xerxes
Æresmedlem
Nei, han og et par andre driver vel mest med bunking?Som sedvanlig er debunkingen til mr. Brekke alt annet enn debunking.
Nei, han og et par andre driver vel mest med bunking?Som sedvanlig er debunkingen til mr. Brekke alt annet enn debunking.
Tenk nøye og la oss se. Det er en god grunn til at amerikanerne ikke har tatt den helt ut i Iran.Si meg, er du ikke glad for at det totalitære regime i Iran står for fall?
Det er bare helt fantastisk!Direktøren og 240 ansatte ved sykehus i Gaza anholdt av israelske styrker
Direktøren og til sammen 240 palestinere med tilknytning til sykehuset anklages for å være «Hamas-terrorister».www.vg.no
Eg har dei same erfaringane med postingar på FB. Det er heilt klart at folk ikkje vil høyre eller sjå vonde saker og ting.Det er bare helt fantastisk!
Og hele verden lar det skje.
La ut et bilde på Facebook av ei ribbe før jul.
Fikk over 150 likes i løpet av noen få minuter.
(fikk korreksjon fra stabssjefen....)
Lagt ut flere poster med innhold om Gaza som ligner på den du postet.
Får 2-3 likes i løpet av noen uker...
Jeg har snaut 600 "venner" på Facebook.
Mange av de tåler tydeligvis så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv.
Kanskje på tide å bytte ut en del av dem?
De støtter IDF.Er det "forbudt" å høre på Infected Mushroom nå?
ok, takk for den .....De støtter IDF.
Jeg kjøper ikke israelske poteter,
og hører ikke på Infected Mushroom.
Jeg menter ikke dømme deg på noe vis.ok, takk for den .....
- Roger Waters er for meg allerede på "blacklist" på grunn av sin støtte til ruzzland (slik jeg oppfatter det)
- Infected Mushroom må inn på samme liste
- Morel hifi er jo der også
Det er jo helt vanvittig, alt nå, også hva idf gjør i Syria, den nye ledelsen har vel aldri truet israel
Mine små handlinger hjelper neppe en dritt, men jeg kjøper ikke israelske varer.Jeg menter ikke dømme deg på noe vis.
Verdens har større problemer enn hva du og jeg hører på,
jeg bare delte mitt syn på saken.
Boikott må gjøres på nasjonalt nivå hvis det skal utgjøre en forskjell.
Og det skjer tydeligvis ikke.
Did sanctions help end apartheid?
The imposition of international sanctions on the country began economic pressure that saw the unravelling of apartheid.
Blir slik når de tilber en gud de må frykte og en gud som dreper deres fiender for foteVarsellysene har jo blinket lenger i Israel som et samfunn som avler vold. Bare tenk når alle soldatene forhåpentligvis kan vende tilbake til sine hjem. Mengden av soldater med krigstraumer som skal inn i «normal» samfunnet er stort. Deres problemer blir fort tatt opp i samfunnet på alle måter.
Kanskje er det nå slik, også pre 7 okt 23, at Israels måte å løse sine indre demoniske problem er å sende soldatene ut på en kill mission i håp om at det hjelper å blåse ut.. men det er rimelig voodoo aktiv..
Ser ut som de trenger all støtte dekan få:Går all ind for Israel.
Alle kan gjøre en forskjell.... også duJeg menter ikke dømme deg på noe vis.
Verdens har større problemer enn hva du og jeg hører på,
jeg bare delte mitt syn på saken.
Boikott må gjøres på nasjonalt nivå hvis det skal utgjøre en forskjell.
Og det skjer tydeligvis ikke.
Did sanctions help end apartheid?
The imposition of international sanctions on the country began economic pressure that saw the unravelling of apartheid.
Ja, så jeg prøver å gjøre det lille jeg kan.Alle kan gjøre en forskjell.... også du