coolbiz
Hi-Fi freak
Min akselrasjon er på 2 stk. aksler. Er det noen som har fått større rasjon enn meg?
Antagelig fordi du bruker Chrome og logger inn på google?Pust dypt!! Igjen! Igjen! Når jeg bestiller deler på nett i arbeidstida, dukker de samme greiene opp som reklame på hjemme-PC'en på kvelden...
95% av alle flyreisene mine gjøres med kabinkoffert i henhold til målene. Dette er ikke primært for å spare penger, men å reise mer effektivt. Og så har jeg en filosofi om å bevege meg på en enkel måte gjennom livet, uten for mye bagasje å drasse på (i praktisk og overført betydning).^ Noe som ER irriterende, er alle de som skal ha halve flyttelasset sitt med inn i kabinen for å spare en hundrings på innsjekkbagasje. Flott av Norwegian å ta tak!
Vel - det er jo noen som absolutt skal tette igjen den lille luken - vi snakker om tett trafikk, da - som jeg har siktet meg inn på. Og da vrenger jeg ut - enkelt og greit. Men ellers har jeg futt nok i bilen til å tilpasse farten til hva det skal være - men dustekljøring får ingen belønning her.Og, folk som ikke skjønner hva akselerasjonsfeltet skal brukes til, men svinger brått ut motorveien og så akselererer.
Joda, det er akseptabelt. Men jeg ser enkelte som lusker seg fram til slutten av feltet, står og venter til det er klart (noe det så og si aldri blir på hoved- og motorveier), hiver seg og så setter i gang. Livsfarlig.Vel - det er jo noen som absolutt skal tette igjen den lille luken - vi snakker om tett trafikk, da - som jeg har siktet meg inn på. Og da vrenger jeg ut - enkelt og greit. Men ellers har jeg futt nok i bilen til å tilpasse farten til hva det skal være - men dustekljøring får ingen belønning her.Og, folk som ikke skjønner hva akselerasjonsfeltet skal brukes til, men svinger brått ut motorveien og så akselererer.
Dersom du ikke nylig har flyttet eller byttet kontakten for komfyren er du ikke pålagt å ha komfyrvakt.Komfyrvakt. Hva galt har jeg gjort for å bli pålagt å betale for dette?
Jeg håper Eides Språksjov tar opp temaet (les: misbruket) av den direkte oversettelsen "I think....".Blir oppgitt når folk sier " jeg tenker at".... Håper da virkelig at de tenker selv om jeg lurer i blant når man bruker slike populære uttrykk
Blir like dumt som når et fiskestykke kalles loin....Jeg håper Eides Språksjov tar opp temaet (les: misbruket) av den direkte oversettelsen "I think....".Blir oppgitt når folk sier " jeg tenker at".... Håper da virkelig at de tenker selv om jeg lurer i blant når man bruker slike populære uttrykk
Hvor ble det av "jeg tror", "jeg vet", "jeg ønsker", "jeg håper", "jeg skal" osv