vet jeg heller ikke mye om enda, siden anlegget ikke er koblet opp..
Det kommer nok til å ta litt tid før jeg får testet sub, selv om den er i hus. Arvingen er her noen dager, og da får jo ikke akkurat hifi førsteprioritet. Dessuten er jeg nok ikke satt opp med all kablingen jeg trenger heller.