Og her er sirkelen sluttet, hvorfor skal man skal gidde å dokumenterer noe som helst så lenge man selv er fornöyd?, (Jeg vil tro de fleste bygger opp og tuner sine anlegg etter egne preferanser, og gjör de det ikke, er vel ikke lyden det störste problemet..) litt höy den kjeppen du har satt på her, imo.....
mvh
Jeg forventer ikke at du eller dine likesinnede skal komme opp med slik dokumentasjon. Jeg forstår at dere ikke er så interessert i akkurat det, og dere har generelt ikke kompetansen som skal til heller. Det finnes en del personer med slik kompetanse, og interesse av å finne ut hvordan 'innspilling' eventuelt fungerer. Hvis de skulle besitte dokumentasjon, så holder de den i så fall svært tett til brystet.
Denslags ville i så fall være gull verdt, og enhver produsent av komponenter, være det seg transistorer, kondensatorer eller motstander, og gud hvet hva som må 'spilles inn', ville betale godt for slikt. Det ville gi dem et konkurransefortinn av de store å kunne fremlegge slik dokumentasjon for sine produkter.