Fosse skrev:
Brum skrev:
Niks, Edge G CD kan IKKE lese DVD-plater. Det kommer bare opp "---------" på displayet.
Min spiller er dog nyere en Fosse sin, dvs serienummeret er litt høyere (dersom av betydning).
- Brum
Har du forsøkt ulike dvd-plater? Noen plater pleier å spille med en gang du putter dem inn (husker ikke om det er noen forskjell på Edge i farten)?
I følge importøren skal min være av siste type og ny nå i våres.
Får du ikke opp noe dvd-merke i displayet?
På den Edge GCD som står her så får jeg opp følgende i displayet når jeg setter inn DVD plater:
. . . . . DVD
Kontrollen er av type sort plast med masse som indikerer at den også er til DVD bruk..
Edge navnet er derimot gravert inn og ikke noe tape eller annet som det er hentydet til her..
Har også tatt bilder av denne innvendig, om det er interesse for det så kan jeg legge de ut..
Min største skuffelse var egentlig displayet, der kunne de ha brukt noe som ga litt mer informasjon, det gjelder alle spillere uansett prisklasse..
Er det display så skal man kunne se alt man foretar seg, her ser jeg ikke om den står på repeat eller noe, bare den aller viktigste infoen med tid og nummer..
Kan ikke si at jeg er spesiell kravstor på det punktet der, så det er nok mange som ville ha reagert på det uansett om den hadde kostet 300,-
Det er nevnt en litt lurvete skuff og det stemmer meget godt over ens med egen erfaring..
Har litt plast-følelse når jeg bruker den, men det er bare mine personlige følelser..
Nå er jeg jo vant med Sony ES skuff også da, er vel ikke mange spillere som er i den klassen der ;D
Noe mer negativt har ikke jeg opplevd foreløpig..