Gamut D3i
Vedlegg
-
302.8 KB Visninger: 913
Sweetbjornh skrev:ModWright KWA 100
ModWright KWA 100 SE
ok...ikke sweetZomby_Woof skrev:Mnja... Ser ut som en helt vanlig forsterker med elokserte kjøleribber.
Bare merket meg at de hadde slengt inn en haug med bypass kondiser som har fått en del skryt.Zomby_Woof skrev:Joa. For all del. Det er sikkert en fin forsterker, men innvendig pynt koster like mye penger som utvendig pynt.
Ser akkuart ut som når jeg bygger selv. Kabler overaltdecibelius skrev:Apropos de Gamut greiene - jeg syns ikke helt det svarte til forventingene. Men jeg har jo ikke hørt det, so there you go.
Herlig montasje MEN i første bilde så er det brukt en polarisert/electrolytt Nippon Chemi-com 16v kondensator i serie med utgangen?...C. Alshus skrev:Nowe Audio Mono 3.5
Monoblokker. 22000,- kroner i Polen. 10watt single ended.
2 spesidaler på at det er motstander - type bulk foil, dvs. fra Vishay.mwt skrev:... (er de sorte små kompoenter kondensatorer forresten? eller spoler?-noen som vet?) ???
...
aa! da virker det mer fornuftig ang. forspenning... -takk for svar kjKJ skrev:2 spesidaler på at det er motstander - type bulk foil, dvs. fra Vishay.
mvh
KJ
Har vært et par tråder tidliger på sentralen om hvor "fæle" Gamut-produktene ser ut på innsiden. Disse nye 'i'-utgavene ser faktisk hakket bedre ut enn de gamle.decibelius skrev:Apropos de Gamut greiene - jeg syns ikke helt det svarte til forventingene. Men jeg har jo ikke hørt det, so there you go.
I slike ekstremt minimalistiske SE design er det ikke til å unngå at man har en elektrolytt på utgangen for å hindre DC over HT.mwt skrev:Herlig montasje MEN i første bilde så er det brukt en polarisert/electrolytt Nippon Chemi-com 16v kondensator i serie med utgangen?...
Synes det var mye verre at den er en polarisert elektrolytt... :-X MEN med tanken på prisen hadde forventet meg noe bedre utgangs kondensator helt ærligBaard skrev:I slike ekstremt minimalistiske SE design er det ikke til å unngå at man har en elektrolytt på utgangen for å hindre DC over HT.mwt skrev:Herlig montasje MEN i første bilde så er det brukt en polarisert/electrolytt Nippon Chemi-com 16v kondensator i serie med utgangen?...
Verdien 16volt var dog litt lav.
Du kobler dem opp til dørklokken. Når det står på som verst kan det være vanskelig å høre at noen ringer på, men ikke med Nagra.Snickers-is skrev:Hva er de bjellene inni Nagraen til? Er det de som skal lage utklingningen?
Nowe er omtalt i 6moons: http://www.6moons.com/audioreviews/nowe/1.htmlmwt skrev:Herlig montasje MEN i første bilde så er det brukt en polarisert/electrolytt Nippon Chemi-com 16v kondensator i serie med utgangen?...
Det andre bilde er mest "interesant": et 9volts batteri som forspenner inngangs kondensatorene(?) -vel og bra MEN den røde og "fine Wima" kondensatoren er i serie med den lille sorte kondensator som er forspent (9v. bat - leder går til den sorte kondensator som er tilkoblet jord inngangen og + fra bat. er på andre enden av den sorte kondensator (er de sorte små kompoenter kondensatorer forresten? eller spoler?-noen som vet?) ???
Hadde vært mulig med bilder av resten/oversiden C. Alshus?
Ellers må jeg si at alltid mye morsomt og spennende konstruksjoner som man kan nytte og beskue i denne fantastiske tråden
Signaltrafoer til hhv MC-inngang og bal.linjeutgang.Snickers-is skrev:Hva er de bjellene inni Nagraen til? Er det de som skal lage utklingningen?
Synes nå ikke at D200i ser bedre ut enn Di150, men lyden var i værtfall god i Di150.Wergeland skrev:Har vært et par tråder tidliger på sentralen om hvor "fæle" Gamut-produktene ser ut på innsiden. Disse nye 'i'-utgavene ser faktisk hakket bedre ut enn de gamle.decibelius skrev:Apropos de Gamut greiene - jeg syns ikke helt det svarte til forventingene. Men jeg har jo ikke hørt det, so there you go.