Har det rett og slett vært noe problemer med Bergmann snurra?Men apropos analogt, i dag var Morten fra NAT innom med platespilleren etter litt TLC. Strålende service fra den kanten som vanlig. Så nå står den her og spiller igjen, og det låter nydelig. Bo Sundstrøms hypersløye «Mitt dumma jag» ruller for fjerde gang...
Mao - det begynner å ordne seg til julMen apropos analogt, i dag var Morten fra NAT innom med platespilleren etter litt TLC. Strålende service fra den kanten som vanlig. Så nå står den her og spiller igjen, og det låter nydelig.
Det kan se og høres sånn ut, ja!Mao - det begynner å ordne seg til julMen apropos analogt, i dag var Morten fra NAT innom med platespilleren etter litt TLC. Strålende service fra den kanten som vanlig. Så nå står den her og spiller igjen, og det låter nydelig.
Det tviler jeg på, drossel. Og det gjør heller ikke jeg. Den står på gulvet akkurat nå for å kunne avklare hvor den plukker opp støy, sånn i tilfelle det var uklart formulert.Er det nogen med respekt for sig selv som sætter elektronik på gulvet? Ja altså medmindre det er betongulv.
Det er en teoretisk mulighet, men det blir urovekkende trangt for Meishu akkurat der, dvs på nederste nivå i det hele tatt..hva med å ha Meishu under riaa som igjen står ved siden av/til høyre for Bergmann
virker jo som om det er ovenfra den er mest sårbar, neppe gjennom topp-platen....
TRIO L-07D triksKobberplate under Meishu? Mener å huske en artikkel i Stereophile en gang hvor de brukte en syltynn kobberblate under platematte for å hindre at P.U. Plukket opp støy fra motor.
hva med det systemet som Fosse og gjengen kjører?Gudene vet, Leif. Det er mulig jeg må lete etter nytt rack uansett, og det er omtrent det kjipeste jeg kan tenke meg å handle. Enten er de schtøgge som helvete, dyre eller ubrukelige. Evt alle tre tingene på en gang.
Kobberplate kan funke, bevis! Takk for tipset!
Kan da itte heve Bergmannen,er jo nesten ny johva med det systemet som Fosse og gjengen kjører?Gudene vet, Leif. Det er mulig jeg må lete etter nytt rack uansett, og det er omtrent det kjipeste jeg kan tenke meg å handle. Enten er de schtøgge som helvete, dyre eller ubrukelige. Evt alle tre tingene på en gang.
Kobberplate kan funke, bevis! Takk for tipset!
en kjøkkenfolie med en krokodilleklemme til jordskrue burde gi deg en pekepinn om det er veien å gå....
evt heve Bergmann for å øke avstand
Ja noen folk altsåHehe. Den blir, Ove. Den blir en laaaang stund...Ikke alle som har like heftig byttefrekvens, serr’u....8)