Det har aldri vært noe kabelhysteri for min del...og i likhet med å bruke penger på hva som helst annet i signalkjeden, som jeg da også flittig har gjort, har jeg også brukt penger på kabler. Jeg har testet mye, og da mener jeg ganske mye forskjellige kabler, fra billig til dyrt, og hadde jeg hørt noen billige som er i samme klasse som dem jeg har nå lydmessig, hadde jeg selvfølgelig kjøpt dem..jeg er ikke så rik at jeg kaster bort penger heller. Kvalitetsmusikk har jeg nok av, både referanser innen cd og lp. Kabelmarkedet tilbyr forøvrig også en utrolig mulighet, i tillegg til alt annet, til å høre musikken med en enda høyere realisme og detaljgrad. Kabler var btw det siste jeg begynte bruke pengene på, og da jeg fant rette matchen til mitt anlegg og stue, kunne det billige av kabler, samt det du og andre presenterer som en like god løsning, gå hjem å vogge seg..det var bare ikke i nærheten av det jeg har nå...Kabler er utrolig viktig, det er erfaringen etter flere år med grundig lytting på en abnorm mengde kabler.