Gratulerer så mye. Er dette en oppgradering ifht til det jeg har hørt av disse og ihvertfall det jeg har fått høre oppe på landet så er det jo helt rått....impulse skrev:Takk, Finger! Det synes jeg også. Et lite problem har riktignok dukket opp i all denne euforien. Nå som mine elskede Impulse H2 har fått seg elementer fra Oblivion, hva i himmelens navn skal jeg kalle dem? H2 O ??
ssm skrev:Lislevand som du snakker om rett som det er , hvordan musikk er det ?
et hornladet gjøkur ganger 2 hadde hurtig blitt en belastningGago skrev:h2o er et passende navn nå, ja.
kudos til mr. oblivion for atter en gang å ha reddet en audiofil i nød.
lista over audiofile i nød ser aldri ut til å ta slutt.... ;D
btw, det som er så kult med h2, er at de spiller så forrykende potent over hele det frekvensspekteret som betyr noe.
jeg har aldri hørt et bakfoldet horn i den størrelsen som har spilt i nærheten av så homogent som det h2 gjør.
det var jaggu en lettelse å høre at du slapp å kassere høyttalerne.
impulse skrev:Nå spiller den så potent og live at jeg virkelig ikke kan tenke meg hva som skulle kunne true den.
sier mannen med rosa sliks...65finger skrev:Impulse ToTo Fysj det navnet vekker gufne følelser ;D H2O er fint
Rosa sko og punk er da ikke så ueffentAmademus skrev:sier mannen med rosa sliks...65finger skrev:Impulse ToTo Fysj det navnet vekker gufne følelser ;D H2O er fint
Noe sånt, ja. Men så er ikke jeg noen tilhenger av altfor store høyttalere..selv om jeg hadde noen digre beist på hånden for noen dager siden...Gago skrev:impulse skrev:Nå spiller den så potent og live at jeg virkelig ikke kan tenke meg hva som skulle kunne true den.
et enda lengre bakfoldet horn (ca. 4 meter) med større munning? :
type dobbeltkjøleskapstørrelse...
Det stemmer, Finn. Virkelig godsaker. De hadde blant annet det lekreste og mest forseggjorte drevet verden har sett..Finn M skrev:Hva skuer mitt (mine) øye? Er det ikke godsaker fra Sonic Frontiers? De gikk vel dukken etter det jeg husker for en ti år siden.... :'(
impulse skrev:Noe sånt, ja. Men så er ikke jeg noen tilhenger av altfor store høyttalere..selv om jeg hadde noen digre beist på hånden for noen dager siden...Gago skrev:impulse skrev:Nå spiller den så potent og live at jeg virkelig ikke kan tenke meg hva som skulle kunne true den.
type dobbeltkjøleskapstørrelse...![]()
De var dritkule!! ligner på en svane. Burde vært i hvit lakkGago skrev:impulse skrev:Noe sånt, ja. Men så er ikke jeg noen tilhenger av altfor store høyttalere..selv om jeg hadde noen digre beist på hånden for noen dager siden...Gago skrev:impulse skrev:Nå spiller den så potent og live at jeg virkelig ikke kan tenke meg hva som skulle kunne true den.
type dobbeltkjøleskapstørrelse...![]()
gløm de greiene der.
jeg tenkte mer på sånt som dette:
![]()
Kvakk kvakk må jeg få på DVD!donnerwetter skrev:
Mer sånn, egentlig ;D
du trives i garagen skjønner jeg ;Dimpulse skrev:Takker, Valentino! Det har ikke blitt noen Giulia foreløpig, men det kan jo være det blir en Gran Turismo Veloce etterhvert.... ;D
Takker, Fallen! Det er nye customelementer, laget for å passe perfekt til H2 av Raymond Celius. De er langt mer perfekte enn de orginale, for å si det sånn.... ;DFallenA skrev:Gratulerer med alt det nye impulse!
Du går virkelig en god julehøytid i møte
Jeg har ikke helt fått med meg det med de nye elementene. Er det nye original elementer, eller er det noe som erstatter de gamle, men av annet slag?
Nei, ikke egentlig. Men jeg har hatt en Alfa Romeo Bertone GTV før, til og med i den fargen. Det er ikke lett å komme over. Så om jeg skal være riktig så ekstravagant når jeg runder femti om drøye tre års tid, blir det en sånn til... ;D65finger skrev:du trives i garagen skjønner jeg ;Dimpulse skrev:Takker, Valentino! Det har ikke blitt noen Giulia foreløpig, men det kan jo være det blir en Gran Turismo Veloce etterhvert.... ;D
En håndfull år senere står der en rød Alfa og skriker etter stell av impulsefarimpulse skrev:Nei, ikke egentlig. Men jeg har hatt en Alfa Romeo Bertone GTV før, til og med i den fargen. Det er ikke lett å komme over. Så om jeg skal være riktig så ekstravagant når jeg runder femti om drøye tre års tid, blir det en sånn til... ;D65finger skrev:du trives i garagen skjønner jeg ;Dimpulse skrev:Takker, Valentino! Det har ikke blitt noen Giulia foreløpig, men det kan jo være det blir en Gran Turismo Veloce etterhvert.... ;D
Hehe. Neida, den skulle nok fått nok TLC, tror jeg. En klassisk Alfa er ikke noe man overgir til naturkreftene.65finger skrev:En håndfull år senere står der en rød Alfa og skriker etter stell av impulsefarimpulse skrev:Nei, ikke egentlig. Men jeg har hatt en Alfa Romeo Bertone GTV før, til og med i den fargen. Det er ikke lett å komme over. Så om jeg skal være riktig så ekstravagant når jeg runder femti om drøye tre års tid, blir det en sånn til... ;D65finger skrev:du trives i garagen skjønner jeg ;Dimpulse skrev:Takker, Valentino! Det har ikke blitt noen Giulia foreløpig, men det kan jo være det blir en Gran Turismo Veloce etterhvert.... ;D
Det er mye vakkert som kan være særdeles lunefullt, Finger. Det er vel egentlig derfor jeg er singel, når jeg tenker meg om...... ;D65finger skrev:Musikkanlegget kan nok være lunefult. det er INGENTING mot en klasissisk Alfa. Utrolige svingninger i lyden av HT i dag
jo takk! det er sikkert!impulse skrev:Det er mye vakkert som kan være særdeles lunefullt, Finger. det er vel egentlig derfor jeg er singel, når jeg tenker meg om...... ;D65finger skrev:Musikkanlegget kan nok være lunefult. det er INGENTING mot en klasissisk Alfa. Utrolige svingninger i lyden av HT i dag