Godt å få det ut ???rolfozzy skrev:Bare 13. Og i motsetning til dere nordlendinger, trøndere og andre rariteter er jeg født i dette fylket.
;D ;D ;D
/jan
|
Godt å få det ut ???rolfozzy skrev:Bare 13. Og i motsetning til dere nordlendinger, trøndere og andre rariteter er jeg født i dette fylket.
Fått lyttet? Bilder! info! MERE NÅ MED EN GANG! JAN!!JanR skrev:Først og fremst vil jeg takke BHO for all hjelp i kveld med filterbytteTusen tusen takk.
Hadde nok holdt på med ene høytaleren ennå, som best, hvis jeg skulle holdt på alene.
Er nok ikke umulig at det kommer noen bilder og ett lite inntrykk av jobben som er gjort her i kveld
/jan
;D65finger skrev:Fått lyttet? Bilder! info! MERE NÅ MED EN GANG! JAN!!JanR skrev:Først og fremst vil jeg takke BHO for all hjelp i kveld med filterbytteTusen tusen takk.
Hadde nok holdt på med ene høytaleren ennå, som best, hvis jeg skulle holdt på alene.
Er nok ikke umulig at det kommer noen bilder og ett lite inntrykk av jobben som er gjort her i kveld
/jan
Farlig å si for mye. Ikke alltid at en forandring er til det bedre, sånn generelt.H.R skrev:Morro gitt. Krysser finger for at det skal gi et løft, en om det er aldri så lite
Bassen ja, den har brått ikke noe filter den dakkar :Brasse skrev:Gratulerer med legende-tukling
Er nok ingen dum oppdatering. Gjør filteret noe for bassen også?
La oss håpe detrørlig skrev:Flinke gutter, får håpe du blir fornøyd.
Jaha jarørlig skrev:Må forresten være noe i lufta, ble filterbytte her og i kveld. ;D
Crites her og. Har hatt de liggende siden jeg kjøpte nye diskanter. Og ikveld bød anledningen seg.JanR skrev:La oss håpe detrørlig skrev:Flinke gutter, får håpe du blir fornøyd.
Jaha jarørlig skrev:Må forresten være noe i lufta, ble filterbytte her og i kveld. ;D
Nye ?
/jan
Aha, er i tråden din og snokerrørlig skrev:Crites her og. Har hatt de liggende siden jeg kjøpte nye diskanter. Og ikveld bød anledningen seg.JanR skrev:La oss håpe detrørlig skrev:Flinke gutter, får håpe du blir fornøyd.
Nye ?
/jan![]()
Du er i gang ja. Hva skulle vi gjort uten BHO.JanR skrev:Først og fremst vil jeg takke BHO for all hjelp i kveld med filterbytteTusen tusen takk.
Ble byttet diskanter i tillegg også, Crites sine.
All internkabling byttet, litt demping av horn ble det tid til også 8)
/jan
Ja hva skulle vi gjort uten den mannenrolfozzy skrev:Du er i gang ja. Hva skulle vi gjort uten BHO.JanR skrev:Først og fremst vil jeg takke BHO for all hjelp i kveld med filterbytteTusen tusen takk.
/jan
Men du er jo president i Østfold HiFi, så få utnevnt han til æresmedlem.
fremover i all dagligtale Doktor BJanR skrev:Ja hva skulle vi gjort uten den mannenrolfozzy skrev:Du er i gang ja. Hva skulle vi gjort uten BHO.JanR skrev:Først og fremst vil jeg takke BHO for all hjelp i kveld med filterbytteTusen tusen takk.
/jan
Holdt på å si levd i "hifi steinalderen" ennå.
Da er herved BHO utnevnt til Æresdoktor i Østfold hifi.
/jan
Denne satt langt inne, men klarer ikke å dy meg:JanR skrev:Ja hva skulle vi gjort uten den mannenrolfozzy skrev:Du er i gang ja. Hva skulle vi gjort uten BHO.JanR skrev:Først og fremst vil jeg takke BHO for all hjelp i kveld med filterbytteTusen tusen takk.
/jan
Holdt på å si levd i "hifi steinalderen" ennå.
Da er herved BHO utnevnt til Æresdoktor i Østfold hifi.
/jan
Javist, aka neandertaler horn.rørlig skrev:Denne satt langt inne, men klarer ikke å dy meg:
Er ikke khorn fra steinalderen da ???
Gratulerer samtidig BHO med utnevnelsen.
Hehe nok med musefangere her jaJackX skrev:Tenkte jeg skulle være litt "morsom" og si at det ser ut som du mangler litt ost til disse musefellene .... inntil jeg kom på at musejegere har du da nok av 8)
Så jeg får være saklig og holde meg til sannheten med følgende: hva p@kkern er alt dette her?
mvh
G
Godt spørsmål.HCS skrev:Hvilke forventniger har du til "opgraderingen" Jan ? Hva blir annerledes ?
Prekas![]()
Fy ord her i trådenBrasse skrev:Klipsch Dipol! Prøvde du å spille med åpent horn?
før vi vet ord av det så dingler det et par Khorn fritt fra taket i hulen til jan ;DBrasse skrev:Klipsch Dipol! Prøvde du å spille med åpent horn?
Helt ned til gulvet ???Miles skrev:Hvor dypt går khorn ?
Her skal det ikke stresses mye fremover. Tålamod, jeg har lærtErland skrev:Bra Jan,
Slå deg til ro noen dager nå, og få gjennom så mye strøm du kan slik at delefitrene "går seg til".
Olof nevnte at de svingte veldig frem og tilbake de første dagene med hans nye filter til RF5.
Han brukte samme Sonicap som BC gar brukt.
Håper denne ombyggingen hjelper.
Avsi i alle fall ikke noen definitiv dom dør det har gått noen uker.
De ligger her og venter, Birger var snill og lot det ligge igjen noen.Erland skrev:Husk - løsningens karaktristikk kommer lettere frem om du hekter på noen Vishay MKP1837 0,01uF i paralell med kondisene - og de koster bare noen kroner stykket.....