Det tar jeg som en selvfølgeSkink_123 skrev:OC9 er en knall pickup
http://www.vinylengine.com/library/audio-technica/atoc9.shtml
Ikke ML II, bare sånn fall i fall noen skulle misforstå.
/jan
Det tar jeg som en selvfølgeSkink_123 skrev:OC9 er en knall pickup
Har hatt samme selv, faderen har en stack med de liggende hjemme. Dessverre tok vi småbarna kverken på flere av de. Er de mulig å redde tro? Heldigvis så har han en fungerende i armen enda!JanR skrev:Det tar jeg som en selvfølgeSkink_123 skrev:OC9 er en knall pickup
/jan
Den her er retipped, så ja det er håp.Skink_123 skrev:Har hatt samme selv, faderen har en stack med de liggende hjemme. Dessverre tok vi småbarna kverken på flere av de. Er de mulig å redde tro? Heldigvis så har han en fungerende i armen enda!JanR skrev:Det tar jeg som en selvfølgeSkink_123 skrev:OC9 er en knall pickup
/jan
gjelder det og når selve cantileveren er borte?JanR skrev:Den her er retipped, så ja det er håp.Skink_123 skrev:Har hatt samme selv, faderen har en stack med de liggende hjemme. Dessverre tok vi småbarna kverken på flere av de. Er de mulig å redde tro? Heldigvis så har han en fungerende i armen enda!JanR skrev:Det tar jeg som en selvfølgeSkink_123 skrev:OC9 er en knall pickup
/jan
Eneste er at det tar tid, tror den her har vært hos Benz.
Skal ta meg en tur uti garasjen og se om jeg finner resten av vinyl stæsjet og gå til her.
Først en kaffe
/jan
Det vet jeg ærlig talt ikke.Skink_123 skrev:gjelder det og når selve cantileveren er borte?JanR skrev:Den her er retipped, så ja det er håp.Skink_123 skrev:Har hatt samme selv, faderen har en stack med de liggende hjemme. Dessverre tok vi småbarna kverken på flere av de. Er de mulig å redde tro? Heldigvis så har han en fungerende i armen enda!JanR skrev:Det tar jeg som en selvfølgeSkink_123 skrev:OC9 er en knall pickup
/jan
Eneste er at det tar tid, tror den her har vært hos Benz.
Skal ta meg en tur uti garasjen og se om jeg finner resten av vinyl stæsjet og gå til her.
Først en kaffe
/jan
Etter å ha snudd garasjen på hodet...så var jeg fortsatt like tomhendt !JanR skrev:Skal ta meg en tur uti garasjen og se om jeg finner resten av vinyl stæsjet og gå til her.
/jan
Min svigermor trodde faktisk det var hjørneskap første gangen a så de.Hugh skrev:Lettdrevne hjørneskap åpner mange muligheter!
Godt vi har flyttet litt lengre vekk fra a :Gago skrev:klok svigermor!
sier ting som de er...
Regner med at du ikke sa i mot henne. Som da hun trodde rørforsterkeren din var en lysekrone som skulle gjøres ren før opphenging.JanR skrev:Min svigermor trodde faktisk det var hjørneskap første gangen a så de.Hugh skrev:Lettdrevne hjørneskap åpner mange muligheter!
Kvinnfolk !
/jan
Hehe fant det best å ikke si a imot.Hugh skrev:Regner med at du ikke sa i mot henne. Som da hun trodde rørforsterkeren din var en lysekrone som skulle gjøres ren før opphenging.JanR skrev:Min svigermor trodde faktisk det var hjørneskap første gangen a så de.Hugh skrev:Lettdrevne hjørneskap åpner mange muligheter!
Kvinnfolk !
/jan
Låter helt greitHugh skrev:Regner med at det lyder bra også! Utrolig fine de høyttalerne. Kan det være Klipsch Cornwall? Deilig med ekstra plass i det nye huset sikkert!
Paralgin Forte?JanR skrev:Låter helt greitHugh skrev:Regner med at det lyder bra også! Utrolig fine de høyttalerne. Kan det være Klipsch Cornwall? Deilig med ekstra plass i det nye huset sikkert!
Kjerringa nøyd - far nøyd.
Det er mine gamle Forte II.
Og ja, hu bruker platespilleren også, ikke så ofte riktig nok men det kommer seg.
Senest i går kveld snurret Donkyboy i Luxman, HØYT.
Tro du meg, den ekstra plassen vi har fått nå er mere verdt enn.....ja
/jan
Takk, det er en mulig løsning.Hugh skrev:Paralgin Forte?JanR skrev:Låter helt greitHugh skrev:Regner med at det lyder bra også! Utrolig fine de høyttalerne. Kan det være Klipsch Cornwall? Deilig med ekstra plass i det nye huset sikkert!
Kjerringa nøyd - far nøyd.
Det er mine gamle Forte II.
Og ja, hu bruker platespilleren også, ikke så ofte riktig nok men det kommer seg.
Senest i går kveld snurret Donkyboy i Luxman, HØYT.
Tro du meg, den ekstra plassen vi har fått nå er mere verdt enn.....ja
/jan
http://www.felleskatalogen.no/felle...algin+major%2CParalgin+minor_Weifa_84027.html
Må jo ha litt å bytte påDestiny skrev:Hva skjer a? Har du begynt med utsalg nå eller Jan? Rommet er jo fullt av utstyr, og en vedovn mitt på gulvet? Hva er det den gjør i detta oppsettet da ;D
Destiny..
Vel, garanterer ikke at du syns det samme som meg, men at du merker at noe har skjedd...hell yea65finger skrev:flott beskrivelse Jan! Gleder meg til å høre horna igjen
Takk Trond.impulse skrev:Gratulerer med nye filtere, Jan. Dette ser veldig bra ut, og jeg vet hva hjørnehorn er i stand til i grunnversjon. Er det Fostexdiskanter ala BHO du strekker deg etter sånn på sikt?
Og du, har det nydelige vinylplatespillerklenodiet ditt vært sykt i det siste?
Skal gjøre ett fattig forsøk på å svare.Hugh skrev:Dette var spennende (og veldig bra jobba). Et par spørsmål bare:
Du sier det går bra uten bassfilter fordi forsterkeren din bare leverer et par watt når du spiller(!).Hvis du f.eks kobler på mer effekt hva skjer da (jfr null bassfilter)?
Og:Vil ikke bassen nå forsøke jobbe i et område den ikke er tiltenkt særlig oppmerksomhet og derfor suge strøm unødig? (og evt lage uønsket lyd?)
Kos deg med dette nå JanR!
lassemann skrev:Hei Jan!
Det her var morsom lesning. Så bra at det går riktig vei. Gleder meg virkelig til en lytt snart.
Leser at du prøver ut den gamle oc9 og at den er retippet. Har selv en slik en som også trenger retipping. Kan jeg spørre hvor jeg kan gjøre slik?
Lasse
Heheh neida. Har ikke så mange daOve W skrev:Hva f..... abonerer du på kassettspillere ;D
O
Nå snakker vi65finger skrev:Skal samle sammen en haug med kassett og ta med nedover