I de fleste kt88 konstruksjoner jeg har hørt er det jo baller og punch. Litt på bekostning av finesse, men fy fader så morro da.
|
Nope. Det er helt riktig.Vinyl og og god rør-lyd er ikke feil
Kryss av for ditt valg:
A _____ Digital + Digital + Apekister
B _____ Rør + Vinyl + Horn
![]()
kun riktig hastighet som teller; alt annet er overtro!
Jepp, husker Mother's Finest fra dengangen. Jeg pleide og sovne underveis husker jeg, til mine søskenbarns store fornøyelse.Husker utmerket godt at vi gutta satt benket rundt TV'en, med cola og pottitgull - i ekte "Rockpalast" stil. Ahh.... tider!! Rockpalast i 1978 bl.a., med Mother's Finest som et av de store høydepunktene den gang.Noen gamle metalkarer som husker denne konserten gikk på Nrk sent en lørdagskveld for over et kvart århundre siden?
Det var store greier det.
https://m.youtube.com/watch?v=rT61oVBpNyA
Rockpalast - Wikipedia, the free encyclopedia
Skal sjekke på Spøttifyy snart... nå er det KHOLD som snurrer.. og det er SJELDENT feil.Tenkte dette var noe som kunne falle i smak hos deg. Snurrer seg god og varm på Nærsnes om dagen
Vis vedlegget 291900
Go hælj alle sammen
Metall fingers thrue the air !!
Glemte og si det..... fikk pakka i posten for en drøy time siden... og hører på Yeeeeeeeeeeeeees nå.Det er en gubbe her som har pratet og lagt ut noen videoer her om et orkester ved navn YES.
Så da bør jeg vel bukke dypt og skrape i lakken hans for godt tips
Da er 12 stk CDplater på vei i postkassen ... og det til den nette sum av 349 norske kr
Bestillte for en halvtime siden, og dem er alt på vei .... PlateKompaniet gjør ihvertfall noe rett.
Jag tittade på mina inställningar och såg att jag inte hade varsling påslagen,Det er jo ikke så mange som leser dette.. så infoen blir jo begrenset...
Det er nok muligens noen jeg burde ha svart på i en eller annen tråd, kanskje tilogmed forsvant noen av mine tynne utsagn
Men det er slik at jeg ikke får mailvarsling på abbonerte tråder herifra HFS for tiden.....
Siate var 12/12
MEN om det er noen som er "eksperter på Gmail" så må dem gjerne ta kontakt for en dobbelt sjekk av mine innstillinger.
Nå er det slik at jeg har brukt Gmail i 6-7 år - så vet jo sånn nogenlunde hvordan det fungerer.
Dog så kan jeg ha oversett noe......
/JR
En hövding på att Hövdingen har rättJaggu faaan .......
Har ikke vært og endret på det i det hele tatt siden jeg åpnet profil her igjen... og ihvertfall ikke 12/12
Gjort som fortalt nå.. så får vi se utover dagen...
Takk for tips J
Edit: har jo varslet Høvdingen om det her .. og han hadde muligens en annen forklaring på hva problemet var.
Time vill sjhåvv
Jag och en iPhöne tillsammans = Smartass.Btw hvem er smartass?? Du eller telefonen ......
Venter du enda på italieneren ??![]()
A small teaser...just for youJa... vi får se hva som skjer.... Mailvarslingen er ihvertfall kjekt og ha.
På tide vi får et skikkelig innblikk i hva denne svensken har og by på i audiofilt hardware da??
Vi vil se BILDER, for dette blir det nok moro og se mer av
Og jeg regner med masse gode musikktips og!!
For en del år siden så skulle noen jeg kjenner ha seg ny bruktbil, og bestemte seg for å prøve noe annet enn Toyota og VW som "alle andre hadde". Vi kan si at vedkommende gutset litt, og endte opp med en Rover 75 ellerhvadennåhet. Bilen var god å kjøre, men etter en liten stund begynte det å dukke opp feil i det elektriske anlegget som verkstedet aldri klarte å finne ut av hva var, selv etter gjentatte forsøk. Til slutt måtte man bare gi opp, og bilen ble solgt.Godt og se at folk guttser litt og ikke bare går for JBL og Klipsch !!