Det er helt sikkert, Amademus. Du har jo en du også! Litt nyere, riktignok. Og med digital frekvensavlesning. Fysjom! ;DAmademus skrev:ja en real tuner av edel årgang er digg digg digg.
|
Det er helt sikkert, Amademus. Du har jo en du også! Litt nyere, riktignok. Og med digital frekvensavlesning. Fysjom! ;DAmademus skrev:ja en real tuner av edel årgang er digg digg digg.
Det er noe helt annet,ja..Gago skrev:den var drittøff.
noe helt annet enn det denonrælet jeg kjøpte på begynnelsen av 90-tallet.
tu-215rd eller noe sånt.
Gago skrev:btw, hvilken kanal hørte du på da bildet ble knipset?
full guffe på høyre og helt dødt på venstre.
metere er tøffe, btw!
sitter å nyter den nå, og fysjom merker jeg ingenting til ;Dimpulse skrev:Det er helt sikkert, Amademus. Du har jo en du også! Litt nyere, riktignok. Og med digital frekvensavlesning. Fysjom! ;DAmademus skrev:ja en real tuner av edel årgang er digg digg digg.
Det er bare fordi de nye kablene dine ikke er skikkelig innspilte enda, begriper du vel ! ;D ;DAmademus skrev:sitter å nyter den nå, og fysjom merker jeg ingenting til ;Dimpulse skrev:Det er helt sikkert, Amademus. Du har jo en du også! Litt nyere, riktignok. Og med digital frekvensavlesning. Fysjom! ;DAmademus skrev:ja en real tuner av edel årgang er digg digg digg.![]()
Amademus skrev:hæ, må kabler spilles inn å nå a ???
Aner ikke. Har slutta å spille inn musikk, nemlig.Amademus skrev:men når man spiller inn musikk da, spiller man kablene ut da?
Gago skrev:fan nå fikk jeg lyst på den tuneren din, impulse.
skal lure den av deg en gang du er i desperat rørnød. ;D
impulse skrev:Gago skrev:fan nå fikk jeg lyst på den tuneren din, impulse.
skal lure den av deg en gang du er i desperat rørnød. ;D
SÅ mye nød tror jeg ikke jeg kommer i! Men ok, om jeg noen gang skal selge den, blir det til deg.
He he, nei nå har jeg blitt så radioaktiv, at jeg trur det er lurt å slå av og finne senga. God natt kjære lyttereimpulse skrev:Aner ikke. Har slutta å spille inn musikk, nemlig.Amademus skrev:men når man spiller inn musikk da, spiller man kablene ut da?![]()
Joda, monumental er vel ordet, Kaptein. Jeg har sett langt mindre effektforsterkere!KapteinUfattelig skrev:Den tuneren var seriøs. Monumental.
*sikle*...
Tusen takk, Fosse. Det begynner å bli mye som er byttet ut siden du lyttet hos meg sist. Lytterommet, til og med. Det må vi bare få gjort noe med!Fosse skrev:Gratulerer med alle oppgraderinger Impulse. Gleder meg til å høre dette oppsettet igjen når høyttalerne igjen er oppe og synger.
Ja jeg regnet med det ;-)impulse skrev:Det var jo helt umulig å ikke invitere deg etter det herlige innlegget, så du får sende en PM når det passer, så får vi det nok til!
Ellers lysner det for mine personlige favoritthøyttalere !
Nye elementer ankommer i morgen ettermiddag, og skal etter sigende være en betydelig oppgradering i forhold til de gamle. ;D
Tror ikke jeg kommer til å bevege meg så mye ute i løpet av denne helgen, så for meg kan det gjerne regne som pokker! ;D
;DOblivion skrev:Membran er faktisk "bare" 6,7"Amademus skrev:du sier 8", men er det ikke 8.5"? Eller?
Ytterdiameter på basket / kurv er 8,66" på denne, og litt mindre (ca. 8,5") på orginalene i H2,
men innfellings diameter er identisk = 186 mm..
søt du.65finger skrev:Blir morro å høre i H2
på tide å bytte i dine AmusAmademus skrev:søt du.65finger skrev:Blir morro å høre i H2
65finger skrev:på tide å bytte i dine AmusAmademus skrev:søt du.65finger skrev:Blir morro å høre i H2
Hva kan være verre enn en loddebolt som ikke virker :'(impulse skrev:Nei, faktisk ikke! ??? Jobber med å løse det nå. Elementene ser i alle fall kanon ut... ;D
Aids.Oblivion skrev:Hva kan være verre enn en loddebolt som ikke virker :'(impulse skrev:Nei, faktisk ikke! ??? Jobber med å løse det nå. Elementene ser i alle fall kanon ut... ;D