Den eneste effektiviteten de får ut av det er at vi som ønsker å klage/ snakke med noen til slutt blir så irritert at vi slenger på røret, banner selskapet ned i det heiteste og gir opp hele saken. Kanskje det er det de satser på?
Den eneste effektiviteten de får ut av det er at vi som ønsker å klage/ snakke med noen til slutt blir så irritert at vi slenger på røret, banner selskapet ned i det heiteste og gir opp hele saken. Kanskje det er det de satser på?
Jeg hadde bare noen få uker på meg i ny jobb.Det er vel liten tvil om at det er nettopp det som er hovedhensikten... det regnes som bortkastet arbeidstid å svare på spørsmål fra knder og allmuen generelt.. klager fra kunder bør helst overses hvis ovverhodet mulig...
Var den din?Når man kommer ut og varebilen ser slik ut...
Vis vedlegget 1115906
Medfølelse med deg, jeg hadde vært mere eitrandes forbanna enn irritert.Jepp, min.
Det er ingen vinduer inn til varerommet. Hadde det vært det, så hadde de gått videre. Den var tom baki.
Så nå må jeg enten få tak i ei ny dør, eller skjære ut skaden, skjære til en passende platebit & sveise inn. Samt sliping, grunning og lakkering av døra.
Uansett blir det masse pes jeg egentlig ikke har tid til nå på våren.
Apropos Pterodactyl.Kan anbefale denne boka som har gitt husstanden min stor glede. P is for Pterodactyl.
Sjømil er jo faktisk en rasjonell måleenhet; det vet vel du med bakgrunnen med fly og knop. Det er jo et gradminutt ved ekvator. Sånn ca; 1.852X60X360= så nær jordomkretsen de kunne komme dengang da.Du glemte jo også de klassiske: "sjømil" og "kabel lengder"
Beklager så mye, men var det primadonnaen som ble krenka eller var det trøndere?Denne troen på at går du på ski, er du trønder. Jeg har bil, og Johaug er ikke trønder![]()
Det forventes jo selvsagt ikke at innvånere i det sterkt perifere 'østland' har oversikt over landets mer sentrale deler. Men det er jo da viktig å drive informeringsarbeid, slik at opplysningstiden en gang kommer til disse perifere områder også.Beklager så mye, men var det primadonnaen som ble krenka eller var det trøndere?
Her innafor ring 3 er det ikke så lett å holde rede på alle etnisitetene
Joda vet jo det. Vi hadde en kar som fløy hos Widerøe som alltid rapporterte avastand til flyplassen i hele "sjømil" og "kabellengder". Fungerte fint det.Sjømil er jo faktisk en rasjonell måleenhet; det vet vel du med bakgrunnen med fly og knop. Det er jo et gradminutt ved ekvator. Sånn ca; 1.852X60X360= så nær jordomkretsen de kunne komme dengang da.
Som min gode venn, tidligere ordfører Marvin Wiseth sa det: "Tar du Trøndelag ut av historieboka har du kun permene igjen!"Det forventes jo selvsagt ikke at innvånere i det sterkt perifere 'østland' har oversikt over landets mer sentrale deler. Men det er jo da viktig å drive informeringsarbeid, slik at opplysningstiden en gang kommer til disse perifere områder også.
Heter ikke folk fra Innlandet fylke Innlendinger?Som min gode venn, tidligere ordfører Marvin Wiseth sa det: "Tar du Trøndelag ut av historieboka har du kun permene igjen!"
Når det gjelder denne førkja som spring så vederstøggelig fort på ski, så er hu så pen at hu gjerne skal få være trønder selv om hu egentlig kommer fra
Dalsbygda i Os kommune. ( Østerdøl ) og derfor egentlig sorterer som Hedmarking. Forøvrig kan jeg føre deler av slekta ( mors side ) tilbake til dette området til en kar som inflyttet omkring 1640. Men såvidt jeg vet er jeg ikke i slekt med denne Johaugdama.
Visste ikke at vi har et fylke som heter Utlandet?Heter ikke folk fra Innlandet fylke Innlendinger?
Det kunne sikkert hett det, men uttrykket Syden var alt for innarbeida.Visste ikke at vi har et fylke som heter Utlandet?