J
J.J
Gjest
Det kommer an på om en faktisk klarer og finne roen og si at bra er bra nok.Milenko skrev:Kommer man egentlig noen gang i mål eller er veien en del av hobbyen?
|
Det kommer an på om en faktisk klarer og finne roen og si at bra er bra nok.Milenko skrev:Kommer man egentlig noen gang i mål eller er veien en del av hobbyen?
Det gjelder nok ikke for folk med Klipshorn. Vær fornøyd og du er dømtJ.J skrev:Det kommer an på om en faktisk klarer og finne roen og si at bra er bra nok.
Det er faktisk ingenting som er bedrepengesluk skrev:Nei. Jeg VET.
Veien er målet!Milenko skrev:Kommer man egentlig noen gang i mål eller er veien en del av hobbyen?
Takker - få inn litt bøker og litt stæsj - så blir det vel bra får en håpe.Dazed skrev:Dritfett nytt rom forresten, JJ!
Serial skrev:Det gjelder nok ikke for folk med Klipshorn. Vær fornøyd og du er dømtJ.J skrev:Det kommer an på om en faktisk klarer og finne roen og si at bra er bra nok.![]()
![]()
Det har du selvsagt helt rett i.J.J skrev:Ellers så vil jeg si at jeg tar en forums pause herifra. Kommer sterkere tilbake engang, om jeg orker så skal jeg gi en feedback på lyd.
Men til tider så finnes det faktisk viktigere ting enn hifi... selv om det høre utrolig ut.
Mvh
Jan Robert
Kun ifra Pike ? Kom han som "kit" ?HEL skrev:Helt enig. Sjekk f eks avatarteksten min som på mange måter beskriver rankingen.
Junior er også på nr 1 men han er jo et produkt av Pike 8)
HEL skrev:Lynkjapt faktisk ;D ;D
Om du husker fra stua mi; så var den høyre veggen mørk (etter forrige eiers møblering).J.J skrev:Det er nå Lyd i 2 kanaler og jeg er innenfor 95% av godlyd. Dette er foreløpig den beste lyden jeg noensinne har hatt her, og det kan bare bli bedre.
Veien blir til mens man går og veien fremover vil bli fin.
![]()
Va tycks ?Ikkenoe nytt.. ville bare se om detta HFS 3 greiene er no....
Tja - en venner seg nok til ... men om det er bra får tiden viseVa tycks ?
/jan
Tja - en venner seg nok til ... men om det er bra får tiden vise![]()