Vi kom oss ikke til Stockevik, Leif. Vi ble sittende på et svaberg å nyte sola i stedet. Det overrasker meg ikke at Skavland har investert her, nei! Skulle gjerne gjort det selv, om jeg hadde noe å investere. Vi får vel heller konsentrere oss om å leie innimellom.
Vi satt ute hos Pelles, men en ting som er sikkert, er at vi skal tilbake dit, så jeg skal sjekke den utsikten fra 2. etasje neste gang!
Fergene er jo et lite eventyr, særlig i forhold til de man finner her til lands. Det mest radikale er jo at de er gratis fordi de rergnes som en del av veinettet..at de er presise er ikke så dumt det heller.
Godt at du har noen gode uker i vente! God sommer til deg, og hils både Alvis og fruen! Blomstene trives her ute, forresten! ;D
Regner med at du har vært på Brygghuset i Fiskebäckskil også..heller ikke det usleste stedet man kan spise lunch..eller middag. Om man får bord.
Hyggelig å høre at du blir feriesugen, Final. God sommer til deg!
Karmana, Bergen er en vakker by, men pissregn er oppskrytt. Jeg håper du ikke skal feriere der!(..om det fortsetter å regne..)