Hyggelig! Da slår jeg en signal når jeg er i nærheten!Bare å komme, kompis! Nå er det lyd igjen også!
Ikke så rart egentlig, vil man så kan man! de fleste er jo mer opptatt av hva naboen synes og mener enn en selv...det er deilig å streife utenom forventningene å gjøre hva man kan og vil...de beste stedene er fortsatt relativt oppnåelig, det koster noen mil mer med bilen, men de milene har en snart spart inn på bl.a caffe latten allikevelVeldig rart, det der. Vi er 5,5 mill mennesker i dette langstrakte landet med kyst lenger enn fra sør til nord. Legger vi inn alle fjordene, vikene, øyene osv, så blir det enorme med km. I tillegg har vi tusenvis av vann og innsjøer, samt milevis med elver og bekker. Likevel må man legge på masse med penger dersom man vil skaffe seg kåk med utsikt til det våte elementet.
(Satt på spissen!)
Veldig rart, det der. Vi er 5,5 mill mennesker i dette langstrakte landet med kyst lenger enn fra sør til nord. Legger vi inn alle fjordene, vikene, øyene osv, så blir det enorme med km. I tillegg har vi tusenvis av vann og innsjøer, samt milevis med elver og bekker. Likevel må man legge på masse med penger dersom man vil skaffe seg kåk med utsikt til det våte elementet.
(Satt på spissen!)
Er ikke helt enig der.Godt poeng, Gunner.
Vi har mye olje også, men bensinen blir ikke billigere av den grunn..
Hm. 2107 liter bensin for en netto månedslønn?Er ikke helt enig der.Godt poeng, Gunner.
Antall liter bensin som kan kjøpes for en netto månedslønn. Og enda langt verre i andre land, som feks Vietnam.
Vis vedlegget 520150
Edit: Det kartet der kan likesågodt vise antall sutringer pr netto månedslønn!
Joda, det er sikkert sant.Nuvel, vi er nok blant de som ligger øverst i næringskjeden åkkesom og har det generelt veldig fett. Så hvis vi skal klage....
Edit: Jeg tjener mindre enn det som står i regnestykket til Dazed, og er altså ingen hoven blei med høy lønn, uten empati for "folk flest"!
Er det noe ved disse andre det er verd å feste seg ved? Det enkle faktum at befolkningen hos oss er bosatt i en nasjon som velter seg i offentlig rikdom fra petroleumsbeskatning ikke sett maken til sidenEr ikke helt enig der.Godt poeng, Gunner.
Antall liter bensin som kan kjøpes for en netto månedslønn. Og enda langt verre i andre land, som feks Vietnam.
Vis vedlegget 520150
Edit: Det kartet der kan likesågodt vise antall sutringer pr netto månedslønn!
Spot on, Final, og legg gjerne til horn og DIY på lista også. Men tilbake til rør og vinyl; jeg har ikke skrevet om det siden digitalhuer og SS-tøser kan bli fortørnet. Jeg sier ikke det lydmessig er bedre, altså!Det er enkelte elementer som skaper et sosialt fellesskap innen hobbyen. Rørutstyr og vinyl kommer i denne kategorien. Slo meg når jeg leste om OVKs julebord.
Kan ikke helt se for meg julebord for «Oss som strømmer fra Tidal (OSST)». Blir liksom ikke noe Scwung over det8)
Den første i 94, så 98 og den siste i 2002, mener jeg. Så analog tape blir nok vanskelig..når ble den spilt inn?
(gjett hvorfor jeg spør?)
Takk for en god latterDu sier ikke at det er lydmessig bedre fordi du er redd for å hisse på deg den lettkrenkelige transistorbrigaden, og orker ikke at de står og brøler «Forvrengning!! Forvrengning!! Korsfest!! Korsfest!!»
Nen faktum er at det låter bedre, kompis. Det er bare å innrømme det først som sist.
LMC, la det være klart for alle. Du er den hårete bøllen her inne, mens jeg er den glatthudede engelen. Sånt, i tilfelle noen har latt seg forledet til å tro noe annet (Er egentlig ikke så veldig bekymret for det)den neste jeg vet om som er mere konfliktsky og ydmyk enn deg, er...
ja du gjettet riktig...
meg selv.....