SVS Inderøy
Hi-Fi freak
[h=1]Infinity Renaissance 90[/h]Mellom 75w - 400w anbefalt. På 87dB følsomet.
Ser deilige ut
Ser deilige ut
De fortjener bedre, du har jo amp til å drive de også. Noe mindre morrofaktor en Kappa 9 men.....^ Hadde vært fine å hatt på lageret
Ja produktet er effektivt. Men mine gamle Kappa 7a fra 88 trengte behandling to ganger per dome.
Ja, du må demontere domen siden misfargingen hovedsakelig er på innsiden.For oss med 10 tommeltotter... må eller bør elementet tas ut før behandling ?
(Kappa 7.2i)
Frode
Ja produktet er effektivt. Men mine gamle Kappa 7a fra 88 trengte behandling to ganger per dome.
Hvordan låter dette i forhold til dagens beste høyttalere?
Ja, henger jo sammen dette med avstand og vinkling.Jeg har mine vinklet ganske kraftig innover, det har jeg hatt med alle mine Infinity. Men jeg sitter nærme da
Så du har kjøpt en slik som den nederste ? Ikke ofte å finne. Den spiller mye bedre, stemmer er laaangt bedre, men som sakt den bør få noe å leve av.Har akkurat bestilt video center 1.Hvordan er den i forhold til den øverste, og hva heter den?
jaHar en center underveis infinity center video1.Har fått tibud om en til, hvordan går det og bruke to identiske centere vedsiden av hverandre.
Emit skal vel rundt samme, 3.3-3.5 kanskje, tror ikke jeg har non løse liggende nå. Har drept to Emit så måtte låne membran. Jeg har dipol Emit .Hei.
Er litt usikker på hvor mange jeg trenger. Må ta de ut og se på tilstand på alle sammen før jeg eventuelt bestiller noe. Synes 2000,- for hver membran er en ganske stiv pris, spesielt om det blir mange.....
Leikis, vet du hvilken motstand EMIT'ene skal ha? Vet EMIM'ene skal vel ha ca 3,8 ohm når de er "friske"