Ikke kommet så langt, men frykt ikke lille venn....du skal være den første til å få vite :-*Gago skrev:hvor er bikkja på kassettapen?
Iflg min superhørsel (doh..) så sitter det ei loppebefengt bikkje oppe til høyre.Gago skrev:hvor er bikkja på kassettapen?
Det tror jeg helt sikkertmaskinisten skrev:Grattis med både plate-klamp og CD spiller, håper den ennå har noen år med musikkglede igjen i seg
Ja, den er desverre ikke kompatibel med brente CD eller DVD plater, som DVD spiller kan den også bare spille av sone 1 filmer i NTSC format.JanR skrev:Det tror jeg helt sikkertmaskinisten skrev:Grattis med både plate-klamp og CD spiller, håper den ennå har noen år med musikkglede igjen i seg
Prøve å få til en liten time eller to med guttungen i bunkersen i dag. Han må jo få høre litt på nyervervelsen. Eneste han ble litt "furt" for er at den ikke tar brente cd's, men sånn er jo dvd driverkene.
Det positive er jo at nå må han begynne å lete opp musikk, på nett bla (play/cdon osv)
/jan
Og det er det guttungen spiller primært ;Dmaskinisten skrev:Ja, den er desverre ikke kompatibel med brente CD eller DVD plater, som DVD spiller kan den også bare spille av sone 1 filmer i NTSC format.JanR skrev:Det tror jeg helt sikkertmaskinisten skrev:Grattis med både plate-klamp og CD spiller, håper den ennå har noen år med musikkglede igjen i seg
Prøve å få til en liten time eller to med guttungen i bunkersen i dag. Han må jo få høre litt på nyervervelsen. Eneste han ble litt "furt" for er at den ikke tar brente cd's, men sånn er jo dvd driverkene.
Det positive er jo at nå må han begynne å lete opp musikk, på nett bla (play/cdon osv)
/jan
Men til gjengjeld er den veldig kompatibel med både hard rock, heavy metal og ikke minst blues ;D
Noen timer har det blitt. Ikke noe finlytting, gått og surret i bakgrunn når jeg har sittet bak pc'n. Blir en liten time nede om litt.maskinisten skrev:Regner med at spilleren har fått noen timer på seg hos deg nå, er litt spent på dine inntrykk av spilleren som 'stand-alone'
Kan ikke få sagt det mange ganger nok, det er en vannvittig flott spillerMilenko skrev:Den Micro seiki platespilleren var jo griselekker, spiller den like bra som den ser ut er du en heldig mann
Skvatt når jeg så det første gangenMilenko skrev:Lekkert, liker hovre clampen....
Fine bilder også
Javist er Micro Seiki BL-51 lekker.JanR skrev:Kan ikke få sagt det mange ganger nok, det er en vannvittig flott spillerMilenko skrev:Den Micro seiki platespilleren var jo griselekker, spiller den like bra som den ser ut er du en heldig mann
Spiller bra også, i mine ører iaf.
Skrytetråd så jeg legger ikke noe i mellom
Legg merke til at "clampen" hovrer.
/jan
Men kjære deg, har du pakka'n bort ?Powerpoint skrev:Javist er Micro Seiki BL-51 lekker.
Bildene minnet meg sterkt på og pakke opp mitt eget eksemplar bestykker med Sumiko MMT arm og Kiseki Purpleheart sapphire MC pick-up.
På tallerken ligger det vist en Reference Stable Platter Matter + clamp.
Jøss hva man har når man bare får gluggene over tastaturet 8)
Det spilte jo slettes ikke dårlig i gamle dager minnes jeg.
Godt jeg har beholdt alle vinylskivene mine fra dengang da, så har jeg noe å drive når jeg blir gammel
Når jeg tenker meg må jeg vist mekke litt, og skaffe meg en ny RIAA. Hmmmmmmmm...hva vil dette koste meg da.
Kommer segGago skrev:ok da, nippplærrr
Det har du nok veldig rett i, må jeg innrømmeThumper skrev:Hm... Ser ju unektlig litt kjent ut det der...
Hehehehe...takk for innspill og oppmuntring JanR ;DJanR skrev:Men kjære deg, har du pakka'n bort ?
Finn den fram fort som f**, tørke støv, snurr i vei Burde ikke koste allverden såframt driverk/arm er i orden. Riaa, vel der finns det ikke noe tak har jeg inntrykk av.
Bruker en Audion riaa/AI S800 step up på min, syns det her spiller mer enn greit nok, for en absolutt levelig penge. OC9 kan jeg også leve med, lenge.
Nei far, børste støv av spiller/plater, få en riaa i hus og peis på
Sumiko MMT, nytt for meg må jeg innrømme men fant om ikke annet litt info på nett.
De lagde armer også ?
Kiseki, hørt mye bra om men desverre ikke hørt sjøl.
Siden jeg er "gammel" så er vinyl hovedkilden min blitt. Og koser meg ille med platene - musikken.
/jan
Jeg hadde håpet på ett par tips degThumper skrev:Kort tips fra en som kjenner denne forsterkeren ganske godt... Har jo brukt en slik en i et par år nå... Bytt smårør på den! Dersom alt går etter planen så har jeg mc'n på veien neste helg, jeg kan slenge et par tre rør i tail-pack'en og ta en tur?? RCA, KenRad, National Union(De har du sett før forresten ), Raytheon og Sylvania er noe av det jeg kan ta med. Da skal du få høre på en "ny" forsterker. Mye bedre definisjon i hele frekvensomfanget, større lydbildet og ikke minst åpnere mellomtone.
Man skal da ikke tukle med denslags på andres amperlaban skrev:20 volt på multimeter nå da (Bias) hvis det er 318b
Så langt syns jeg bare gode ting om denGemini13 skrev:Hva synes sjefen om Almarro
Gi deg a !rørlig skrev:Den var jo pen å se til ,om en ser bort fra vortene.
Vil vi vite ???rolfozzy skrev:Ikke bare Svampamp, men Vorteamp også nå. Hvor skal det ende?