Innercover til vinylplater

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Townes skrev:
    Vidar P skrev:
    Lovde noen bilder; som eksempel fisket jeg frem denne Dusty-skiva fra 4MenWithBeards som kom uten gjenbrukbart yttercover, bare med shrink som jo rives av. Innercoveret er uforet hard papp, og hadde tekst påtrykt.

    Dermed er det om å bevare innercoveret, og til slikt bruker jeg slide-in innercover (avbildet) som legges i det originale. Man kan også bruke nytt fullsize innercover forsåvidt, og legge det originale ved siden av. Men det fyller mer i hyllene (når man ganger det opp med noen hundre eller tusen) er dyrere og er kanskje ikke like elegant.

    Man ser at yttercoveret stenger for åpningen på coveret, og at ryggen på coveret står lett lesbar tilbake i hyllene. Det siste kan jo være en fordel for de av oss som har "vanlige" platehyller hvor man kun ser ryggen, og ikke kan bla i platene.
    @Vidar P

    Shrink... River du (og andre for så vidt), alltid av? Jeg er litt i tvil, river den av på alle gtf, men ikke på alle vanlige. Har i alle fall ikke gjort det til nå.

    Hvilke slide-in innercover bruker du?
    Elusive disc har disse. Noe kjennskap til kvaliteten her? Evt andre anbefalinger?

    Vannvittig imponerende samling btw.
    Pleier å rive av shrink på alle, f.eks kommer alle Speakers Corner med shrink. Men jeg pleier så langt det lar seg gjøre å ta vare på klistrelapper utenpå plasten, og klistre de på et egnet sted på coveret etter at jeg har tatt av shrinken. Irriterende nok er det noen klistrelapper som ikke lar seg ta av plast uten å ødelegges..

    Jeg bruker de der slip-in'ene fra Elusive ja, kjempegode de. Styr unna modeller med lukking, det er bare til irritasjon. Men slike slip-in cover må jo brukes i papp eller papir innercover da, så om du ikke har det (f.eks de originale) så må du ha den firkantede komplette innercovertypen. Normalt må man ha begge i hylla; noen plater trenger den ene sorten mens på andre er det mest egnet med den andre sorten.

    Ang samling ja; de ryggene jeg tok bilde av er fra nyutgivelser fra selskaper som Classic, Analogue Productions, Speakers Corner, MoFi osv. Har nesten hele katalogene fra disse selskapene, og angrer ikke på investeringene nei!
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.737
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Shrink wrap bør (skal!) av. Enkelte typer trekker seg sammen over tid og bulker coveret.
    Klistrelapper klipper jeg ut og legger ved det nye plastomslaget.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Vidar P skrev:
    Townes skrev:
    @Vidar P

    Shrink... River du (og andre for så vidt), alltid av? Jeg er litt i tvil, river den av på alle gtf, men ikke på alle vanlige. Har i alle fall ikke gjort det til nå.

    Hvilke slide-in innercover bruker du?
    Elusive disc har disse. Noe kjennskap til kvaliteten her? Evt andre anbefalinger?

    Vannvittig imponerende samling btw.
    Pleier å rive av shrink på alle, f.eks kommer alle Speakers Corner med shrink. Men jeg pleier så langt det lar seg gjøre å ta vare på klistrelapper utenpå plasten, og klistre de på et egnet sted på coveret etter at jeg har tatt av shrinken. Irriterende nok er det noen klistrelapper som ikke lar seg ta av plast uten å ødelegges..

    Jeg bruker de der slip-in'ene fra Elusive ja, kjempegode de. Styr unna modeller med lukking, det er bare til irritasjon. Men slike slip-in cover må jo brukes i papp eller papir innercover da, så om du ikke har det (f.eks de originale) så må du ha den firkantede komplette innercovertypen. Normalt må man ha begge i hylla; noen plater trenger den ene sorten mens på andre er det mest egnet med den andre sorten.

    Ang samling ja; de ryggene jeg tok bilde av er fra nyutgivelser fra selskaper som Classic, Analogue Productions, Speakers Corner, MoFi osv. Har nesten hele katalogene fra disse selskapene, og angrer ikke på investeringene nei!
    Takk for svar, skal bestille covere av begge type snart tenker eg!

    Tar sjøl vare på klistremerker, noe dama mener tendereret mot "noe uheldig" :)
    Nei, de investeringene skjønner eg godt du ikkje angrer på :) Håper bare AP, SC, MoFi og PP holder det gående lenge, sånn at eg kan skynde meg langsomt med disse katalogene...
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Shrink wrap bør (skal!) av. Enkelte typer trekker seg sammen over tid og bulker coveret.
    Klistrelapper klipper jeg ut og legger ved det nye plastomslaget.
    Det er nettopp den faktoren som har avgjort om eg har fjernet shrink eller ei til nå...
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.737
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Townes skrev:
    Tar sjøl vare på klistremerker, noe dama mener tendereret mot "noe uheldig" :)
    ei svensk venninne har et godt navn på det, "samlarbøg". ;D
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.382
    Antall liker
    6.770
    Vinylen må stå i skap, ikke i hyller. Snakk om lempfeldig omgang med verdifulle eiendeler. :mad:

    ;D
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.175
    Antall liker
    8.319
    Torget vurderinger
    12
    BT skrev:
    Vinylen må stå i skap, ikke i hyller. Snakk om lempfeldig omgang med verdifulle eiendeler. :mad:

    ;D
    I skap bak lukkede dører ja. Uten mye støv, eventuell matos og slikt tull. Trangt skal de stå også. Mange vinylplater som var skjeve og nesten uspillelige som nye fremstår i dag som helt plane hos meg etter årevis i trange skap. Det er alltid det er best å komme ut av skapet.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Skap er sikkert klart best ja, ikke minst så beskytter det ryggene mot fargeavbleking (lys). Men det får bli i neste liv :)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.737
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Skap? Holder lenge med eget mørkt rom for min del. :)
    Singlene oppbevares i egne spesiallagde pappkasser (tar ca. 160 singler) med lokk, nærmere 40 stk i hyllene.

    Tror ikke harddisk-mafiaen skjønner helt de ekstra gledene det gir. I give a shit ;)
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Skap? Holder lenge med eget mørkt rom for min del. :)
    Singlene oppbevares i egne spesiallagde pappkasser (tar ca. 160 singler) med lokk, nærmere 40 stk i hyllene.

    Tror ikke harddisk-mafiaen skjønner helt de ekstra gledene det gir. I give a shit ;)
    Men vanlig dagslys må da en LP-rygg tåle, uten å bli misfarget? Så lenge de ikke eksponeres for direkte sollys. Mine står i stuen, som er røykfri om ikke annet, da vi kun har en bekskjeden 3-roms foreløpig. Men når eg blir "stor" skal eg ha egen bunkers... :D
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.382
    Antall liker
    6.770
    Ikke alle driver med lyssky virksomhet når de hører musikk. ;D

    Sist jeg trengte mer vinylskapplass kjøpte jeg et stort skap for å ha rom for ekspansjon i platesamlingen. Desverre fant kona ut det, så nå må jeg krangle med henne hver gang jeg må kaste ut noe av hennes ting når jeg trenger plass til flere plater. :(
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    Ikke alle driver med lyssky virksomhet når de hører musikk. ;D

    Sist jeg trengte mer vinylskapplass kjøpte jeg et stort skap for å ha rom for ekspansjon i platesamlingen. Desverre fant kona ut det, så nå må jeg krangle med henne hver gang jeg må kaste ut noe av hennes ting når jeg trenger plass til flere plater. :(
    ;D ;D ;D

    Kjent problem. Dama driver systematisk og plasserer sine ting i ledige vinylhyller... Derfor eg gleder meg til den dagen vi kan kjøpe noe større å bo i, og eg kan få gutterommet igjen...
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.175
    Antall liker
    8.319
    Torget vurderinger
    12
    Skap er nok ikke nødvendig. Riktig vertikal lagring i skikkelige innercover er viktigere. Men jeg foretrekker skap fordi det er penere (og strengt tatt et must siden det står på stuen) og gir litt bedre beskyttelse.
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.702
    Antall liker
    1.480
    Trondmeg skrev:
    Men jeg foretrekker skap fordi det er penere
    Penere enn hyllemeter på hyllemeter med ryggene på albumcover ?
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.737
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Supertramp skrev:
    Anbefaler minst 4 hender når de skal settes sammen :)
    Pøhh!! Junior har en sånn på rommet sitt med lekekasser, og jeg har bare to hender sist jeg sjekka. ;)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.175
    Antall liker
    8.319
    Torget vurderinger
    12
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Men jeg foretrekker skap fordi det er penere
    Penere enn hyllemeter på hyllemeter med ryggene på albumcover ?
    Ja, jeg synes nok det. Det er nok teknikk på stuen om ikke alle platene skal synes også.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.737
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Men jeg foretrekker skap fordi det er penere
    Penere enn hyllemeter på hyllemeter med ryggene på albumcover ?
    Roberten, jeg skjønner heller ikke hva Trondmeg mener, penere??

    Å sitte inne i platehula, omgitt av skiver i alle kanter, helst med en kald brun en godt plantet i høyre hånd, vel vitende at minibaren er velfylt.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...............................................!!
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.175
    Antall liker
    8.319
    Torget vurderinger
    12
    Hehe, jeg foretrekker det likevel slik jeg har det.
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.702
    Antall liker
    1.480
    Trondmeg skrev:
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Men jeg foretrekker skap fordi det er penere
    Penere enn hyllemeter på hyllemeter med ryggene på albumcover ?
    Ja, jeg synes nok det. Det er nok teknikk på stuen om ikke alle platene skal synes også.
    Skjul teknikken, bortsett fra platespilleren og gi platene den friheten de fortjener !

    Takk for støtten, Eros :D
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.175
    Antall liker
    8.319
    Torget vurderinger
    12
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Men jeg foretrekker skap fordi det er penere
    Penere enn hyllemeter på hyllemeter med ryggene på albumcover ?
    Ja, jeg synes nok det. Det er nok teknikk på stuen om ikke alle platene skal synes også.
    Skjul teknikken, bortsett fra platespilleren og gi platene den friheten de fortjener !

    Takk for støtten, Eros :D
    I mitt hjem er det elektronikken som trenger kjøling, ikke platene. CD-spiller, platespiller, preamp og power derimot skal betjenes og en av de trenger kjøling også. Jeg vil ikke ha platene synlig da jeg ikke synes det er pent i stuen. Og ikke trenger jeg støtte for å mene dette heller, snarere tvert i mot. For en merkelig diskusjon.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Trondmeg skrev:
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Men jeg foretrekker skap fordi det er penere
    Penere enn hyllemeter på hyllemeter med ryggene på albumcover ?
    Ja, jeg synes nok det. Det er nok teknikk på stuen om ikke alle platene skal synes også.
    Skjul teknikken, bortsett fra platespilleren og gi platene den friheten de fortjener !

    Takk for støtten, Eros :D
    I mitt hjem er det elektronikken som trenger kjøling, ikke platene. CD-spiller, platespiller, preamp og power derimot skal betjenes og en av de trenger kjøling også. Jeg vil ikke ha platene synlig da jeg ikke synes det er pent i stuen. Og ikke trenger jeg støtte for å mene dette heller, snarere tvert i mot. For en merkelig diskusjon.
    Det er jo det vakreste et hvert hjem kan smykkes med, især stuen ;D
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Bra for akustikk er det iallefall, om det kanskje kan diskuteres hvor vakkert det er.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Smak og behag er muligens det eneste som er verd å diskutere. Jeg stemmer for LP'er, bøker, til og med CD'er og DVD'er.

    Det er kanskje smakløst å prale med sin kulturelle kapital, men jeg unnskylder det glatt.
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.702
    Antall liker
    1.480
    Trondmeg skrev:
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Men jeg foretrekker skap fordi det er penere
    Penere enn hyllemeter på hyllemeter med ryggene på albumcover ?
    Ja, jeg synes nok det. Det er nok teknikk på stuen om ikke alle platene skal synes også.
    Skjul teknikken, bortsett fra platespilleren og gi platene den friheten de fortjener !

    Takk for støtten, Eros :D
    I mitt hjem er det elektronikken som trenger kjøling, ikke platene. CD-spiller, platespiller, preamp og power derimot skal betjenes og en av de trenger kjøling også. Jeg vil ikke ha platene synlig da jeg ikke synes det er pent i stuen. Og ikke trenger jeg støtte for å mene dette heller, snarere tvert i mot. For en merkelig diskusjon.
    Sånn for ordens skyld, dette var ment å være tongue in cheek fra min side, Trond, ikke som innspill i en diskusjon om rett og galt. Jeg ser at dette ikke kom klart frem. Beklager.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.175
    Antall liker
    8.319
    Torget vurderinger
    12
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Roberten skrev:
    Trondmeg skrev:
    Men jeg foretrekker skap fordi det er penere
    Penere enn hyllemeter på hyllemeter med ryggene på albumcover ?
    Ja, jeg synes nok det. Det er nok teknikk på stuen om ikke alle platene skal synes også.
    Skjul teknikken, bortsett fra platespilleren og gi platene den friheten de fortjener !

    Takk for støtten, Eros :D
    I mitt hjem er det elektronikken som trenger kjøling, ikke platene. CD-spiller, platespiller, preamp og power derimot skal betjenes og en av de trenger kjøling også. Jeg vil ikke ha platene synlig da jeg ikke synes det er pent i stuen. Og ikke trenger jeg støtte for å mene dette heller, snarere tvert i mot. For en merkelig diskusjon.
    Sånn for ordens skyld, dette var ment å være tongue in cheek fra min side, Trond, ikke som innspill i en diskusjon om rett og galt. Jeg ser at dette ikke kom klart frem. Beklager.
    Ingen ting å beklage dette. Det var da bare en vennskapelig diskusjon uten fasitsvar slik jeg så det. Bare moro. Skal vi se: :) slik
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.737
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    trodde det var alvor jeg. :(
    skiver skal det ikke spøkes med. ;)

    nei, nå må vi slutte å ha en hyggelig tone her dere.


    summasummarum:
    Det viktigste er at platene får ytter/innercover og et godt sted å bo. :)
     
    S

    Supertramp

    Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Supertramp skrev:
    Anbefaler minst 4 hender når de skal settes sammen :)
    Pøhh!! Junior har en sånn på rommet sitt med lekekasser, og jeg har bare to hender sist jeg sjekka. ;)
    Gjelder det "storebroren" til hylla også? Den med 5x5 rom? Mulig den er enkel å montere liggende, men stående var det ifølge min elskede hustru litt knot med 2 hender :) Kvinnfolk!
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Men altså

    For å holde oss sånn halvvegs til topic her.

    Å oppbevare de i outer sleevet slik som på bildet under. Er det helt fy det da? Se vekk fra shrinkwrap ;) De er i ferd med å tas av på ting as we speak.
    Har aldri tenkt over dette som vitenskap egentlig, men der tok eg grundig feil...
     

    Vedlegg

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.737
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Supertramp skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Supertramp skrev:
    Anbefaler minst 4 hender når de skal settes sammen :)
    Pøhh!! Junior har en sånn på rommet sitt med lekekasser, og jeg har bare to hender sist jeg sjekka. ;)
    Gjelder det "storebroren" til hylla også? Den med 5x5 rom? Mulig den er enkel å montere liggende, men stående var det ifølge min elskede hustru litt knot med 2 hender :) Kvinnfolk!
    Yup! Greit å være to personer for å sette den på plass da. ;)
     
    S

    Supertramp

    Gjest
    Townes skrev:
    Men altså

    For å holde oss sånn halvvegs til topic her.

    Å oppbevare de i outer sleevet slik som på bildet under. Er det helt fy det da? Se vekk fra shrinkwrap ;) De er i ferd med å tas av på ting as we speak.
    Har aldri tenkt over dette som vitenskap egentlig, men der tok eg grundig feil...
    Nei, cover-kondomer er da helt ok, men plastfolien må bort - usj :)
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.970
    Antall liker
    804
    Supertramp skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Supertramp skrev:
    Anbefaler minst 4 hender når de skal settes sammen :)
    Pøhh!! Junior har en sånn på rommet sitt med lekekasser, og jeg har bare to hender sist jeg sjekka. ;)
    Gjelder det "storebroren" til hylla også? Den med 5x5 rom? Mulig den er enkel å montere liggende, men stående var det ifølge min elskede hustru litt knot med 2 hender :) Kvinnfolk!
    Den IKEA-løsning ser bra ut, bare husk at lp-plater er tungt. Jeg hadde en IKEA-reol en gang som rett og slett brakk sammen av tyngden på platene mine. Ser det står:

    Maks belastning/hylleplate: 13 kg
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.970
    Antall liker
    804
    Townes skrev:
    Tar sjøl vare på klistremerker, noe dama mener tendereret mot "noe uheldig" :)
    Nei, de investeringene skjønner eg godt du ikkje angrer på :) Håper bare AP, SC, MoFi og PP holder det gående lenge, sånn at eg kan skynde meg langsomt med disse katalogene...
    Det håper jeg også fordi det tar tid å bygge seg opp en samling her - jeg har bare så vidt begynt å kjøpe disse, så langt har jeg bare kjøpt i Norge. Har lagt merke til at på de få Speakers Corners-platene jeg har, står det ingenting om at det er SC-utgaver på selve coveret, så jeg må nesten ta vare på klistermerket for å huske hva jeg har (jeg kan fort glemme dette om en 5-10 år!) Riktignok er det et reklame "inlay" i platene, men dette kan i verste fall forsvinne. Skjønner jo at coveret skal være så tro mot originalen som overhode mulig, men hadde det vært opp til meg kunne de gjerne ha skrevet Speakers Corner og årstallet på nyutgivelsen på coveret.
     

    Norlenning

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Innlegg
    2.472
    Antall liker
    484
    Torget vurderinger
    2
    FZ skrev:
    Jeg kjøpte noen hundre innercover foret med rispapir hos Råkk&Råll for flere år siden. Har fremdeles noen få igjen. De fungerer veldig bra. Ble solgt for 1,50 pr. stk. ved kjøp over 100. Svinebillig. Du kan jo høre om de fremdeles selger disse.
    Va i Tromsø en tur i går,kjøpte Exile On Main Street + 50 stk innercover. Betalte 238,50kr,dvs 199 for dobbelplata og 62,50kr :eek: for innercoverne.Ergo 1,25kr per stk :eek: ;D Har dem gjort noe galt eller ::)

    mvh Filip
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.970
    Antall liker
    804
    F.E. skrev:
    FZ skrev:
    Jeg kjøpte noen hundre innercover foret med rispapir hos Råkk&Råll for flere år siden. Har fremdeles noen få igjen. De fungerer veldig bra. Ble solgt for 1,50 pr. stk. ved kjøp over 100. Svinebillig. Du kan jo høre om de fremdeles selger disse.
    Va i Tromsø en tur i går,kjøpte Exile On Main Street + 50 stk innercover. Betalte 238,50kr,dvs 199 for dobbelplata og 62,50kr :eek: for innercoverne.Ergo 1,25kr per stk :eek: ;D Har dem gjort noe galt eller ::)

    mvh Filip
    Var ikke klar over at de selger vinyl i Tromsø lenger (men er i byen bare ca. hver filmfestival :)). Var det hos Platekomp.? Priser på vinyl hos Platekomp. tror jeg kan være litt tilfeldig. Har i alle fall erfart at prisen i butikker ikke alltid er de samme som på Nettet, heller tvert imot!
     

    Norlenning

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Innlegg
    2.472
    Antall liker
    484
    Torget vurderinger
    2
    Det va Platekompaniet ja :) Men dem hadde ikkje mye vinyl inne dessverre :p

    mvh filip
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn