Krell Evo 707 burde vel ha nok prossessering til å takle det meste?
Vedlegg
-
114.9 KB Visninger: 1.872
Det Stereofix viser er plakatkunst.VilhelmW skrev:Der var'n - takker og bukker!! Dette kaller jeg ryddig og vakkert.... ;D
Hva er de to andre? Nederst tipper jeg på B175, men den i midten.. ???
mvh. VilhelmW
VilhelmW skrev:Tipper B350 ( effekt ) og B250 ( pre ).
Vreden; dette produserer godlyd, men er desverre undervudert av bl.a. Fidelity- redaksjonen. B400sx kan jeg sjøl gå god for. Den presterer veldig bra her hos meg, så bra at det er veldig vanskelig å skille mellom Vpi'en og B400sx'en.
Flotte bilder. Skaper "vil ha"-begjær her. ;D Og så liker jeg livstidsgarantien, sånn i tilfelle..
mvh. VilhelmW
Oki ble litt forvirret med den Densen forsterker da jeg så "bare" en enslig utganstransistor på hver sin side, så tanken gikk til en IC, da den hadde 2 stk høyttaler utgang (en for hver kanal tenkt av ren refleks ;D) men så er det den en mono block med doble høyttaler tilkoblinger... men hvorfor ikke sette utgangs transistorene enda nærmere bakpanelene?... morsom variant av emiter mostandene forrestenStereofix skrev:Densen B400XS, Densen B250, og Densen B350(mono)
Og linken til bildene er som følger http://audio.com.pl/testy/densen-b-400xs:3
Mvh.
Stereofix
VilhelmW skrev:Tipper B350 ( effekt ) og B250 ( pre ).
Vreden; dette produserer godlyd, men er desverre undervudert av bl.a. Fidelity- redaksjonen. B400sx kan jeg sjøl gå god for. Den presterer veldig bra her hos meg, så bra at det er veldig vanskelig å skille mellom Vpi'en og B400sx'en.
Flotte bilder. Skaper "vil ha"-begjær her. ;D Og så liker jeg livstidsgarantien, sånn i tilfelle..
mvh. VilhelmW
Det der er fine greier. Diskret analogtrinn til og med. Jeg kjenner jeg får en tåre i øyekroken. 8)janghell skrev:YAMAHA CDX-10000 (1987)
TENK om man kunne språket ( polsk?), eller om vårt heimlige Fidelity kunne lage sånne omtaler......Stereofix skrev:Densen B400XS, Densen B250, og Densen B350(mono)
Og linken til bildene er som følger http://audio.com.pl/testy/densen-b-400xs:3
Mvh.
Stereofix
Da likte jeg disse:Stereofix skrev:
Oversettelser på google, sjøl fra engelsk og tysk, er rævva - for å bruke et skikkelig trøndersk fotballuttrykk! Får fortsette å håpe på Fidelity-redaksjonen...Stereofix skrev:
Skremmende like ja Er sikkert samme kretsen og kretskort. Noen små forskjeller i lytter og kjøling.wizard skrev:DLS Amplifier One
Ligner veldig på Bladelius Tyr
The heart of the system, Amplifier One, has the
same basic construction as Bladelius Tyr,
, which we have tested several times at Hifi &
Musik. The Amp unit is based on Tyr, but it
is not 100% the same. Many critical compo-
nents have been replaced and improved both
internally and externally, which includes a 30
percent larger transformer (850 watt). One of the
more expensive upgrades includes the volume
and function dials that are mounted on ball
bearings for maximum stability and feel, and
apparently you can even lift the amplifier by the
dials (which we did not dare try and would not
recommend either...)!
You will also notice the large
display on the outside, and the
functions include the option of
renaming and adjusting the
level of the inputs, and that you
can run the amplifier purely as a power amplifier
in a multi-channel system by a simple press of a
button from the remote (front left and right out
from the receiver/processor to Amplifier One).