Ser gromt ut JJ, gleder meg allerede.
/ Morten
|
Ser gromt ut JJ, gleder meg allerede.
Ja... du fikk jo hørt 2360 +++ hos meg.. og det var jo på en måte litt massivt.. tror ikke det her blir noe dårligere......
Sitter her og spiller igjennom litt ny vinyl... og nå er det Foo Fighters som snurrer... med det nye albumet Sonic Highways...
Og dette er virkelig trivelig og lytte til..
Vis vedlegget 291894
Skal sjekke på Spøttifyy snart... nå er det KHOLD som snurrer.. og det er SJELDENT feil.Tenkte dette var noe som kunne falle i smak hos deg. Snurrer seg god og varm på Nærsnes om dagen
retet pååå 1 tryksleifFikk du sjekket det ut på Spotify? Regnet med at det var en fulltreffer. Jeg er helt lamslått av Ótta (frykt). Sikker på at det albumet blir en stor snakkis. De skal forresten spille med Black Debbath i Oslo nå i februar
it's a bitch when it happens...Fresh out of likes...
Husker utmerket godt at vi gutta satt benket rundt TV'en, med cola og pottitgull - i ekte "Rockpalast" stil. Ahh.... tider!! Rockpalast i 1978 bl.a., med Mother's Finest som et av de store høydepunktene den gang.Noen gamle metalkarer som husker denne konserten gikk på Nrk sent en lørdagskveld for over et kvart århundre siden?
Det var store greier det.
https://m.youtube.com/watch?v=rT61oVBpNyA