J
J.J
Gjest
Ellers da tartom .... gjort noe FORNUFTIG idag ?? ............ Ja ..... Du vet .....
Vært på Garden og letta lommeboka ??tartom skrev:Har ikke sjedd stort, hatt en del kundebesøk i Tønsberg, så da var vi innom en god butikk
Her nytter det ikke å bare si A ... come on .. hva annet ble det ??tartom skrev:Ja det var nok vrient å skjønne handla litt ja, kjøpte med Deftones å litt annet snacks
Aaaah..... Brun veske ja ... og den er norsk/fransk ?? ... på tide du kommer deg over til noe skikkelig ;Dtartom skrev:Ja jeg måtte jo redde helgen, fikk også med meg Ayreon (The Human Equation) + siste til Bernhoft + noe jeg ikke hadde hørt om: Avenged Sevenfold. Så nå er jeg klar for å drukne i brun væske med gode vibrasjoner i ambolten
Hvilken spiller og arm har du ... Her trenger vi tips !!!tartom skrev:Han hadde god greie på snurrer, men vi spilte i ett rom som ikke var helt optimalt så lyden fikk jeg ikke helt tak i men men moro var det. Tenkt jeg skulle ta kontakt med han slik at han muligens kan frese opp min rega, sikkert mye å hente på å bytte ut min super elys
Dette trengs å tweakes skikkelig opp !! Mannen trenger oxo en ny riaa.tartom skrev:Tips vil jo være fint, jeg har en P25, arm RB600 med super elys.
Hva synes du om Avenged Sevenfold?tartom skrev:Ja jeg måtte jo redde helgen, fikk også med meg Ayreon (The Human Equation) + siste til Bernhoft + noe jeg ikke hadde hørt om: Avenged Sevenfold. Så nå er jeg klar for å drukne i brun væske med gode vibrasjoner i ambolten
Hold deg fast i gyngestolen du .. så skal du få høre 8)RoDa skrev:Øker litt pent?
;Djan#jan skrev:Hold deg fast i gyngestolen du .. så skal du få høre 8)RoDa skrev:Øker litt pent?
Igrunn seriøse guttær det der , men .... i dem riktige banda .... :Dazed skrev:Cheer up! Hva med denne?
"Celtic Frosted Flakes"
JeppJanR skrev:tartom = svoger ?
Litt musikk må man ha etter en lang dag
Ellers alt vel ?
/jan
Kjenner til det, tro meg.jan#jan skrev:JeppJanR skrev:tartom = svoger ?
Ellers alt vel ?
/jan
Nja .. det går i det vanlige .. er kjedelig gå hjemme og ikke få gjort noe som helst. Men det blir sikkert bedre etterhvert.
Igrunn så skal jeg gjøre et forsøk en dag og få tak i noen fler Cdr .. holder ikke med 20 stykk .... :-X
Snekkerne er tilbake igjen - startet på den 3 veggen .. gavelveggen .. så kommer gravemaskin og murer utti uka...JanR skrev:Kjenner til det, tro meg.jan#jan skrev:JeppJanR skrev:tartom = svoger ?
Ellers alt vel ?
/jan
Nja .. det går i det vanlige .. er kjedelig gå hjemme og ikke få gjort noe som helst. Men det blir sikkert bedre etterhvert.
Igrunn så skal jeg gjøre et forsøk en dag og få tak i noen fler Cdr .. holder ikke med 20 stykk .... :-X
Snekkerne er ikke tilbake regner jeg med ?
Nuvel. Man får jo bare gjøre det beste ut av det, dvs roe ned og senke skuldrene.
/jan
Om jeg tar i litt vel mye ?? .........kan jeg ikke skjønne Men dem Pioneerene var ikke noe tess - ihvertfall ikke for meg . Hadde dem kostet 25/30K .. så hadde det vært litt anderledes.tartom skrev:Ja her kom det mange gode ord, jeg takker for det. Jeg må si meg veldig enig i øvre bassområde og nedre mellomtone. Dette spiller meget bra, manlig vokal blir formidlet på en måte jeg ikke har hørt før.
En annen ting som er bra etter mitt sjønn er lydbilde. Det er stort, luftig og detaljrikt noe som mine ører digger.
Det er helt sant at vi spilte mye god metall jeg fikk også litt tid til Boine og Gåte før plikten kalte å jeg ble beordret ut på jobb, men idag skal jeg få testet om alle pling og plang er på plass.
Siden du nevnte S-3ex synes jeg du var litt tøff i omtalen, men de spilte ikke bra nok til den prisen de har. De har ett meget stort lydbilde, nesten så mann føler at de spiller helt ut på siden av kroppen. Finnishen var meget dårlig, men butikken jeg lånte dem av mente de var av de første som kom ut fra fabrikken så det kan jo være forklaringen.
Utformingen på disse S-3ex synes jeg er noe av det ypperste, godt tilbakelente og meget gode bein å stå på.
Om ikke lenge må vi få noe annet i glassa enn melk, slik at vi får teste lyd som vi gutta skal teste lyd
Igrunn ikke hørt noe om når det kommer nytt album .. tipper det blir i år .. dem startet visstnok ifjor sommer ....tartom skrev:Ser du har funnet fram litt god musikk. Har du hørt om Tool snart er klare med nytt album
Klart vi må ha musikk !! og litt sånn derre ... "smaken av Hammerfest en hard vintersnatt i 45`.."JanR skrev:Freddan og man MÅ ha musikk
/jan
Skal gravemaskinen mure??jan#jan skrev:.. så kommer gravemaskin og murer utti uka...
Hesten er skutt ..... Og dessuten så er ikke vi søringer så jæ...a vanskelige med språket som dere nordfra er ....RoDa skrev:Skal gravemaskinen mure??jan#jan skrev:.. så kommer gravemaskin og murer utti uka...
Det er ikke bedre at den graver og mureren murer? Skomaker bli ved din hest!
R