|
65finger skrev:på tide å bytte i dine AmusAmademus skrev:søt du.65finger skrev:Blir morro å høre i H2
ja har man slike tilbøyligheter, er det for gjort, he heGago skrev:65finger skrev:på tide å bytte i dine AmusAmademus skrev:søt du.65finger skrev:Blir morro å høre i H2
leste litt kjapt og satte calzonen i vrangstrupen...
Enig ;D håper det blir en fulltreffer ;DGago skrev:jævlig nice å høre at mr. oblivion har både reddet + drysset ytterligere gullstøv på dine h2, impulse.
Kansje like greit at jeg drar til Bærum og henter elementene? Jeg har loddebolt klar og et par kasser de passer perfekt i, hihiOblivion skrev:Det hjelper lite med nye oppborrede og topptrimmede elementer når både loddebolten og klargjøringen mangler ;D ;DAmademus skrev:Enig ;D håper det blir en fulltreffer ;DGago skrev:jævlig nice å høre at mr. oblivion har både reddet + drysset ytterligere gullstøv på dine h2, impulse.
De er vel montert til påske får vi håpe på...
Det blir vel laugstreff med AN-E hvis ikke en reddende "engel" tar turen til Bærum...
;D ;D ;D ;D ;DOblivion skrev:DET hadde vært et syn for guder ;DGago skrev:er vel en smal sak å lodde på plass et element.
jeg er jo ikke hjemme nå, men fingern kan flise innom og hente loddesettet mitt hvis det er krisebehov.
Rosa loddetøffler og 65 fingre..
Det hadde blitt grisete loddinger ;DOblivion skrev:DET hadde vært et syn for guder ;DGago skrev:er vel en smal sak å lodde på plass et element.
jeg er jo ikke hjemme nå, men fingern kan flise innom og hente loddesettet mitt hvis det er krisebehov.
Rosa loddetøffler og 65 fingre..
Gud...hvor skal det ende65finger skrev:Rosa loddetøfler er en kongeide!! det må kjøpes og spennes på labbene
Du skal selvsagt få et par.Oblivion skrev:Uff og uff...65finger skrev:Rosa loddetøfler er en kongeide!! det må kjøpes og spennes på labbene
Det er vist "farlig" å slenge ut lite gjennomtenkte kommentarer her..
HAHA ;D ;D ;DGago skrev:65finger skrev:på tide å bytte i dine AmusAmademus skrev:søt du.65finger skrev:Blir morro å høre i H2
leste litt kjapt og satte calzonen i vrangstrupen...
Det ender ikke, Jan.JanR skrev:Gud...hvor skal det ende65finger skrev:Rosa loddetøfler er en kongeide!! det må kjøpes og spennes på labbene
/jan
Nå ble jeg rædddonnerwetter skrev:Det ender ikke, Jan.JanR skrev:Gud...hvor skal det ende65finger skrev:Rosa loddetøfler er en kongeide!! det må kjøpes og spennes på labbene
/jan
Det er det som er spooky...
;D
/Ø
Oblivion skrev:De har separert, heparert etc.. lenge nå uten å få ut skruene..Gago skrev:huff, da...
Det skumleste er at de også har baufil :-X
Oblivion skrev:De gamle har nå blitt "heparert" og er nok hinsides å kunne bli "reparert"...Gago skrev:mulig jeg har misforstått, men er det ikke de gamle elementene du har reparert, da, oblivion?
eller har du laget helt nye elementer til impulse?
uansett, de gamle elementene bør ikke sendes til de evige jaktmarker enn så lenge.
få noen til å mekke nytt oppheng.
neida, de blir ikke som originale, men kjekt å ha liggende i skuffen i alle tilfeller.
Hei , benytt Unbrakonøkler av god kvalitet når du skrur på sånne skruer.....impulse skrev:De nye elementene er i hus, loddebolt og Audio Note sølvloddetinn er velvilligst rekvirert fra Big Swifty, og jeg trodde det bare var å bytte elementer. Men neida. De forrige elementene er montert noe inn i h...... godt, og sporene i noen av umbracoskruene er ødeligt i prosessen. Dermed sitter en av skruene i det ene elementet og to i det andre. Det skal ikke være lett! ??? ??? ???
shaunv skrev:Kommer til å starte en oppgraderingsbølge for H2'eiere du nå da?![]()
Gago skrev:kult at det funker!
btw, jeg kan godt hente flere par h2 inn til landet hvis det er prekært behov. ;D
de er sjeldne i norge, men dukker stadig vekk opp borti england, hvor jeg nær sagt pendler på jobb.
Så da fikser du det for meg ved seinere anledning du da?Gago skrev:kult at det funker!
btw, jeg kan godt hente flere par h2 inn til landet hvis det er prekært behov. ;D
de er sjeldne i norge, men dukker stadig vekk opp borti england, hvor jeg nær sagt pendler på jobb.
shaunv skrev:Så da fikser du det for meg ved seinere anledning du da?Gago skrev:kult at det funker!
de er sjeldne i norge, men dukker stadig vekk opp borti england, hvor jeg nær sagt pendler på jobb.Hehe
Så braimpulse skrev:Nå er de nye elementene fra Raymond på plass. Nå skal de få skikkelig bank noen dager, så kommer jeg tilbake med lytterapport! ;D