Moiz Audio
Bransjeaktør
CDW er 36.
Pøh.Tittentei er 17. Og et halvt.
Jepp, og fordelen med å være laget i tre, er at den er like stiv enda.Pøh.Tittentei er 17. Og et halvt.
På Wiki'n står det at Tittentei så dagens lys i 1970.
Jepp, og fordelen med å være laget i tre, er at den er like stiv enda.
Det var det med denna osten, da? Ingen?
Pøh.
På Wiki'n står det at Tittentei så dagens lys i 1970.
Nemlig. Og han er ikke født under ei trerot heller - faktisk på ei trerotTenkte nesten det. Tittentei er ikke født i går.
Det er når du ber om å ligge i skje, får lov og så "bare vil ha den innat", og til slutt sniker den inn.Når man er 66?
Har sett og prøvd en del 69 og det funker greit - men 66 - hva fxxx er greia der?
Hva innebærer "langt"?Er utrolig nysgjerrig på den mystiske CDW sin alder. ;D
Er jeg langt unna hvis jeg tipper 53? HAHA!
Man skriver selvfølgelig konservativt bokmål. Forøvrig sier jeg også bl.a.:Hovedsaklig to ting, skriftspråk, f.eks. at han skriver foreløbig med b og ikke p,Basert på hvilke teorier.[...]
Er det godt eller dårlig?og kunnskapsnivå på en del emner.
Man husker godt, er historieinteressert og ikke nødvendigvis begrenset av sin samtid.En annen ting er referansene han bruker. De ligger ofte litt langt tilbake ift. samtiden.
Just precis! Punkt 1 og 2 er korrekt, formodentlig også punkt 3. Punkt 2 er forøvrig normalt en følge av punkt 1.[...]
Mitt tips er at CDW er mellom 20 og 70. Han er trolig i hvertfall ferdig med puberteten. Det er ikke alle jeg er like sikre på der.....
Det er galt.CDW er 36.
> |+/- 10| år = langtHva innebærer "langt"?
Jepp, har lagt merke til dette. Du skriver vel også ligning, og ikke likning. Brukte ett ord, siden det er tilstrekkelig for å illustrere poengetMan skriver selvfølgelig konservativt bokmål. Forøvrig sier jeg også bl.a.:Hovedsaklig to ting, skriftspråk, f.eks. at han skriver foreløbig med b og ikke p,Basert på hvilke teorier.
- foreløbig
- kobber
- have
- takk, i lige måde
Det ligger vel implisitt i det at anslaget ligger relativt høyt ift. gjennomsnittlig levealder (her i Norge)?Er det godt eller dårlig?og kunnskapsnivå på en del emner.
Har full forståelse for dette, men impliserer du her at referanser du kan bruke ligger før din tid?Man husker godt, er historieinteressert og ikke nødvendigvis begrenset av sin samtid.En annen ting er referansene han bruker. De ligger ofte litt langt tilbake ift. samtiden.
Ja, jeg visste det var noe jeg hadde glemt - sier og skriver.[...] Jepp, har lagt merke til dette. Du skriver vel også ligning, og ikke likning.
Ja, det gjorde jeg senest i går, og jeg tror det virket i samsvar med hensikten.Har full forståelse for dette, men impliserer du her at referanser du kan bruke ligger før din tid?Man husker godt, er historieinteressert og ikke nødvendigvis begrenset av sin samtid.En annen ting er referansene han bruker. De ligger ofte litt langt tilbake ift. samtiden.
Jeg har f.eks. referert til Bix Beiderbecke som åpenbart døde før min tid.Just precis! Punkt 1 og 2 er korrekt, formodentlig også punkt 3. Punkt 2 er forøvrig normalt en følge av punkt 1.[...]
Mitt tips er at CDW er mellom 20 og 70. Han er trolig i hvertfall ferdig med puberteten. Det er ikke alle jeg er like sikre på der.....
LP Cowbells are handmade in the USA and crafted from premium quality steel with specially developed tooling. Every LP Cowbell is hand inspected to check the consistency of metal thickness, the durability of construction and the precise position of welds. This ensures that every model of LP Cowbell will produce consistent sound, generation after generation.
Zydeco Mike med frottoir:The frottoir, also called a Zydeco rub-board, is a mid 20th century invention designed specifically for Zydeco music. It was designed in 1946 by Clifton "King of Zydeco" Chenier, and fashioned by Willie Landry, a friend and metalworker at the Texaco refinery in Port Arthur, Texas. Clifton's brother Cleveland Chenier famously played this newly designed rubboard using bottle openers. Likewise, Willie's son, Tee Don Landry, continues the traditional hand manufacturing of rubboards in his small shop in Sunset, LA.
Obs! Vær varsom med å ta alt for alvorlig. Noe kan tidvis være (forsøk på) humor og ironi - ihvertfall i denne trådenDette er en misforståelse.......
Åh, jasså, driver du med bevisst manipulasjon av oss her inne?Ja, det gjorde jeg senest i går, og jeg tror det virket i samsvar med hensikten.
Det var på jobben, og skjedde i full åpenhet.Åh, jasså, driver du med bevisst manipulasjon av oss her inne?[...]
Ja, det gjorde jeg senest i går, og jeg tror det virket i samsvar med hensikten. [...][...] Har full forståelse for dette, men impliserer du her at referanser du kan bruke ligger før din tid?
Det er ikke rart man blir frustrert, når alle de mest aktive her er tilbakeholdne med inntrykkene. Loevhagen med LCD-X og XC. CDW med en bråte hodetelefoner & utstyr og du likeså, nå sist i tråden til erlend som trenger hjelp.Hallooo!?
allooo!?
llooo!?
looo!?
ooo!?
oo?
o
.
Lytteinntrykk?
Tittentei er frusterert. Kom igjen CDW, gi den tredokka noe å bite i!Hodetelefonforumet er fullt av folk som ikke har lyst til å si noe om hvordan ting låter.
Nå går jeg og leser om stereo.
Det er ikke rart man blir frustrert, når alle de mest aktive her er tilbakeholdne med inntrykkene. Loevhagen med LCD-X og XC. CDW med en bråte hodetelefoner & utstyr og du likeså, nå sist i tråden til erlend som trenger hjelp.Hallooo!?
allooo!?
llooo!?
looo!?
ooo!?
oo?
o
.
Lytteinntrykk?
Tittentei er frusterert. Kom igjen CDW, gi den tredokka noe å bite i!Hodetelefonforumet er fullt av folk som ikke har lyst til å si noe om hvordan ting låter.
Nå går jeg og leser om stereo.
Jeg er tom for stoff. Det eneste jeg gjør er å hoste opp gammel moro. Må innom en dealer igjen snart, for å få nye skudd å leve på.
Og jeg regner med du likte komboen LCD3 og Taurus ?Jeg har solgt unna en god del, fordi jeg er iferd med å gå over til stereo, men head-fi er fortsatt en lidenskap som er vanskelig å bli kvitt. Har det siste halvåret solgt unna utstyr for rundt 50k, deriblant LCD-3, WA6-SE og Taurus.
Har nå Mytek, WA2, Asus Xonar Essence One, V200, HD 600, HD 650, LCD-2 r1, D7000, DT770,, XB700, Koss Porta Pro og noen Heinekenhodetelefoner jeg fikk da jeg kjøpte fire kasser øl på ferga til Strømstad.
Nettopp.Det er ikke rart man blir frustrert, når alle de mest aktive her er tilbakeholdne med inntrykkene. Loevhagen med LCD-X og XC. CDW med en bråte hodetelefoner & utstyr og du likeså, nå sist i tråden til erlend som trenger hjelp.
Jeg er tom for stoff. Det eneste jeg gjør er å hoste opp gammel moro. Må innom en dealer igjen snart, for å få nye skudd å leve på.
Har ikke du handla rundt 130kg med stereo utstyr de siste ukene? Sparekontoen min fikk sjokk av å få INN penger for en gangs skyld denne månden. Regner med banken ringer snart å spør om jeg egentlig mente å ta ut i stedet for å sette inn.Jeg er tom for stoff. Det eneste jeg gjør er å hoste opp gammel moro. Må innom en dealer igjen snart, for å få nye skudd å leve på.
LOL @ sparekontoen.Har ikke du handla rundt 130kg med stereo utstyr de siste ukene? Sparekontoen min fikk sjokk av å få INN penger for en gangs skyld denne månden. Regner med banken ringer snart å spør om jeg egentlig mente å ta ut i stedet for å sette inn.Jeg er tom for stoff. Det eneste jeg gjør er å hoste opp gammel moro. Må innom en dealer igjen snart, for å få nye skudd å leve på.
Forsterking av gulv når du går for aktiv deling og flere gromme amper.LOL @ sparekontoen.Har ikke du handla rundt 130kg med stereo utstyr de siste ukene? Sparekontoen min fikk sjokk av å få INN penger for en gangs skyld denne månden. Regner med banken ringer snart å spør om jeg egentlig mente å ta ut i stedet for å sette inn.Jeg er tom for stoff. Det eneste jeg gjør er å hoste opp gammel moro. Må innom en dealer igjen snart, for å få nye skudd å leve på.
Det er vel cirka 240 kg på monoblokker og htt. Man glemmer fort både stort og smått.
Jeg satser som kjent heller på 240 kg hodetelefoner og ditto forsterkere.....LOL @ sparekontoen.Har ikke du handla rundt 130kg med stereo utstyr de siste ukene? Sparekontoen min fikk sjokk av å få INN penger for en gangs skyld denne månden. Regner med banken ringer snart å spør om jeg egentlig mente å ta ut i stedet for å sette inn.Jeg er tom for stoff. Det eneste jeg gjør er å hoste opp gammel moro. Må innom en dealer igjen snart, for å få nye skudd å leve på.
Det er vel cirka 240 kg på monoblokker og htt. Man glemmer fort både stort og smått.
Det står i et rom i kjelleren som har betonggulver under spon og laminaten jeg la i sommer, så det står trygt. Er verre med taket som holder på å løfte seg.Forsterking av gulv når du går for aktiv deling og flere gromme amper.
Trodde du allerede hadde tippet tonnet.Jeg satser som kjent heller på 240 kg hodetelefoner og ditto forsterkere.....