K
knutinh
Gjest
Da er vi tilbake til kritikk av empiri, og hele omveien rundt vitenskapskritikk fortoner seg som en unødvendig dans rundt grøten.Jeg skjønner like godt som deg at teorier er veldig viktig!
Og som du vet stemmer ikke disse bestandig. Når det gjelder kabler stemmer sikkert det du vet så langt! Men det finnes noe mer som påvirker lyden som du ikke vet mener jeg. Nok en gang kommer jeg med ett tilbud til deg: Jeg kjøper inn dobbelt sett med nye kabler, brenner inn det ene settet med kabelbrenneren min og så tester vi om du hører forskjell? Samtidig kan du jo ta med deg div. utstyr som vi har diskutert tidligere for test?
PS. Jeg har ikke peiling på eletronikk, bare så det er sagt!
Som jeg har sagt før: JEG påberoper meg ikke gullører, JEG påstår ikke at jeg kan høre en forskjell, JEG er såpass kritisk til kabelhysteriet at man tvert imot må regne med at jeg møter opp til blindtest med de absolutt dårligste forutsetninger.
Hvis du ønsker det har du tidligere fått et tilbud om å møte opp hos meg med dine dippedutter, og jeg vil prøve å finne ut av ting på beste måte med respekt for dine meninger. Hvis du vil kan du gjøre felles ærend med Espen R som også har planlagt noe lignende.
-k