Tølper skrev:
Rotekroken skrev:
nb skrev:
Trane skrev:
Jeg tror vi venter på at Edge eller noen i nærheten av Edge skal si noe. Jeg tror det blir en stund å vente.
Tjah, hva er det du vil vi skal si da.?
Har du lyst til å høre Edge vs BD vs DVD vs CD vs vinyl.?
Har langt fra verdens beste anlegg, men jeg har da ører som hører at det er forskjeller der, det burde de aller fleste høre uansett hvor kverulante de er ;D
Om du, det kan virke slik, har kjøpt en Edge snurrer etter disse tråden her på hfs så dagens lys skal du ha at du er dristig. I beste mening.
Jeg har ikke kjøpt Edge GCD, men etter det jeg hører i dag så står den faktisk ganske høyt på topp-5 listen over spillere som klarer å frembringe musikken på en virkelig god måte..
Og det på en måte som engasjerer og som får frem det aller meste av sølvskivene uten å være.......kunstig, falsk, over the top, sci/fi osv.. For meg pr i dag så spiller den musikk som gjør at det ikke er store hoppet fra CD til vinyl, litt smak og behag vil jeg si..
Fikk denne levert direkte fra Peter D og er en flunkende ny spiller..
Har bare hørt på et par sanger, ikke satt meg i sweetspot og lyttet, det får jeg ta til uka..
Men en av de tingene som jeg ble meget overrasket over, var evnen til å gjenskape trommer..
Sto på kjøkkenet og holdt på med mitt, satte på noe blues som svinger, så fikk jeg høre trommer så ekte at jeg kun har hørt det fra meget gode vinyl rigger før..
Men som sagt så har jeg ikke testet denne skikkelig ennå, det er bare hva jeg har hørt fra sidelinjen..
Syns det var topp service fra Peter D som ville låne meg denne spilleren, en stor takk til han.!