Men det ser ikke ut til å skape det samme engasjementet,gjør det ?Gjest skrev:Synes nettop at du skrev tystnad, og så gir du oss en lenke fra en av verdens størte nyhetsformidlere. Litt av en ironi!Rune S skrev:Ja,jeg hadde likt å se det moderne humanistiske Norge i Israels posisjon :totte skrev:Det er nok på høy tid å avskrive Israel som medlem av gruppen moderne, humanistiske stater. De hører ikke hjemme her.
No more Eurovision Song Contest for you.![]()
Jeg fortsetter å undres over hvorfor mennesker ikke reflekterer mer over vilken enorm interesse de har av Israel og jødene ? Hvorfor er det,og har alltid vert,slik fokus på jødene?
Mens helt ekstreme lemlestelser i mer eller mindre muslimske(ånei,fy,nå er du respektløs unge mann! ) land blir forbigått i nogenlunde tystnad?
Eller at denne karen her får jobbe i fred uten innblanding fra humanismens høyvoktere ? : http://www.cbn.com/CBNnews/411301.aspx
Det er ikke måte på vilket engasjement humanister kan fremvise ved dyneløfting i Israel og blant jøder,men når en mann som holder på å lage atomvåpen og mener han skal fremskynde Antikrists komme,det er liksom ikke så veldig interesant..... Hehe,jaja,vi får nå rettferdighet til slutt heldigvis!
Klart at for FN,som jeg tror i stor grad er styrt av muslimske land,så er det at de ikke har klart å erobre dette lille landet deres største nederlag og deres største hinder for utbredelse av islam.
Da burde det vel ikke komme som noen stor overaskelse at brorparten av FNs resolusjoner er imot Israel :
At muslimer har okkupert og lemlestet for fote i Afrika i 100vis av år det driter humanistene selvsagt en lang gang i .