JanOlav
Hi-Fi freak
Ludo skrev:Så enig så enig ;D ;D ;DJanOlav skrev:Joda, Stokke er jo også et sted man kan bo. :
Ludo skrev:Så enig så enig ;D ;D ;DJanOlav skrev:Joda, Stokke er jo også et sted man kan bo. :
Det er bra - VESTFOLD er et bra sted .. folk får selv velge by - bygd - eller totalt på landet.... ;DJanOlav skrev:Ludo skrev:Så enig så enig ;D ;D ;DJanOlav skrev:Joda, Stokke er jo også et sted man kan bo. :
KNALLFETT ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DSerial skrev:Litt nærmere info om Stokke; http://storbynatt.no/?p=428
(Er det mulig å "embede" denne filmen i innlegget, eller går det bare med youtube?)
Mvh.
God skive det derjan#jan skrev:Her spilles det Porcupine tree på vinyl ;D
Vpi`n snurrer og snurrer
Har vel .....2 ...... har da Dizzie Tunes med Ratata oxo ;Droom skrev:Kan jo ikke pakke bort den når en har "ei" bra plate på vinyl!
Jeg mangler ............... ??room skrev:Da er du snart i mål!
;Droom skrev:resten av Dizzie katalogen!
Daeven! ;Djan#jan skrev:Ja - har alt på vinyl ;D
Tilogmed Aenima ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Henger etter her skjønner jeg :-Xjan#jan skrev:Ja - har alt på vinyl ;D
Tilogmed Aenima ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
jan#jan skrev:Ikke bra Jan - MEN du kan komme hit og se på vinylen om du vil .... ;D
Finn heller kjerringa - det der funker ikke på megJanR skrev:jan#jan skrev:Ikke bra Jan - MEN du kan komme hit og se på vinylen om du vil .... ;D
/jan
Hehehe.jan#jan skrev:Finn heller kjerringa - det der funker ikke på megJanR skrev:jan#jan skrev:Ikke bra Jan - MEN du kan komme hit og se på vinylen om du vil .... ;D
/jan
Nei --- nå er batteriene oppladet her - nå skal Jan & Makita ut og jobbe
Gjør det - du har jo ikke dårlig tid - har du vel ??JanR skrev:Hehehe.jan#jan skrev:Finn heller kjerringa - det der funker ikke på megJanR skrev:jan#jan skrev:Ikke bra Jan - MEN du kan komme hit og se på vinylen om du vil .... ;D
/jan
Kos deg, tar meg en kaffe til tror jeg mens jeg planlegger litt :
/jan
Ferie mann, feriejan#jan skrev:Gjør det - du har jo ikke dårlig tid - har du vel ??JanR skrev:Hehehe.jan#jan skrev:Finn heller kjerringa - det der funker ikke på megJanR skrev:jan#jan skrev:Ikke bra Jan - MEN du kan komme hit og se på vinylen om du vil .... ;D
/jan
Kos deg, tar meg en kaffe til tror jeg mens jeg planlegger litt :
/jan
Ikke en ting vi vet så spør i veiroom skrev:Kommer sikkert med noen spm ang snurrer senere! hvis det er greit for guttæne?
Takker! Øl og musikk uten noter er ikke så verst det heller!JanR skrev:Ikke en ting vi vet så spør i veiroom skrev:Kommer sikkert med noen spm ang snurrer senere! hvis det er greit for guttæne?
Kos deg på Kongsberg
/jan
Her slår det meg at jeg ikke har en dritt av Porcupine Tree på vinyl...... :-\jan#jan skrev:Her spilles det Porcupine tree på vinyl ;D
Vpi`n snurrer og snurrer
Å ja, min første PT, elsker den ennå!JanR skrev:God skive det der
Pakke bort kverna??!!!!!!JanR skrev:Skulle ikke du pakke bort vpi'n for ett par uker siden a ? :
;Djan#jan skrev:(-) klarer det ikke - (-)
Som hos rozzy mao, og ja det er jævlig kultjan#jan skrev:Satt her igår veld en kort runde og lyttet litt ... Og det som jeg ble så forundret over noen ganger hvor høyt lydbilde var ...
Dem sto på gulvet litt tiltet .... og lyden var minst en meter over til tider .... RÅTT
Ting er på gang 8)JanR skrev:Som hos rozzy mao, og ja det er jævlig kultjan#jan skrev:Satt her igår veld en kort runde og lyttet litt ... Og det som jeg ble så forundret over noen ganger hvor høyt lydbilde var ...
Dem sto på gulvet litt tiltet .... og lyden var minst en meter over til tider .... RÅTT
Hjelper å tilte de litt ekstra evt få de på sokler.
Kule småttinger, basta.
/jan
Sol, sommer,grilling, terrassejan#jan skrev:Ting er på gang 8)JanR skrev:Som hos rozzy mao, og ja det er jævlig kultjan#jan skrev:Satt her igår veld en kort runde og lyttet litt ... Og det som jeg ble så forundret over noen ganger hvor høyt lydbilde var ...
Kule småttinger, basta.
/jan
Nuff said................... ;D
Har vel ikke bare ET prosjekt på gang ;DJanR skrev:Sol, sommer,grilling, terrassejan#jan skrev:Ting er på gang 8)JanR skrev:Som hos rozzy mao, og ja det er jævlig kultjan#jan skrev:Satt her igår veld en kort runde og lyttet litt ... Og det som jeg ble så forundret over noen ganger hvor høyt lydbilde var ...
Kule småttinger, basta.
/jan
/jan
Og musikk må man ha utpå derjan#jan skrev:Har vel ikke bare ET prosjekt på gang ;DJanR skrev:Sol, sommer,grilling, terrassejan#jan skrev:Ting er på gang 8)JanR skrev:Som hos rozzy mao, og ja det er jævlig kultjan#jan skrev:Satt her igår veld en kort runde og lyttet litt ... Og det som jeg ble så forundret over noen ganger hvor høyt lydbilde var ...
Kule småttinger, basta.
/jan
/jan
Halveis på plattingen nå.... dvs 3,5 meter ut ifra vegg - 3,5 til .... ;D blir ca 7,2 -7,3 meter ... kommer litt ann på "siste" bordet...
DU skjønner Jan
Masse skruing gitt MEN madammen har lært seg og bruke Makitaen på bra vis - så hun hjelper til litt.
Det kommer til å bli en SJEFs plass ... (passer jo meg det) ;D ;D ;D
Kjøleskapet har kommet ut ihvertfall - OG med lås på .... er jo ikke melk der akkurat : ;D ;D