Dette er tydeligvis tiden for radikale endringer på det lokale husalteret. For nå har jeg satt igang en prosess jeg ærlig talt ikke trodde jeg skulle vurdere engang. Det har seg slik at den eneste platespilleren jeg noen gang har hørt under særs kontrollerte forhold som jeg ytelsesmessig synes at er enda et knepp bedre enn kunstverket fra Sheffield som har vært i mitt eie i årevis, faktisk er bestillt.
Så unikumet fra familiebedriften i det gamle industrisentrum må vike plassen. Det er nesten så jeg ikke helt tror det selv. Det skal sies at det gjøres i full visshet om at en Wilson-Benesch ACT, kanskje verdens mest "ukjente" referansespiller, ikke er noe man får tak i igjen sånn uten videre, men det er betryggende at den skal videre til et godt og særs verdig hjem.
Den er til dags dato den beste platespilleren jeg har eid.
Da blir det stående en ny og ekstremt kompetent platespiller her utpå høsten en gang.
Det kjennes omtrent som et audiofilt strikkhopp..
Så unikumet fra familiebedriften i det gamle industrisentrum må vike plassen. Det er nesten så jeg ikke helt tror det selv. Det skal sies at det gjøres i full visshet om at en Wilson-Benesch ACT, kanskje verdens mest "ukjente" referansespiller, ikke er noe man får tak i igjen sånn uten videre, men det er betryggende at den skal videre til et godt og særs verdig hjem.
Den er til dags dato den beste platespilleren jeg har eid.
Da blir det stående en ny og ekstremt kompetent platespiller her utpå høsten en gang.
Det kjennes omtrent som et audiofilt strikkhopp..