|
Baard skrev:Hva kan dette være - en oldie but goodie
Okey da - det er en Bryston 4B
DoMentor skrev:Hei du, så utrolig flink du er, nesten like flott gjennomført som Callisto jo, er rett og slett imponert jegOla_S skrev:Mitt hembyggda LTS-riaa
http://i99olasv.island.liu.se/lt[quote=Ola_S ]
Mitt hembyggda LTS-riaa
[img]http://i99olasv.island.liu.se/lts_riaa_07.jpg
Mina f.d. Gryphon Callisto 2100![]()
![]()
Mvh![]()
VilhelmW skrev:Noen som har innmatbilder av densen B.150?
mvh. VilhelmW
Ser ut som en DVD/bluray som ikke er ferdig skrudd sammen. Mangler jo opamper og drivverk.gwikse skrev:Hmmmm, hvilket Burmester komponent er dette mon tro?
Edit: Jeg håper det bare er en test-benk
Jau. Blir dog noe overrasket over at de bruker op-amper og sockets mtp prisnivået på komponentene til Burmester.timc skrev:Ser ut som en DVD/bluray som ikke er ferdig skrudd sammen. Mangler jo opamper og drivverk.gwikse skrev:Hmmmm, hvilket Burmester komponent er dette mon tro?
Ingenting slikt sjokkerer lengre. Det sagt, så kan opamper fungere glimrende om det blir implementert rett.gwikse skrev:Jau. Blir dog noe overrasket over at de bruker op-amper og sockets mtp prisnivået på komponentene til Burmester.timc skrev:Ser ut som en DVD/bluray som ikke er ferdig skrudd sammen. Mangler jo opamper og drivverk.gwikse skrev:Hmmmm, hvilket Burmester komponent er dette mon tro?
Brumester har «alltid» bruk OPAMPer til linjesignaler, det er forsåvit ingen tilng feil med det, heller ikke «til prisen», og de er i godt selskap f.eks. Mark Levinson (the co. not the man) siden no 28 (?) jf. også bilde av innmaten til No 326.gwikse skrev:...
Jau. Blir dog noe overrasket over at de bruker op-amper og sockets mtp prisnivået på komponentene til Burmester.
Det har vel Roysen...timc skrev:Noen som har innsidebilde av Krell MRA?
Tja...går alltids å forlange høy pris, når de inneholder et helt vare-lager...men ser ikke helt poenget...C. Alshus skrev:ML33 og 33H må vel vare de grommeste monoblokkene noen sinne. Dette er beintøft i forhold til Arbiter, Solution, Halcro og annet dyrt, imho selvsalg.
Meget lekkert, uten tvil. Men jeg undres litt over bruken av loddestopp lakken på kortene. Har sett flere bilder i denne tråden av andre merker som også kun kjører loddestopp lakk direkte over kobber banene, men ikke ellers på kortet. Noen som har en anelse hvorfor dette gjøres? Kun for utseendet? eller er det noen tekniske valg som ligger til grunn?Baard skrev:Nesten litt Zarathustra over den filmsnutten. Forøvrig så liker jeg godt de bildene som ML har lagt ut av "innmaten" fra sine forsterkere.
Denne kanalen fra ML433 er særdeles kompakt og elegant bygd opp. Just ad power supply.
![]()
Det er en RHQ-10.....C. Alshus skrev:Rotel RHB-10.
ML bruker Arlon 25 som kretskortmateriale i de dyrere konstruksjonene sine. Sikkert meningsløst å ødelegge egenskapene med lakk.Slarssen skrev:Meget lekkert, uten tvil. Men jeg undres litt over bruken av loddestopp lakken på kortene. Har sett flere bilder i denne tråden av andre merker som også kun kjører loddestopp lakk direkte over kobber banene, men ikke ellers på kortet. Noen som har en anelse hvorfor dette gjøres? Kun for utseendet? eller er det noen tekniske valg som ligger til grunn?
- Slarssen
Automat-montasje & lodding (i "bad")...Slarssen skrev:Meget lekkert, uten tvil. Men jeg undres litt over bruken av loddestopp lakken på kortene. Har sett flere bilder i denne tråden av andre merker som også kun kjører loddestopp lakk direkte over kobber banene, men ikke ellers på kortet. Noen som har en anelse hvorfor dette gjøres? Kun for utseendet? eller er det noen tekniske valg som ligger til grunn?
- Slarssen
Ja, det er pga lodde teknikken ellers vil jo loddeting feste seg i andre banner eller lignende.Cobra2 skrev:Automat-montasje & lodding (i "bad")...
Arne K
Men fra "Michi" serien.Voff skrev:Det er en RHQ-10.....C. Alshus skrev:Rotel RHB-10.