J
J.J
Gjest
Her er han som passer på anlegget når jeg ikke gjør det ......... ;D
;D ;DJanR skrev:Slettes ikke ulik svigermor 8)
Kjekt med "vaktpost" uansett
/jan
The Khorn guardian killer cats ?? ;D ;DJanR skrev:Det vil jeg tro.
Sånne små mopper er noen forferdelig gneldre greier. Bortsett fra gut_man sin. Knøttliten sak som man knapt merker er der.
Er vokst opp med engelsk setter, tispe og valper, og savner innimellom bikje.
Får vel trøste meg med pitbull kattene mine
/jan
Universets dårligste vaktkatterjan#jan skrev:The Khorn guardian killer cats ?? ;D ;DJanR skrev:Det vil jeg tro.
Sånne små mopper er noen forferdelig gneldre greier. Bortsett fra gut_man sin. Knøttliten sak som man knapt merker er der.
Er vokst opp med engelsk setter, tispe og valper, og savner innimellom bikje.
Får vel trøste meg med pitbull kattene mine
/jan
Nå ......... ?? Utålmodig ?? ;D ;DBrasse skrev:Grønne Rega Ela NO!
Takk det samme !! Strax så blir det litt lydtweaking ... les Singel Malt ;Djokris skrev:Får ønske deg og dine en god helg ;D ;D ;D fin vaktbikkje forresten, savner en rottweiler i huset her noe sykt , har hatt gleden av å ha både en hann og en hun og hann hunden hadde det musikalske navnet zeppelin
Joa ... mener det ..... ;Djokris skrev:hehe, du mener det ja
atonal skrev:Sigarer, single malt, Opeth...bra kombo ;D
Ja det er vel såpass med lys i McIjokris skrev:
Ikke galt. Har kun ett Therion album, på cd. "theli"jan#jan skrev:
Artig gruppe som fortjener mer oppmerksomhet enn det er idag.
Se hva jeg finner, vinyl er jo selvsagt å foretrekke men overlever nok cd aujan#jan skrev:Start med dette dobbeltalbumet ... tvilsom om du får tak i det på vinyl... utgitt i 400 x håndnumererte gatefold 4 x picturedisc
Jeg har seff ;D ;D ;D ;D
Sjekk ut på Spotifyy 8)
Her er det Therion kveld ........ ;D fint å høre på Klipsch ... og så er det litt Laphroaig i glasset da ... 8)jokris skrev:her går det foreløpig i trolljegeren på storskjerm med unga blir musikk etterpå antagelig blir det vel litt avslappning med lissie og litt online spilling med unchated 2
du da?
Sløve i soffan??jan#jan skrev:Musikk for å sløve i soffan nå ....
Kan ikke gjøre noe inne :'(RoDa skrev:Sløve i soffan??jan#jan skrev:Musikk for å sløve i soffan nå ....
Opp og hopp, er vel ikke ferdig å pusse opp ennå?
R
Dette er bare rene faktaopplysninger ;D Og sånt liker vi ;D ;DGeir Kristiansen skrev:Opeth - Harvest
Pain Of Salvation - Undertow
Katatonia - Departer
I den ene øyeblikket kjører bandene med full grovling og det hele for i neste oyeblikk levere sarte melodier i ypperste klasse. Svenskene har tre band som får de megastore metalbandene til å fremstå heller puskt.
Legger man til InFlames (som jeg mener man må trene litt mer på enn de tre nevnte) så har man mange timer med metallykke bare der.
Ved besøk har man behov for litt taffel i bakgrunnen og hva er da bedre enn Damnation. Taffel som selv far kan like ;D
Jeg beklager, men hver gang noen nevner In Flames, må jeg bare nevne hva en svensk tidligere kollega som var en skikkelig "metalhead" konsekvent omtalte musikken deres som: Nemlig "dagis-döds".Geir Kristiansen skrev:Legger man til InFlames (som jeg mener man må trene litt mer på enn de tre nevnte) så har man mange timer med metallykke bare der.
Hehe.. her er da ingenting som bør beklages ... ;DDazed skrev:Jeg beklager, men hver gang noen nevner In Flames, må jeg bare nevne hva en svensk tidligere kollega som var en skikkelig "metalhead" konsekvent omtalte musikken deres som: Nemlig "dagis-döds".Geir Kristiansen skrev:Legger man til InFlames (som jeg mener man må trene litt mer på enn de tre nevnte) så har man mange timer med metallykke bare der.
Har Frankrike noen andre da ?? Hehe .. og jeg fikk ikke sett dem da dem var på fjellet engang ... ja altså Slottsfjellfestivalen.... :-[tartom skrev:Dere metall gutta, må sjekke ut Gojira. Fransk metall på sitt beste, trommis i verdensklasse + litt til.
Sikkert fett 8)SOEDAL skrev:Glemmer aldri når jeg så In Flames på Rock in i Oslo. Utrolig fett å se et slikt band på sitt beste, spillende på en liten pub...
Isteden for sånn du gjorde , i en url - så trykker du på Y.T og legger linken inn der ... prøv og se , tåler nok mer fransk metalltartom skrev:Kult, jeg vet ikke hvordan jeg gjør det