Jeg har ikke ABX testet dette og kan ikke komme med konkrete påstander uten å bli hugget hodet av..rolfozzy skrev:En liten ting jeg lurer på, kroken. Hvordan kan du påstå at denne Edgen er så jævla bra, samtidig som du får ubehag av at den går for fort ?
Og enda en liten ting,hvordan vet du at den er verdt 55000,- uten og ha sammenligna med spillere i samme prisklasse.
Har jeg forstått deg rett nå ? Det er sånn jeg tolker det du skriver.
Min erfaring er basert på en god del drivverk og DAC'er i forskjellige prisklasser, noen har aldri vært nevnt noe sted pga produsent burde ha skammet seg over å sende slike spillere på markedet til de sinnsvake prisene..
Jeg syns at Edge som CD spiller er verdt 55k i forhold til andre konkurrenter som jeg har prøvd..
En annen side er at jeg ikke syns noen spillere er priset fornuftig, skulle man justert prisene på alle spillere i forhold til normale nivåer, så kan du dele alt av priser på 10 og komme på det nivået som jeg syns dette er verdt..
Dette er en ekstremt dyr hobby som er overpriset, men hva innen hobby er det ikke som er overpriset.?
Maler du så må du jo ut med mange hundrelapper for en liten tube med maling, pensler av kamelhår med stjernestøv som koster like mye som en tråsykkel..
Men dette er en helt annen diskusjon..