J
J.J
Gjest
Alt var bedre i gamle dager !!! Fremskritt er fandens verk
Alt var bedre i gamle dager !!! Fremskritt er fandens verk
Jeg er nesten detNå høres du ut som en på ett par og nitti
/jan
Kvalitet fremfor kvantitet.
Få knipsa noen bilder nå da
/jan
har vært i den prossesen selv, sortert og satt på naborommetJepp, kjenner på det sjøl, utover høsten ligger det an til en gjennomgang og sortering av platehaugen.
Definitivt en del som kan forflyttes til "fjernlager" - dvs et par rom vekk.
Er ikke lett å KVITTE seg med ting........ Vis vedlegget 138935
/ Morten
Hyggelig at du/dere stikker innom her ... er ikke helt på fote enda .. men det hjelper nok på etterhvert.... TOOL gikk i studio sommern 2010 .... og hvor er plata ??har vært i den prossesen selv, sortert og satt på naborommetviktigste er ikke mengde men at man lytter på det man har imo
godt å se liv i denne tråden igjen forresten, og takk for tips om tool
Tror du forveksler meg med rozzyVis vedlegget 139077
Her er jo noe som var en utrolig suksess.... Er vel ifra din tid det her JanR ??
Tror du forveksler meg med rozzy
Vis vedlegget 139155
Aaahh, Ivar "Do you have piggs in your dekks?" Ruste - barneminner.....
/ Morten[/QUOTE
Hukommelsessvikt Lagga?
Odd Grythe var mannen med "pigs in your decks."
Sånn kan det være noen ganger unge venn. Det retter seg etterhvert.Vel og vel .. idag er jeg uvel .. men det går over. Ellers så er det ups and downs .. som dem fleste på et eller annet nivå....
Hører på musikk .. men er lei detta "hifigreiene" for tia... men det tar seg vel snart opp ....![]()
Takker Jan .. fan i meg på tide at det skjer noe .... sier ifraSånn kan det være noen ganger unge venn. Det retter seg etterhvert.Vel og vel .. idag er jeg uvel .. men det går over. Ellers så er det ups and downs .. som dem fleste på et eller annet nivå....
Hører på musikk .. men er lei detta "hifigreiene" for tia... men det tar seg vel snart opp ....![]()
Tror du trenger ei helg i øssfoll. Har sengeplass, og gjemmested. Bare å si i fra
/jan
AbsoluttTakker Jan .. fan i meg på tide at det skjer noe .... sier ifraSånn kan det være noen ganger unge venn. Det retter seg etterhvert.Vel og vel .. idag er jeg uvel .. men det går over. Ellers så er det ups and downs .. som dem fleste på et eller annet nivå....
Tror du trenger ei helg i øssfoll. Har sengeplass, og gjemmested. Bare å si i fra
/jan![]()
Så langt er jeg ikke kommet endanydelig
er du hjemme lørdag 6. okt? tenkte å stikke innom på formiddagen en gang hvis det passer.