J
J.J
Gjest
Dette er den siste .... idag ......kanskje 8)
Joda - alle som heter Jan kan svare her ;D ;D ;DLagga skrev:
En skal ikke kimmse av "gammlekara"tartom skrev:Hei hei hei, dette er jo ekte viking metall er du i god hjørne
Enn gjør så godt en en kanMilenko skrev:Ser ut som du har hatt en fortreffelig kveld
Godt å hørejan#jan skrev:Men nå skal sant sies ... La Scala og Quaddene spiller fortreffelig !!
Skulle gjerne vært ferdig igår jeg .. men sånn er ikke realiteten.JanR skrev:Godt å hørejan#jan skrev:Men nå skal sant sies ... La Scala og Quaddene spiller fortreffelig !!
Bli nå ferdig med huset da mann så du kan huke opp resten og ikke minst få knipset noen bilder.
/jan
Nåja, det blir ferdig snart så vårsola kan nydes på terrassenjan#jan skrev:Skulle gjerne vært ferdig igår jeg .. men sånn er ikke realiteten.JanR skrev:Godt å hørejan#jan skrev:Men nå skal sant sies ... La Scala og Quaddene spiller fortreffelig !!
Bli nå ferdig med huset da mann så du kan huke opp resten og ikke minst få knipset noen bilder.
/jan
Kommer til å bli sykt deilig når jeg kan sette meg ned og nyte vinyl igjen ...
Prosjekter er alltid spennende, vi får smøre oss med tålmodighet.jan#jan skrev:H II ... La meg si det slik .. har vel et prosjekt i hode som må realiseres ....
Kabinettene trenger nok å byttes ut i noe nytt, evnt en heftig make over, kjenner jeg realitetene så er det lettere og lage nytt.
Vel - et par store hakk, noen smått mosede hjørner og finer som har løsnet under. Generellt ripede.JanR skrev:Prosjekter er alltid spennende, vi får smøre oss med tålmodighet.jan#jan skrev:H II ... La meg si det slik .. har vel et prosjekt i hode som må realiseres ....
Kabinettene trenger nok å byttes ut i noe nytt, evnt en heftig make over, kjenner jeg realitetene så er det lettere og lage nytt.
Er kassene i så dårlig forfattning at de må byttes ?
/jan
Ser den.jan#jan skrev:Vel - et par store hakk, noen smått mosede hjørner og finer som har løsnet under. Generellt ripede.JanR skrev:Prosjekter er alltid spennende, vi får smøre oss med tålmodighet.jan#jan skrev:H II ... La meg si det slik .. har vel et prosjekt i hode som må realiseres ....
Er kassene i så dårlig forfattning at de må byttes ?
/jan
Det går ann og fikkse dem - men det kommer til å ta lang tid. Sikker på at det blir lettere og lage nye i kryssfiner.
Da må de jo ha samme finish som LS'ene dinejan#jan skrev:(ikke si det til noen .... H II som bakhøytalere)
;D
Kommer nok ikke til å satse på surround ... men tanken er frekk. Jeg har faktisk ikke mer plass i front nå.JanR skrev:Da må de jo ha samme finish som LS'ene dinejan#jan skrev:(ikke si det til noen .... H II som bakhøytalere)
;D
ps: da mangler du bare en klipsch senter, en LS til ?
/jan
Dægern døtte, dét var noe annet!JanR skrev:Når du først er i gang, hva med å lage en finish ala det her:
Det er vel så langt enn kan tøye denne, uten å lage en ny konstruksjon. Det virker fornuftig bygd opp, og ser vannvittig flott ut.Lagga skrev:Dægern døtte, dét var noe annet!
:
Otyg er nok begravet ... fansen vil at (Vintersorg) skal gi ut mer , men han har sagt nei.JanR skrev:Kommer mye bra fra naboene våre
Holde de på ennå ?
/jan
Knapt fulgt med i det hele tatt :-\jan#jan skrev:Otyg er nok begravet ... fansen vil at (Vintersorg) skal gi ut mer , men han har sagt nei.JanR skrev:Kommer mye bra fra naboene våre
Holder de på ennå ?
/jan
Vintersorg gir ut ei skive i ny og ne , når han har tid ... han er jo vokalist i Borknagar oxo, selvom dem ikke gjør å altfor mye .
Teater og slikt driver han med og visst + et utall andre mindre prosjekter ....
Vintersorg - Till Fjälls er den klassiske plata hans .. den som han virkelig ble kjent for ... For dem som ikke fulgte med ifra begynnelsen
Her er alt rustbeskyttet ;D Til og med taksteinen .... Det som ikke er av tegl og galva plank er aluminium .. fint skal det værrapengesluk skrev:Furuhelvete ;D ;D Galvanisert plank
Jåla.jan#jan skrev:Her er alt rustbeskyttet ;D Til og med taksteinen .... Det som ikke er av tegl og galva plank er aluminium .. fint skal det værrapengesluk skrev:Furuhelvete ;D ;D Galvanisert plank
8)
Nåja ... skal ikke legge under en stol at jeg har mine meninger om hvordan det skal være OG se ut ....JanR skrev:Jåla.jan#jan skrev:Her er alt rustbeskyttet ;D Til og med taksteinen .... Det som ikke er av tegl og galva plank er aluminium .. fint skal det værrapengesluk skrev:Furuhelvete ;D ;D Galvanisert plank
8)
/jan