Innercover til vinylplater

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    FZ skrev:
    miaN skrev:
    These sleeves are made in batches and they make make perfect ones periodically but they will not take back any sleeves we have nor guarantee that they will be perfectly centered in the future...I apologize but this is beyond our control. Please advise.
    Beyond our control...my ass. Den er for tjukk. Elusive må selvsagt ta disse i retur hvis de vil beholde deg (og andre) som kunder. Det er ikke kunden som skal lide for at de har en elendig leverandør uten snev av kvalitetskontroll.
    Jeg har vært veldig fornøyd med Elusive og president Bob så langt, men ikke veldig imponert nå............
    Helt enig, denne saken bør de ta på alvor. Kunden har et forhold til forhandler, ikke til underleverandør. De kan ikke bare si at "underleverandøren synes egne produkter er av helt grei nok kvalitet" når det er klare feil ved de..

M

miaN

Gjest
    Saken ift Elusive er lukket for min del. Jeg bruker ikke tid på "mission impossible" saker.
    Forsøker å finne noen andre som kan levere perfekte innercover.

Takk til alle som har engasjert seg.

karlinn

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.10.2005
    Antall liker
    110
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    har funnet innercover plast og papir i tyskland til ca. 1.5kr stk inkl norsk moms og frakt, har noen link til bedre priser?

bardamu

Medlem
    Ble medlem
    27.10.2010
    Antall liker
    0
    Jeg har ikke noe bedre å bringe til torgs, men jeg tar gjerne imot en link til den tyske forhandleren.

rock

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.09.2009
    Antall liker
    310
    Kjøpte noen hundre innercover i papir hos denne fra England via Ebay:

http://www.ebay.co.uk/itm/100-x-12-...e_Garden_CD_DVDStorage_SM&hash=item2ea8c703f1

og noen hundre for 7" singler:

http://www.ebay.co.uk/itm/100-x-7-S...e_Garden_CD_DVDStorage_SM&hash=item2ebace3ef3

Virker sterke og forholdsvis tykke.

I samme slengen fikk jeg tilsendt 600 plastcovere:

http://www.ebay.co.uk/itm/100x12-LP...e_Garden_CD_DVDStorage_SM&hash=item2ea93dcd47

Han har noen 230 gauge tykkelser også, men de virket meget tynne.

Disse 430 gauge jeg fikk tilsendt var betraktelig tynnere enn de jeg hadde brukt tidligere, og større, platene hadde meget god plass i plastcoveret.
    Noe uhåndterlig da coverne var meget glatte i tillegg til at platene med orginale pappcover kunne/kan gli ut av plastcoveret hvis en ikke er oppmerksom på dette.

De gamle tykke covere jeg kjøpte lokalt tidligere var stramtsittende.

Frakta fra England var ikke all verden heller.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn